vierailija
Niin just, 12 tuntia tai keskiyö.Voisko se sittenkin olla SBJ julkaisulive jos 12 olikin tuntia???
Niin just, 12 tuntia tai keskiyö.Voisko se sittenkin olla SBJ julkaisulive jos 12 olikin tuntia???
Totta kyllä, oon samaa mieltä. Ja niissähän on kaikissa siis jotain samaa ulkonäössäkin vähän. Mutta B on ehdottomasti ihanin mun makuun. Jännä miten nuo toiset ei sillä tavalla sytytä kuitenkaan.Mä kiinnitin huomiota että Simon oli Damonin kuvissa stailattu ihan Colen näköiseksi ja poseerauksissa oli paljon samoja ilmeitä. B:n stailauksessa oli myös samaa.
No siis tämä just (ehkä en vielä uskalla toivoo kauheesti etten pety xD)Niin just, 12 tuntia tai keskiyö.
Tulihan tässä pöhinää tähänkin iltaanNo siis tämä just (ehkä en vielä uskalla toivoo kauheesti etten pety xD)
Kiitos Joksut kyllähän ne aina osaa yllättääTulihan tässä pöhinää tähänkin iltaan
Näin just twitterissä kun joku oli kirjottanut, että ne kuitenkin vaan tulee kertomaan uudestaan siitä discord-serveristä vaan vittuillakseen En kyllä ihmettelis enää tässä vaiheessa sitäkään Toivottavasti se live ei oo vaan taas sitä että kysellään millon tuutte sinne tänne ja tuonne keikalle...No siis tämä just (ehkä en vielä uskalla toivoo kauheesti etten pety xD)
Vaikka puhuisivat säästä, niin kiva nähdä ne pitkästä aikaa livessä kuitenkin.Näin just twitterissä kun joku oli kirjottanut, että ne kuitenkin vaan tulee kertomaan uudestaan siitä discord-serveristä vaan vittuillakseen En kyllä ihmettelis enää tässä vaiheessa sitäkään Toivottavasti se live ei oo vaan taas sitä että kysellään millon tuutte sinne tänne ja tuonne keikalle...
Tottakai onVaikka puhuisivat säästä, niin kiva nähdä ne pitkästä aikaa livessä kuitenkin.
Niinpä ihana illan lopetus katsoa Joksujen instaliveVaikka puhuisivat säästä, niin kiva nähdä ne pitkästä aikaa livessä kuitenkin.
Onpa hieno kuva Krisistä. Jure näyttää siltä kuin soittaisi rumpuja veden alla.Uudet kuvat Joksuista matickutin instassa
Niinpä näyttääOnpa hieno kuva Krisistä. Jure näyttää siltä kuin soittaisi rumpuja veden alla.
Joku vauvalla tiesi kertoa et se on jančin lempihyönteinenMiksi noissa stooreissa on tuo hitsin heinäsirkka
Rakastan Janin juttuja ja huumoria.Joku vauvalla tiesi kertoa et se on jančin lempihyönteinen
Joku vauvalla tiesi kertoa et se on jančin lempihyönteinen
Hienoja joo, mä tykkään tosta Boitsun ilmeestä tuossa kuvassa, herkän näköinen jotenkin.Onpa hieno kuva Krisistä. Jure näyttää siltä kuin soittaisi rumpuja veden alla.
Mä myösRakastan Janin juttuja ja huumoria.
Joo Jan on sellainen velmu, mutta samaan aikaan vähän salaperäinen, jännä yhdistelmä.Rakastan Janin juttuja ja huumoria.
Ihana nähdä boitsut!Tunti vielä pitäis odottaa liveä!
Onko sekään niin välttämätön? Oltais jääty ilman hienoa netti on huono-biisiä.Toivottavasti Joksuilla on hyvä netti