Ketju JO-faneille

vierailija
Puutarha perustettiin pakopaikaksi kun vauvalla oli liikaa ”ankeuttajia” (rikkaruohot) ja ketjuja poisteltiin. Sitten keksittiin paatin henkilöille salanimet ja puutarhametoforat otettiin käyttöön. Sääntöjä ei tuolloin ollut mutta on erikoista jos et ole huomannut että samat tiukat säännöt on kummassakin ketjussa nykyään ja esim. Sadiesta ei saa puhua ollenkaan.
Tiedän, olin siellä ensimmäisistä kommenteista lähtien. Myös syysperennat ja muut puutarhapalstat tuli tutuksi mitä niistä nyt ehti aina lukea. Se just että nykyisin niissä on joidenkin keksimät säännöt mitä ei alunperin ollut ja ne tulevat vielä muuttumaan tässä matkan varrella aivan varmasti. Muutenkin typerää kun aloitusviestiä ei pysty muokkaamaan eikä sääntöjä siten muuttelemaan.
 
vierailija
Tiedän, olin siellä ensimmäisistä kommenteista lähtien. Myös syysperennat ja muut puutarhapalstat tuli tutuksi mitä niistä nyt ehti aina lukea. Se just että nykyisin niissä on joidenkin keksimät säännöt mitä ei alunperin ollut ja ne tulevat vielä muuttumaan tässä matkan varrella aivan varmasti. Muutenkin typerää kun aloitusviestiä ei pysty muokkaamaan eikä sääntöjä siten muuttelemaan.
No enemmistö siellä selvästi haluaa pitää paikan K/B-puristisena, miksi turhaan mennä sinne ärsyttämään kun voi tehdä oman ketjun. Miksi sinä olet täällä etkä siellä?
 
vierailija
Tulin vauvalta tänne karkuun kun siellä vedettiin kauheet kilarit kun oma toive ei toteutunutkaan. Mites täällä ihanaa että ens viikkoolla saa luukuttaa SBJ:ta
En malta odottaa. 😍 Rakastan miltä biisi kuulostaa juuri nyt, se riffi on jotenkin muhkeampi ja se miten B huutolaulaa ”a ja sasvim sam” verrattuna maaliskuuhun. Ihanaa päästä kuulemaan biisi taas livenä sunnuntaina.
 
vierailija
Tiedän, olin siellä ensimmäisistä kommenteista lähtien. Myös syysperennat ja muut puutarhapalstat tuli tutuksi mitä niistä nyt ehti aina lukea. Se just että nykyisin niissä on joidenkin keksimät säännöt mitä ei alunperin ollut ja ne tulevat vielä muuttumaan tässä matkan varrella aivan varmasti. Muutenkin typerää kun aloitusviestiä ei pysty muokkaamaan eikä sääntöjä siten muuttelemaan.
No eivät ketjut varmasti tuosta tule mihinkään muuttumaan, ja miksi muuttuisi kun nyt on jo nämä vapaammat paikat?
 
vierailija
No enemmistö siellä selvästi haluaa pitää paikan K/B-puristisena, miksi turhaan mennä sinne ärsyttämään kun voi tehdä oman ketjun. Miksi sinä olet täällä etkä siellä?
Ei siellä voi galluppia asiasta tehdä ja luultavasti olisi jo liian myöhäistäkin kun se on hiljentynyt niin paljon. Eikä se ole mitään ärsyttämistä jos joku keskustelee siellä puutarhan alkuperäisen hengen mukaisesti.

En varsinaisesti ole täällä. Selaan kaikkia ketjuja ja katson että mihin suuntaan tämä lähtee. Samat jututhan näissä kiertää.
 
vierailija
Täällä palstalla olisi kiva pohdiskella kaikenlaista Joksuihin liittyvää vähän syvällisemminkin, mutta ainakin itselläni tuntuu että tämä loma-aika on kiireisempää kuin arki, eikä ehdi käydä kuin välillä pyörähtämässä ja nopeasti jotain kommentoimassa. Mutta yritän ainakin sitten laittaa tänne ajatuksia, kun on löysempiä päiviä. ❤
 
vierailija
Ei ole Simonin instassa kyllä jälkeäkään lapsesta.
Hauska sattuma että Simon löytyy Elite Prospect sivulta ja teki näyttelijä debyyttinsä nuoriso jääkiekko draamassa
Tuossa Simonissa ja B:ssä on mun mielestä vähän samaa näköä, vaikka B on omaan makuun vetoavampi. Simon on vähän enemmän sellainen perus mallimaisen näköinen. Kauniita miehiä molemmat kuitenkin.
 
vierailija
Tuossa Simonissa ja B:ssä on mun mielestä vähän samaa näköä, vaikka B on omaan makuun vetoavampi. Simon on vähän enemmän sellainen perus mallimaisen näköinen. Kauniita miehiä molemmat kuitenkin.
Mä kiinnitin huomiota että Simon oli Damonin kuvissa stailattu ihan Colen näköiseksi ja poseerauksissa oli paljon samoja ilmeitä. B:n stailauksessa oli myös samaa.
 

Yhteistyössä