Ketju JO-faneille

vierailija
Olisivat kommunikoineet paremmin etukäteen, että tämä oli yhteislive. Meni tosi kauan saada selvää, keitä ne toiset jannut edes oli, ja suurinta osaa ei kiinnostanut. Jos olisi etukäteen tiedetty, että molemmat bändit on mukana, olisi siitä ehkä ollut jotain iloakin molempien faneille. Nyt tämä oli vain hämmentävää ja tylsää.
Mä tajusin kyllä heti ketä ne oli, sehän luki siinä instassa. Ihan kivoja tyyppejä näyttivät olevan.
 
vierailija
Mä tykkäsin myös. Joka paikassa on kritisoitu miten eivät markkinoi tarpeeksi. Sit kun markkinoivat ja vielä kivasti liven kautta, niin se oli huono ja väärin, kun katsoo vaikka noita vauvankin kommentteja. Onneksi on tääkin ketju nyt.
Olisivat sanoneet ennalta niin lähinnä Puolan fanit ois voineet odottaa saavansa tuosta irti jotain.
 
vierailija
Miksei Joksujen fanit sitten? Mä ainakin sain paljonkin irti. Oli hauska nähdä Joksuja pitkästä aikaa. Sitähän täällä on toivottu, että edes joku kuva tulisi. No nyt tuli liveä ja Suomellekin kehuja.
 
vierailija
Siinä livessä oli hauska kun Boitsu sanoi vähän kyllästyneellä äänensävyllä että just kun saa ulos uuden biisin, jonka eteen on vuodattanut kuusi kuukautta, niin 15 min siitä kysellään, koska tulee seuraava biisi. 😄
 
vierailija
Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. 🤔 Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
 
vierailija
Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.
 
vierailija
Onneks tumpusta löytyy hyvät kohdat livestä. Kris oli kuulemma sanonut et on viettänyt briteissä niin paljon aikaa et tarvii varmaan viisumin kohta (vitsillä siis) varmaan aikoo siis useimminkin siellä käydä 😁 kukahan olis syynä
 
vierailija
Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.
No mun pettymys ei liity mihinkään muuhun kuin siihen, että saatiin todella vaivaannuttava live, jossa JO ei edes ollut keskenään vaan siellä oli joitain vieraita pyörimässä. Samaa pettymystä on ollut kaikkialla, ei se liity mitenkään K:hon tai mihinkään pellemeikkeilyyn.
 

Yhteistyössä