Hakutulokset

  1. S

    mistä voi johtua jatkuva hengästyminen?

    Alkuraskaus :D
  2. S

    vastenmielinen lesbo-look

    Semmonen punainen huulipuna sopii muuten erittäin harvoille.
  3. S

    Mitä teillä tänään syödään?

    Possunfilettä kermakastikkeessa ja ehkä sen kanssa lohkoperunoita ja lisäksi parmesanjuustosalaattia ja haudutettua lanttua.
  4. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Niin onkin NYT, mutta olen sellaisella alalla, jossa työntekijät on suht nuoria ja moni osa-aikainen ja lähtee oman alan töihin kunhan valmistuu, joten huomenna tilanne voi olla toinen. Ja rehellisyyden nimissä, kun asiaa tässä aamupalalla pohdin, niin ehkä aikaa myöten kävis niin, etten...
  5. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Voisin, jos sen vois tehdä niin, ettei muut saa tietää tai jos se olis ylipäänsä laillista. Mahtaako toiselle työntekijälle saada antaa eri oikeuksia kuin toiselle?
  6. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Sun mielikuvas on väärä. Toki hommat hoidetaan niin, ettei turhaa tavaraa heitetä pois ja tunnit on laskettu niin, ettei siellä istuta kädet taskussa kuin tauoilla, mutta väitän olevani hyvä ja oikeudenmukainen pomo. Ensinnäkin teen samaa hommaa kuin työntekijät, niin kuin muutkin pienyrittäjät...
  7. S

    Täysimetyksestä ja maidon riittävyydestä...

    Tosi yleistä tuollainen iltatankkailu ja vähäisempi maitomäärä iltaisin äidillä. Jos vaivalla paino nousee hyvin, niin ei tarvi huolestua. Rasittavaahan se on, mutta ei kestä kuitenkaan kovin kauan :)
  8. S

    Pierasin - mies ei haluu enää naimisiin

    Mä muistan kun silloinen neuvolan täti esikoisen vauva-aikana sanoi vauvan piereskellessä, että ei paha ilma hyvässä ihmisessä pysy. Siihen olen sitten vedonnut itsekin. :D
  9. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Hah, väärin. Mä toivon työntekijää, joka on sen verran sitoutunut työhönsä, että tekee sen huolellisesti ja on sairaslomalla silloin, mutta vain silloin, kun on oikeasti kipeä. Sä ilmeisesti kuulut niihin työntekijöihin, jotka jää sairaslomalle heti, kun pikkuvarvasta kolottaa tai pyllynposki on...
  10. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Ja hyvin on työntekijöiden asiat, kun saa lähes täyttä palkkaa kotona makaamisesta ja ihan ekasta päivästä lähtien. Onneks työntekijät ei ikinä vikise mistään. Ei työntekijänä ole pakko olla, jos harmittaa yks omakustanteinen saikkupäivä, siitä vain yrittäjäksi kääriin rahaa taskuun.
  11. S

    Kokoomus haluaa ensimmäisestä sairauslomapäivästä palkattoman

    Siitä sit vaan yrittäjäksi, tämä on pelkkää juhlaa. Yrittäjyys on valinta ja toisen alaisena oleminen on valinta. Ei ole kenenkään moka, jos on paljon sairasteleva ihminen, mutta ei se myöskään yrittäjän vika ole, jos työntekijä sairastaa. Miksi yrittäjän se pitäis maksaa? Varsinkin, kun liian...
  12. S

    Aivan upee mies, lääh :P Tykkääkö muut?

    Mikä jottei jalat aukeis, mutta noi kalsarit vois tosiaan vaihtaa ensin tai mieluummin ottaa kokonaan pois :p
  13. S

    Vietkö lapsen kerhoon jos perheessä muut jäsenet vatsataudissa?

    No koulusta ei mun mielestä voi olla "varmuuden vuoks" pois. Päikkyyn en minäkään veis, jos kotona joku aikuinen olis.
  14. S

    Vietkö lapsen kerhoon jos perheessä muut jäsenet vatsataudissa?

    En vie. Itse vihaan oksutautia, niin en sitä muillekaan lähde ehdoin tahdoin tartuttaan. Kerho on kuitenkin vapaaehtoinen.
  15. S

    Mirtatsapiini

    Mulla hyviä kokemuksia. Psykiatri määräsi paniikkihäiriön takia, kun paniikki oli pahimmillaan iltaisin ja nukkumaanmeno pelotti. Sen avulla sain unen ja nukun sikeämmin kuin normaalisti. Nukun yleensä aika levottomasti. Paniikkihäiriö on saatu hallintaan, mutta syön Mirtatsapiinia vieläkin...
  16. S

    Mitä tykkää jos mies runkkaa JOKA päivä?

    Niin kauan on ok, kun ei ole multa pois. Mulle ei riitä 1-2 krt viikossa, joten jos mies mieluummin runkkais kuin olis mun kanssa, niin en tykkäis! Jos taas noin vähäinen seksi olis musta kiinni, niin mikäpä mä olisin kenenkään tarpeista mitään sanomaan. Onneksi meillä menee halut yksiin!
  17. S

    Kenet palstalaisen tahtoisit nähdä päälläsi?

    Pikkukaupunkilaista ja Päätöntä voisin alhaalta päin katsella :p
  18. S

    Big mac vai hesen kerros?

    Hesen kerrosateria ja kurkkumajoneesi! NÄLKÄ! :kieh:
  19. S

    Turhaa: Mä en saa letuista hyviä!

    En mä vichyä laita ja hyviä tulee. Mun ohje on: 4dl maitoa 2 munaa 2dl vehnäjauhoja 3/4tl suolaa 0,5dl öljyä 0,5dl sokeria

Yhteistyössä