Mitä tykkää jos mies runkkaa JOKA päivä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Niin kauan on ok, kun ei ole multa pois. Mulle ei riitä 1-2 krt viikossa, joten jos mies mieluummin runkkais kuin olis mun kanssa, niin en tykkäis! Jos taas noin vähäinen seksi olis musta kiinni, niin mikäpä mä olisin kenenkään tarpeista mitään sanomaan. Onneksi meillä menee halut yksiin!
 
Pitäisin sitä ihan terveellisenä. Tosin mistä minä edes tietäisin, kuinka monta kertaa joku runkkaa omassa seurassaan? En omiakaan masturbointejani mitenkään raportoi joka kerta miehelle.

Ja itsetyydytys ja seksi toisen ihmisen kanssa ovat jossain määrin eri asioita. Niitä voidaan harrastaa periaatteessa jopa ihan eri syistä - eikä niin, että itsetyydytys olisi seksin korvike tms.
 
No jos sen huomaamattomasti jossain tekee eikä sen takia ala pihtaamaan seksissä niin mitä väliä? Parempikin niin, kuin että koko ajan yrittäisi painostaa minua seksiin. Pienten lasten kanssa tilaisuuksia ja energiaa ei todellakaa ole joka päivälle. (Ja joo, jotkut panee vaikka 5 kertaa päivässä Muumien aikana, mutta minä ne.)
 
"Mies"
Eikös se ole ihan tavallista runkata kerran vrk? Myös naisten? Mun vaimo ainakin sormettaa kuulemma monta kertaa viikossa yleensä pitkällä työmatkalla bussissa peräpenkissä ;)
 

Yhteistyössä