vierailija
12tht July eli SBJ päivämäärä jonka B vahingossa sit vahvisti livessäMitä tuossa uudessa stoorissa lukee?
12tht July eli SBJ päivämäärä jonka B vahingossa sit vahvisti livessäMitä tuossa uudessa stoorissa lukee?
”Vahingossa”12tht July eli SBJ päivämäärä jonka B vahingossa sit vahvisti livessä
Mä tajusin kyllä heti ketä ne oli, sehän luki siinä instassa. Ihan kivoja tyyppejä näyttivät olevan.Olisivat kommunikoineet paremmin etukäteen, että tämä oli yhteislive. Meni tosi kauan saada selvää, keitä ne toiset jannut edes oli, ja suurinta osaa ei kiinnostanut. Jos olisi etukäteen tiedetty, että molemmat bändit on mukana, olisi siitä ehkä ollut jotain iloakin molempien faneille. Nyt tämä oli vain hämmentävää ja tylsää.
JoSubs on mahtava porukka. Tosi iso apu bändille kun ei ole sitä levy-yhtiötäkään markkinoimassa.Joksut kiittää Josubsia kun olivat huomioineet toisen bändin fanit jotka mahdollisesti kiinnostuivat Joksuista
Niinpä ja ihanaa että Joksutkin arvostavat heidän työtään ja antavat myös haastatteluja!JoSubs on mahtava porukka. Tosi iso apu bändille kun ei ole sitä levy-yhtiötäkään markkinoimassa.
Olisivat sanoneet ennalta niin lähinnä Puolan fanit ois voineet odottaa saavansa tuosta irti jotain.Mä tykkäsin myös. Joka paikassa on kritisoitu miten eivät markkinoi tarpeeksi. Sit kun markkinoivat ja vielä kivasti liven kautta, niin se oli huono ja väärin, kun katsoo vaikka noita vauvankin kommentteja. Onneksi on tääkin ketju nyt.
Missä se siellä luki? En mä ainakaan huomannut.Mä tajusin kyllä heti ketä ne oli, sehän luki siinä instassa. Ihan kivoja tyyppejä näyttivät olevan.
Missä muka luki? En nähnyt missään tekstiä siitä, eikä Joksut maininneet keitä nuo vieraat olivat. Kommentitkin vilisi lähinnä kysymyksiä siitä, keitä liveen just liittyi.Mä tajusin kyllä heti ketä ne oli, sehän luki siinä instassa. Ihan kivoja tyyppejä näyttivät olevan.
KylläSanoisin, että B oli kyllä valmistautunut liveen ihan meitä ajatellen.. valkoinen paita auki ja mehujää kädessä.
Siinä ylhäällä missä näkyy kenen livessä olet.Missä muka luki? En nähnyt missään tekstiä siitä, eikä Joksut maininneet keitä nuo vieraat olivat. Kommentitkin vilisi lähinnä kysymyksiä siitä, keitä liveen just liittyi.
Mitä ihmeen vikaa siinä on? Kaikki pitäisi julkaista Suomessa?Eli live oli Puolan faneille lähinnä ja Šbj julkaistaan Serbiassa... Hyvin menee. Suorastaan helvetin hyvin.
No niinpä ei me nyt Joksujen ainoita kuuntelijoita ollaMitä ihmeen vikaa siinä on? Kaikki pitäisi julkaista Suomessa?
Tai sit pari hermostunutta oksentaa noita valituksia joka ketjuun. Aika sama tyyli monessa viestissä.Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
Mä en myöskään ymmärrä mitä väliä sillä on tuleeko se biisi ulos ennen vai jälkeen Ruissin?Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
Ei se riitä. Olisi kohteliasta nyt ollut edes lauseen verran ilmoittaa, että meidän seuraan liittyy X.Siinä ylhäällä missä näkyy kenen livessä olet.
Jotkut taas ladanneet liikaa odotuksia Jokereille ja purkavat pettymystä, kun ne eivät toteutuneetkaan.Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
No mun pettymys ei liity mihinkään muuhun kuin siihen, että saatiin todella vaivaannuttava live, jossa JO ei edes ollut keskenään vaan siellä oli joitain vieraita pyörimässä. Samaa pettymystä on ollut kaikkialla, ei se liity mitenkään K:hon tai mihinkään pellemeikkeilyyn.Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.