Aivan upee mies, lääh :P Tykkääkö muut?

  • Viestiketjun aloittaja "minnipinni"
  • Ensimmäinen viesti
Ei ihan
En tykkää tuosta tatuoinnista ja jotenkin on liian sliipatut noi lihakset. Omalla miehellä ei ihan noin selkeästi lihakset näy ja tykkään enemmän siitä. ja repeisin täysin jos se koskaan tulisi tollasilla alkkareilla keikistelee :D
 
Desingner
Totaalinen turn off kaikin puolin. EI alkuunkaan mun makuun tommonen sliipatut lihakset-meininki. Alkkarit vetää maton auki lopullisesti ja sen lisäksi negaa tatuoinnista (en pidä niistä ylipäätään, mutta tuon on totaalisen out).
 
[QUOTE="minnipinni";27043307]Kai sulla on joku visio miehisestä ihannekropasta?[/QUOTE]

Niin kuin sanoin, en innostu pelkästä kropasta. Kroppa on se joka killuu pään jatkona. Sellainen se on minulle.
 
"terhi"
[QUOTE="minnipinni";27043307]Kai sulla on joku visio miehisestä ihannekropasta?[/QUOTE]

Vaikka et multa kysynytkään, niin ei mulla ainakaan ole mitään visiota miehisestä ihannekropasta :D. Onko kaikilla muilla?
 
[QUOTE="terhi";27043317]Vaikka et multa kysynytkään, niin ei mulla ainakaan ole mitään visiota miehisestä ihannekropasta :D. Onko kaikilla muilla?[/QUOTE]

Ei, on paljon ihania miesvartaloita mutta yhtä ihannetta ei ole :)
 

Yhteistyössä