<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Miuyy Tilasin viime viikolla sähkötupakan ja heti kun sain ekan plussan tikkuun niin tilasin nikotiinitonta nestettä :D Ja helpottaa kummasti vaikka ei nikotiinia olekaan. Tässä juuri kokeilen sähkötupakkaani :D

Soitin neuvolaan tänään. Hiukan jännitti. Eka käynti on 10.12. Jännittä jo vähän.
eläväinen 5+2
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Miss_piggy Sama homma myös mun koneella. Aamulla sivut toimii kyllä hyvin, mut illalla ei meinaa millään päästä tänne. Sivut on varmaa ihan tukossa, kun kaikil on illalla enemmän aikaa olla koneella :)

Leonella Mä oon kans sitä mieltä, et davidin testit on huonoja. Mä oon tilannu Sofi One step ovistestejä ja ne on mun mielestä toiminut hyvin. Oikeen sen kaks kertaa ku mulla ovis ollut :D Niin ja on siis myös halpoja.. ja oon tilannu niitä täältä -> Liuskaovulaatiotesti Sofi One Step - Suomen kotitesti

ON MÄ en nyt tiedä mitä on meneillään.. Tiistaina kävin siis ultrassa ja siellä oli isoimmat follit alle 10mm. Tänään on tullut muutama ihan kauhee vihlasu vasemmalle puolelle vatsaa ja nyt on jo hetken nippaillu oikeeltakin. Ihan just sellasta ku on ollut niissä kahdesa oviksessakin. Mut onkohan nää jotain kasvukipuja vaan? Kun jos ne follit oli sen alle 10mm ja kasvaa n.2mm päivässä niin eihän ne nyt sitte olis vielä kun jotain 12mm.. Maanantaina vasta seuraava ultra. Jos nää nippailut vielä huomenna jatkuu samanmoisina niin teen kyllä ovistestin ja soitan sitte polille(jos plussa), että pitääkö tulla näytille jo aikasemmin..
 
Mä nyt noita ovistestejä mietin. Tai lähinnä sitä että tarviiko niitä? Jos nyt teoriassa (ja toteutetaan käytännössä) peittoja heilutellaan kp 11-24 välillä joka toinen päivä niin miten on - voiko luottaa siihen että ovulaation aikana olisi siittiöitä sopivasti odottelemassa? Entäpä jos en ovuloi ollenkaan, kertooko testit sen?
 


Äh, äsken testattu ja ovis vasta tuloillaan, mutta mies joutuu aamulla lähtemään reissuun ja palaa vasta maanantaina. Eli hukkaan menee varmaan tämä kierto,
vaikka toki tänään vielä heilutellaan peittoa..
 
Tervetuloa uusille, tsemppiä piinailijoille, kierron tädin vierailuun päättäneille :hug: ja Tarulle onnea plussasta!! :)

Leonella, en nyt muista miten pitkä kierto sulla oli mutta jos pupuilun aloittaa kp 11 niin voi olla jo "myöhässä"? Esim. itselläni ovis tuntuu olevan kp 12-13 paikkeilla joten vissiin 4 pvä ennen sitä sais jo olla asialla ;) Ja jos koko kierron tikuttaa eikä ovisplussaa tule niin silloin (todennäköisesti) ei ole ovuloinut?

(.) Minulla oli hirveät oviskivut viime viikon ma-illalla, ensin vasemmalla puolen ja kun se loppui niin oikealla puolen.. Tosi kummallista. Sen jälkeen ei olekaan ollut mitään oireita, paitsi elohiiri palleassa (?) :D ja jääääääääääätävä väsy. Joskin väsy saattaa johtua myös sairastavasta mummusta ja muista stressitekijöistä. Ei siis suuria odotuksia.. La aamulla ajattelin testata, illalla olis yhdet bileet ja mieskin tulee sopivasti kotiin sillon, saa sitten viedä testiä näytille kävi kuinka kävi ;)
 
Mulla on se kierto normisti 28 päivää mutta nyt venyi 31 päivään. Täytynee tikuttaa se ovis ihan varmuuden vuoksi, nimittäin mä en halua et menee yritys ihan reisille :D Se on siis alettava samantien kun menkat loppuu jatkettava niin kauan kunnes uudet alkaa, tai pitäisi alkaa. Käsittääkseni joka toinen päivä siis pitäisi riittää?

Mulla menkkakivut helpotti muutamaksi tunniksi kun kaveri antoi litalginia. Mut nyt taas kramppaa ihan kunnolla. Mä todella toivon et kovin montaa kiertoa ei tarvis sinnitellä ja kestää...

Mä kans sitä tupakkia polttelen. En paljoa, vapaapäivinä en polta ollenkaan ja töissä menee päivässä max. 5. Päätin kyllä että kunhan tuo aski tyhjenee niin uutta en osta. Ja ihan taatusti jos ostaisinkin niin plussatestiin se loppuisi samantien. Alkoholi ei onneks oo ongelma, enemmänkin se on ongelma et sitä on kaapissa ja sitä ei kukaan juo pois :D
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 23.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 49/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 34/30..............................yk 7
leonella..................28..................kp 32/28..........................yk 2



Lullaby89................23....................kp 30/31-36..................yk 13
Niiu........................26...................kp 30/27-31.....................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 30/28.......................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 27/38-49......................yk 2
taru81....................31..................kp26/25...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 25/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 24/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 23/28-41........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 23/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 22/33.........................yk 4



jjennaa..........................................kp 20/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 17/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 15/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 13/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 13/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 9/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 8/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 8/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 7/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 7/28..........................yk 3
Hydrangea..................26..................kp 5/26.......................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo14
ensimmäinen dpo 10
kali85 dpo 5




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Huomenta naiset! Ja ihanaa Taru nyt vaan vahvistumista tuolle <3 Suuntaan tänään tekemään vuokrasopparia kotikonnuille eli nyt alkaa olla lähempänä jonku nvieraan ihmisen muutto mun kotiin.... iik! Päivittelen huomenna päivällä vasta, kun kotia saavun ja jos ei päivitystä näy niin sitte vasta sunnuntaina. Saan vieraita Helsingistä ja luvassa tietty jotain mässäilya ulkoilun muodossa ;) Ovis edelleen vasta tulossa... testi todella hailakkaa vielä. Varmaan vasta siellä kp20 lähellä. vaikka eilen oli nänneissä outoa tuntemusta...kuumotusta ja sellasta. Ehkä se sieltä sitten tekee tuloaan :) Mukavaa perjantaita!

Lukasin jos ehdin eiliset kirjotukset..tarttis laittaa naamaan jotian värii, että voi hyvillä mielin suunnata matkaan heti töistä :D
 
miss_piggy
Ei vitsi oon ihan sekasin ko seinäkello...nythän on mulla kp 17, oon jotenki ihan ollu päivän jäljessä :D

Nää sivut näkyy edelleen tosi omituisesti.... Ei lataa kunnolla ja tekstit on yhtä sotkua.

Itellä oli tosiaan noita Wondfon One Step-ovistestejä ja uskon että kyllä ne nyt vaan mulla oviksen näytti :) Eilen eli kp 16 koitin vielä tikuttaa, niin ei tullu enää kunnon viivaa ovistikkuun, vaan tosi hailura. Eli oletettavasti mulla oli tässä kierrossa ainaki ovis.
Onneks pupuiltiin kp 10-15 melkeinpä joka päivä...hihhih.
 
miss_piggy, mulla nää sivut on iltasella ihan törkeen hitaat. Melkeen mahdottomuus päästä lueskelemaan yhtään mitään. :/

empp :hug:

ON: Täällä vietetään vähän hiljaiseloa, ovista en oo vielä alkanu bongailemaan. Tais se negatestin tekeminen auttaa, sillä tänään ei oo enää ollu paha olo ja nälkä on ihan mieletön! Huomaa, että on vajaan viikon syöny tosi huonosti.
Tänne vissiin koittaa joku flunssa iskeä :( Toivottavasti iskis vasta tiistain jälkeen, en haluais perua toista kuvauskertaa. Toivotaan parasta :)
 
).( täällä totisesti hyödynnettiin ovista eilen. Kävin vielä ennen miehen kotiintuloa alusvaateostoksilla ja olin aika mirri täällä odotellessa :D khihi. Nyt jos ei tuottanu tulosta, niin mikä sitte!!? huoh. Nyt totisesti piinaillaan ja mut voiski lisätä odotuksen odottajiin eli Fiinaliina dpo 1

Dana- teitkö ovistestiä tai soititko neuvolaan??
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja Hydrangea
Mä olen 100% varma että mulla oli hipasu tässä kierrossa...

aamulla viikkonäytöllinen nega, adon digitaalinen plussa, päivällä wondfossa haamu, viikkonäytöllinen nega ja adon plussa... että olisi se kai jo viikkonäytöllinen näyttänyt jotain jos oikeasti oisin raskaana. On ollut vanhaa hcg:ta elimistössä ja sit hipassut niin nostanut hetkeks korkeemmalle mutta sit nopeesti laskee, adon on vaan tosi tosi herkkä digitaalinen ja wondfo 25 herkkyyksinen liian herkkä myös silti...

Nyt vaan ootellaan vuotoa, oletin että tänään alkais mutta varmasti alkaa nyt viikonlopun aikana. nyt sit vaan taukoa peliin, ei jaksa. ansaittu tauko yrittämiseen 11 vuoden jälkeen. :) oon jo oppinut hieman soittamaan huilulla, ihanaa :) maanantaina saksofonia kehiin ;)

Ai niin ja jos on kirovireitä niin oon muutaman lasin viiniä naukkaillut miehen kiusaks. Sekin alotti tupakanpolton niin mie saan ottaa sit viiniä. Kummatkin lopetettiin yhteisestä sopimuksesta, alkoholi ja tupakka. noh minusta alkoholi on kerran pari vuoteen vähemmän haitallinen kun tupakka :) rentouttaa mukavasti. ja niin otin taukoa varmuudeks metuihin ettei käy maksan päälle (yks kerta alkoholia :D )
 
Fiina En tehnyt ovistestiä. Ajattelin sen niin, että tänään kun on perjantai niin vaikka ovis olis nyt niin ei asialle mitään voi tehdä kun alkaa viikonloppu ja poli on kiinni. Eilen kuitenkin heiluteltiin peittoja ja huomenna uusiks niin ainakin siellä on sitten jotain siemeniä matkassa. Maanantaina siis aika polille niin siellä nähdään sitten, onko ovis jo tapahtunut..

ON Tänään ei ole kyllä vatsaa nippaillut oikeestaan yhtään. Toivottavasti ne nyt oli vaan jotain kasvukipuja eilen eikä siis ovis. Siemenet on kyllä jo siis talletettu, mutta niiden laadusta ei ole mitään takeita :/

Mulle tapahtui tänään jotain mitä ei ole sit ennen käynyt.. Mentiin kavereiden luo katsomaan niiden 9pv ikästä vauvaa. Mä aina innoissani odotan et saan vauvan syliin ja nyttenkin melkein heti se mun syliin annettiin.. Yleensö mä juttelen kovasti vauvalle, mut nyt mä en ehtiny paria sanaa enempää sanomaan, ku kyyneleet alko valua pitkin poskia. Mä siis ihan pillahdin itkuun! Se tuli ihan puskista koko tilanne. Jotain sitten yritin selittää että itku loppuis ja nauroinkin välillä puoliks ku itkin.. Se oli ihan hassu tilanne. Taitaa olla varmaan jotkut hormoonit vähän sekasin ja kun sitä omaa lasta niin kovasti toivoo ja hoidot käynnissä niin tais vaan kaikki "paineet" purkautua sitten itkulla.?! Mut kyllä se vauva oli ihana ja niin pieni, vaikka melkein 4kilonen olikin.. Sen kun sais joskus kokea, että oma lapsi olis sylissä.. Tuon vierailun jälkeen en osaa edes sanoin kuvailla miten paljon sitä omaa lasta taas halusinkaan!
 
Naapurin tytölle iiiiso halaus ja hirrrrveesti tsemppiä! :hug:

Dana, mä tiedän tunteen.. Vaikka en ole vielä kauaa kuumeillutkaan niin tämä on noussut jotenkin ihan järjettömiin sfääreihin, yllätyn itsekin omista reaktioistani. Töissäkin (aspahommaa) kun näkee vauvoja tai pieniä lapsia tai raskaana olevia naisia, tulee ihan kipeetä kun iskee se ajatus että minäkin tahdon... Ja raskaus- ja vauvauutisia putkahtelee ku sieniä sateella (2 vko sisällä tuttava/kaveripiiriin on syntynyt kolme vauvaa ja ainakin viis ihmistä on ilmottanu odottavansa), kaupassa käydessä kaikki raskaanaolevat seuraa mua ja koittaa väkisin törmätä muhun ja apteekissakin kun pähkäilin että minkä raskaustestin ottaisin niin takana oleva nainen kyseli farmaseutilta raskausajan vitamiineja... Voihan vattu sanon mä! Jättäkää mut rauhaan! :LOL:
 

Yhteistyössä