Aivan upee mies, lääh :P Tykkääkö muut?

  • Viestiketjun aloittaja "minnipinni"
  • Ensimmäinen viesti
"minnipinni"
[QUOTE="terhi";27043317]Vaikka et multa kysynytkään, niin ei mulla ainakaan ole mitään visiota miehisestä ihannekropasta :D. Onko kaikilla muilla?[/QUOTE]

Mulla on :) Ja se on just tuollainen. Oma mies onkin onneks melkein kuin tuo, ilman tatskoja ja noitä pöksyjä :D
 
"höh"
[QUOTE="terhi";27043317]Vaikka et multa kysynytkään, niin ei mulla ainakaan ole mitään visiota miehisestä ihannekropasta :D. Onko kaikilla muilla?[/QUOTE]

Ei. Kyllä kokonaisuus luo sen maskuliinisuuden, ei pelkkä trimmattu kroppa.

Ja mä ehkä joutuisin kuolemaan nauruun. Tangat :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="minnipinni";27043371]Mistä kohtaa? :D NAISELLINEN??? :D[/QUOTE]

Takapuoli, vyötärö, rinnat, iho. Pimeässä tuo tuntuis naiselta, ilman tuota ala-etuvarustusta. Ei sytytä.
 
"hmm"
Vartalo on hyvännäköinen mutta siis oikeesti noi "stringit" aika hirveet menis kyllä halut heti jos sellaiset tulis vastaan... ja missä tuon miehen karvat on?? :O kyllä kunnon miehellä pitää olla edes vähän karvainen.. mut noin niinku rakenteeltaan oikeen passeli..
 
"minnipinni"
[QUOTE="vieras";27043405]Takapuoli, vyötärö, rinnat, iho. Pimeässä tuo tuntuis naiselta, ilman tuota ala-etuvarustusta. Ei sytytä.[/QUOTE]

Okei..

Mut se on vaan treenattu mies ja tollaset pakarat on just namut. Tollaselta se mies näyttää, kun sillä on lihasta eikä juurikaan rasvaa. Näkee, et noitten eteen on nähty vähän vaivaa, vaikka osittain kuvaa on paranneltukin :)
 
"minnipinni"
[QUOTE="hmm";27043427]Vartalo on hyvännäköinen mutta siis oikeesti noi "stringit" aika hirveet menis kyllä halut heti jos sellaiset tulis vastaan... ja missä tuon miehen karvat on?? :O kyllä kunnon miehellä pitää olla edes vähän karvainen.. mut noin niinku rakenteeltaan oikeen passeli..[/QUOTE]

No unohdetaan noi "housut" :D Mää vaan kuolaan tuota kroppaa, en ees huomaa noita seksyjä pöksyjä :D Eikä todellakaan miehessä tarvi olla karvoja, ei ainaskaan mun miehessä..
 
"vieras"
[QUOTE="minnipinni";27043446]Näkee, et noitten eteen on nähty vähän vaivaa[/QUOTE]

Sehän siinä turn-off onkin. Yleensä miehillä (ja naisillakin) jotka oikein töitä tekevät kroppansa eteen on hyvin vähän mitään siellä yläpäässä. Tiettyyn rajaan asti toki hyvä pitää huolta kunnostaan.
 
"minnipinni"
[QUOTE="puks";27043527]Hyyyyi mikä peppu, se olisi söpö vain naisella. Eikä tuo ole mies, se on joku amisikäinen kolli tai sitten on käytetty liikaa photoshoppia.[/QUOTE]

Mä en nyt tajua olleskaan näitä teidän kommentteja tosta pepusta.. Toihan on aivan jumalainen, treenatun nuorenmiehen peppu :p

Siis millanen peppu teidän mieleen? Iso, lättänä ja karvanen? XD
 
"minnipinni"
[QUOTE="vieras";27043551]Sehän siinä turn-off onkin. Yleensä miehillä (ja naisillakin) jotka oikein töitä tekevät kroppansa eteen on hyvin vähän mitään siellä yläpäässä. Tiettyyn rajaan asti toki hyvä pitää huolta kunnostaan.[/QUOTE]

Ihan PIENOISEN yleistyksen heitit ilmoille :D Ja tuohan on todellakin vielä ihan terveissä mitoissa..
 
"vieras"
[QUOTE="minnipinni";27043446]Okei..

Mut se on vaan treenattu mies ja tollaset pakarat on just namut. Tollaselta se mies näyttää, kun sillä on lihasta eikä juurikaan rasvaa. Näkee, et noitten eteen on nähty vähän vaivaa, vaikka osittain kuvaa on paranneltukin :)[/QUOTE]

Just liikaa vaivaa. Minusta näyttää kuin tuolla olisi implantteja ympäri kehoa. Näyttää kovalta ja muoviselta. Tuo kun painautuis liki, niin sen rintalihakset painuis kipeästi omia vasten. :D
Mä en tykkää mielikuvasta että mies käyttää ulkonäkönsä paranteluun niin paljon aikaa, mikä on muusta pois, että pystyy saamaan lihakset noin. Tuolla ei ole aikaa muulle ja ajatukset on treeneissä ja lisäravinteissa.
Ei ole kokemusta tuollaisesta kun ei sytytä. En lähtis.
 
"vieras"
[QUOTE="minnipinni";27043559]Mä en nyt tajua olleskaan näitä teidän kommentteja tosta pepusta.. Toihan on aivan jumalainen, treenatun nuorenmiehen peppu :p

Siis millanen peppu teidän mieleen? Iso, lättänä ja karvanen? XD[/QUOTE]

Jos nuo kaksi on ainoat mitä tiedät, niin valitan kokemuksesi vähäisyyttä.
 
"minnipinni"
[QUOTE="vieras";27043647]Jos nuo kaksi on ainoat mitä tiedät, niin valitan kokemuksesi vähäisyyttä.[/QUOTE]

:D Joo, ei oo kokemusta onneks mistään karseista miesten pepuista :D No kerro nyt toki se sun ihannepeppu miehellä! Mä haluun tietää, ihan mielenkiinnosta.
 
"puks"
[QUOTE="minnipinni";27043559]Mä en nyt tajua olleskaan näitä teidän kommentteja tosta pepusta.. Toihan on aivan jumalainen, treenatun nuorenmiehen peppu :p

Siis millanen peppu teidän mieleen? Iso, lättänä ja karvanen? XD[/QUOTE]

Ei iso tarvitse olla. Tolla kundillakin on sitä liikaa. Hyppypeppu ja noi pakaran alaosat on hassut... miltä tuntuisivat kädessä? Vähän lättänämpi riittäisi ja edes jokunen karva reisiin jne
 
"minnipinni"
[QUOTE="puks";27043703]Ei iso tarvitse olla. Tolla kundillakin on sitä liikaa. Hyppypeppu ja noi pakaran alaosat on hassut... miltä tuntuisivat kädessä? Vähän lättänämpi riittäisi ja edes jokunen karva reisiin jne[/QUOTE]

Voin sanoa, että tuntuvat hyvältä ja kiinteeltä käsissä, lihakselta. Niistä saa hyvin kiinni vaikka kesken kiihkeiden leikkien ja voi ohjailla miestä syvemmälle esim.. :p
 

Yhteistyössä