vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
mies vaan
rillit. lyhyeksi kynitty tukka. ei meikkiä, tai meikkiä ihan vähän.
farkut ja joku tylsä puuvillapusero, nahkatakki ja tennarit.
ei muita koruja, kuin jokin samperin nomination ranteessa.
ja sitten nämä +30w (yh)-mammat ihmettelevät, kun miestä ei saa millään!
ostakaa huulipuna, oikein sellaista vanhan hollywoodin punaista ja nätti mekko, sekä kasvattakaa hiukset sillä se lyhyt sopii erittäin, erittäin harvoille. niin johan alkaa tulla miehiä ovista ja ikkunoista!
 
äitimyös
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
 
Suomessa oli sata vuotta sitten niin huono valaistus, ettei ulkonäöllä ollut juuri väliä. Tämä on vaikuttanut evoluutioon niin paljon, että sen vaikutus näkyy vieläkin suomalaisten geeniperimässä. Suurin osa suomalaisista ei vieläkään ymmärrä visuaalisesta estetiikasta, taiteellisuudesta tai tyylistä yhtään mitään. Riittää, kun osaa kiroilla, ja ymmärtää juhavuoris-huumoria.
 
epäilen
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
Minulla on lantiolle asti ulottuvat hiukset, eikä niitä ole lapset repineet. Lyhyt tukka on vaikeahoitoisempi, pitkät voi aina laittaa erilaisille kampauksille.
Meikkaamiseen ei tarvitse kuin vartti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi!
Lyhyestä tukasta saa helposti myös otteen, ja sitähän ei saa edes laitettua kiinni. Ja lyhyt tukka on usein laitettava jollain lailla, ettei se vaan olla möllöttäisi päässä miten sattuu. Pitkä tukka on nätti sellaisenaan, eikä vaadi aina jotain aineita yms. kommervenkkeja.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
rillit. lyhyeksi kynitty tukka. ei meikkiä, tai meikkiä ihan vähän.
farkut ja joku tylsä puuvillapusero, nahkatakki ja tennarit.
ei muita koruja, kuin jokin samperin nomination ranteessa.
ja sitten nämä +30w (yh)-mammat ihmettelevät, kun miestä ei saa millään!
ostakaa huulipuna, oikein sellaista vanhan hollywoodin punaista ja nätti mekko, sekä kasvattakaa hiukset sillä se lyhyt sopii erittäin, erittäin harvoille. niin johan alkaa tulla miehiä ovista ja ikkunoista!
Minä tahtoisin lyhyet hiukset ja rillit.
Oikein mielelläni... vielä kun saisi tuon aikaiseksi toteuttaakin.
Nomination-korua en kuitenkaan aio hankkia, kun en mistään koruista pidä.

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27415845:
Ymmärrän aloittajan tuskan. Mäkin olen koittanut etsiä tällaisia suomalaisia miehiä jo vuosikymmeniä, mutta ei vaan löydy :(

Niin mullakin meni monta vuotta että löysin Suomesta tarpeeksi eroottisen miehen itselleni. Mutta loppujen lopuksi löysin kuitenkin :p
 
hahhah
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
Ihan ääliömäinen perustelu leikkuutta hiukset lyhyeksi tuo "kun lapset repii". Mun lapsi ei revi, on yrittänyt joo, mutta se on aivan selvä homma, että ei revi. Mun ei tarvitse lapsen takia hiuksiani leikata.
 
Booty harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27415888:
Vois suomalaiset miehet kyllä vähän petrata, jotta niistäkin olisi jotain silmäniloa ;)
No on tossa mun miehessä ihan silmillekkin iloa...mutta ei hän Boaz Mauda ole :p Mutta joo, kyllä pitäisi pikkuisen petrata. Ehkä enemmän meidän naisten nimittäin kun pitäisi sitten tehdä niitä poikia tuollaista Boaz Maudojen kanssa...sitten olisi taas katsottavaa :D
 
"Ilenna"
Mä taas en meikkaa arkisin ollenkaan. Olen niin kaunis luonnostaan, ettei tarvi. Mulla on tummat pitkät kaartuvat ripset, hyvä heleä iho... Pitkät hiukseni kyllä laitan aina.
 

Yhteistyössä