Ketju JO-faneille

vierailija
Mä kiinnitin huomiota että Simon oli Damonin kuvissa stailattu ihan Colen näköiseksi ja poseerauksissa oli paljon samoja ilmeitä. B:n stailauksessa oli myös samaa.
Totta kyllä, oon samaa mieltä. Ja niissähän on kaikissa siis jotain samaa ulkonäössäkin vähän. Mutta B on ehdottomasti ihanin mun makuun. Jännä miten nuo toiset ei sillä tavalla sytytä kuitenkaan.
 
vierailija
No siis tämä just (ehkä en vielä uskalla toivoo kauheesti etten pety xD)
Näin just twitterissä kun joku oli kirjottanut, että ne kuitenkin vaan tulee kertomaan uudestaan siitä discord-serveristä vaan vittuillakseen :D En kyllä ihmettelis enää tässä vaiheessa sitäkään :p Toivottavasti se live ei oo vaan taas sitä että kysellään millon tuutte sinne tänne ja tuonne keikalle...
 
vierailija
Näin just twitterissä kun joku oli kirjottanut, että ne kuitenkin vaan tulee kertomaan uudestaan siitä discord-serveristä vaan vittuillakseen En kyllä ihmettelis enää tässä vaiheessa sitäkään Toivottavasti se live ei oo vaan taas sitä että kysellään millon tuutte sinne tänne ja tuonne keikalle...
Vaikka puhuisivat säästä, niin kiva nähdä ne pitkästä aikaa livessä kuitenkin. 😘
 

Yhteistyössä