vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
ihan oikea mies
Kyllä mua ainakin ärsyttää toi lesbolook-trendi tai mikä se nyt onkaan.

Lyhyet hiukset - yök
Osittain värjätyt hiukset "violetti raita hiuksissa" - yök
Valtavat / paksusankaiset trendilasit - yök
Tennarit - yök
Leggingsit ylipainoisillla ja/tai yhdistettynä tennareihin - megayök hyi helvetti

Saahan sitä nainen toki pukeutua niinkuin haluaa ihan kuin mieskin. En vaan ymmärrä miksi ehdoin tahdoin halutaan näyttää epäviehättävältä eikä ollenkaan naiselliselta.
 
Mun mies on ihan hulluna silmälaseja käyttäviin naisiin,
mullakin on, mutta kun oon laiska pitään niitä ja mies aina nurisee kun ne ei oo päässä.

Ja ihan oikeasti, joillekkin naisille vaan sopii lyhyt tukka.
Siskoni on lyhyt, siro piirteinen ja lyhyen kaulan omaava,
ja näyttää todella hassulta pitkillä hiuksilla.
Lyhyt tukka sopii hälle kuin nenä päähän, näyttää kivasti keijukaismaiselta.
 
"mies"
Kyllä mua ainakin ärsyttää toi lesbolook-trendi tai mikä se nyt onkaan.

Lyhyet hiukset - yök
Osittain värjätyt hiukset "violetti raita hiuksissa" - yök
Valtavat / paksusankaiset trendilasit - yök
Tennarit - yök
Leggingsit ylipainoisillla ja/tai yhdistettynä tennareihin - megayök hyi helvetti

Saahan sitä nainen toki pukeutua niinkuin haluaa ihan kuin mieskin. En vaan ymmärrä miksi ehdoin tahdoin halutaan näyttää epäviehättävältä eikä ollenkaan naiselliselta.
No näin on. Minä näen syyksi vähäisen mielenkiinnon kauneuteen ja yleisen "kuin mies" -meiningin. Usein muuten nämä ihmiset voivat myös jollain tapaa pahoin henkisesti tai heillä on paljon muita kyseenalaisia elämäntapoja. Henkinen huono olo paistaa ulospäin todella herkästi, samoin se, jos ei ole aikaa pitää huolta itsestään.

Ihminen jää pahimmillaan oman synkeän maailmansa vangiksi noidankehään eli naama norsunv*tulla ei herätä esim. miehissä intohimoja --> paha olo tästä --> naama lisää norsunv*tulle --> vielä vähemmän intohimoja, jne. Toinen variaatio on tietysti halu olla olematta perinteinen nainen eli taistellaan tutkainta vastaan uskottelemalla, että maskuliininen look menee yhtä hyvin kuin perinteinen look. Korttitalon alkaessa romahtaa syntyy mm. katkeruutta ja kateutta.
 
[QUOTE="mies";27417161]No näin on. Minä näen syyksi vähäisen mielenkiinnon kauneuteen ja yleisen "kuin mies" -meiningin. Usein muuten nämä ihmiset voivat myös jollain tapaa pahoin henkisesti tai heillä on paljon muita kyseenalaisia elämäntapoja. Henkinen huono olo paistaa ulospäin todella herkästi, samoin se, jos ei ole aikaa pitää huolta itsestään.

Ihminen jää pahimmillaan oman synkeän maailmansa vangiksi noidankehään eli naama norsunv*tulla ei herätä esim. miehissä intohimoja --> paha olo tästä --> naama lisää norsunv*tulle --> vielä vähemmän intohimoja, jne. Toinen variaatio on tietysti halu olla olematta perinteinen nainen eli taistellaan tutkainta vastaan uskottelemalla, että maskuliininen look menee yhtä hyvin kuin perinteinen look. Korttitalon alkaessa romahtaa syntyy mm. katkeruutta ja kateutta.[/QUOTE]


Aika rajusti oikaistu ja yksinkertaistettu.

Ihminen on ennen kaikkea ihminen, yksilo, persoona, ei jonkun sukupuolen edustaja (totta, kirjoitin "jonkun sukupuolen", silla karkea jako kahteen ei riita), jonka on taytettava odotukset myos ulkomuotonsa puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
Mä pidän arkisin ponnarilla tai löysällä nutturalla. Ja meillä ovat viimeistään vuoden ikäisinä uskoneet kun olen sanonut että ketään ei revitä tukasta.
 
Keittiönoita
Kyllä mua ainakin ärsyttää toi lesbolook-trendi tai mikä se nyt onkaan.

Lyhyet hiukset - yök
Osittain värjätyt hiukset "violetti raita hiuksissa" - yök
Valtavat / paksusankaiset trendilasit - yök
Tennarit - yök
Leggingsit ylipainoisillla ja/tai yhdistettynä tennareihin - megayök hyi helvetti

Saahan sitä nainen toki pukeutua niinkuin haluaa ihan kuin mieskin. En vaan ymmärrä miksi ehdoin tahdoin halutaan näyttää epäviehättävältä eikä ollenkaan naiselliselta.
On oma asiasi, jos olet valinnut puolisoksesi naisen, joka ei halua silmääsi miellyttää. Mä kyllä itse pukeuduin hyvinkin seksikkäästi - varsinkin makuuhuoneeseen mentäessä - omaa kumppaniani varten. Mutta en todellakaan kaikenkarvaisia vastaantulijoita varten.
 
"mies"
Aika rajusti oikaistu ja yksinkertaistettu.

Ihminen on ennen kaikkea ihminen, yksilo, persoona, ei jonkun sukupuolen edustaja (totta, kirjoitin "jonkun sukupuolen", silla karkea jako kahteen ei riita), jonka on taytettava odotukset myos ulkomuotonsa puolesta.
Ei ihmistä koskaan kohdata tyhjiössä. Ensivaikutelma määräytyy yleisistä arvoista ja normeista. Vasta paremmin tutustuttaessa pääsee esiin yksilöys. Siksi itsekäs kapina odotusten täyttämättömyydestä on lähinnä itsensä nurkkaan maalaamista. Jokaisen täytyy huomioida odotukset, tietyllä tasolla. Mustaan vastaaminen valkoisella on alkeellista, jopa typerää logiikkaa elämänkatsomuksessa. Yhtä typerää olisi jos mies X yrittäisi olla niin naisellinen kuin suinkin mahdollista, jotta hän vapautuisi odotuksista miehenä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417207:
On oma asiasi, jos olet valinnut puolisoksesi naisen, joka ei halua silmääsi miellyttää. Mä kyllä itse pukeuduin hyvinkin seksikkäästi - varsinkin makuuhuoneeseen mentäessä - omaa kumppaniani varten. Mutta en todellakaan kaikenkarvaisia vastaantulijoita varten.
No niinpä! Onkohan tää sama tyyppi joka kivenkovaan väitti että naiset eivät uskalla käyttää minihameita ja korkokenkiä jonkun ihmeen ulkopuolisten painostuksen vuoksi? Että todellisuudessa kaikki naiset HALUAISIVAT käyttää korkkareita?

Mä vihaan korkokenkiä. Tuntuvat pahalta jalassa. Lisäksi olen yli 170cm pitkä ja mieheni 180cm että... :D

Ihan sama kuin sanois että todellisuudessa kaikki heteromiehet haluaisivat imeä kavereidensa peniksiä mutta sen estää vain ja ainoastaan tietynlainen kuva heteromiehistä. Todellisuudessa jokainen mies on jollakin tapaa homoeroottinen mutta he peittävät sen suojellakseen itseään.
 
[QUOTE="mies";27417228]Ei ihmistä koskaan kohdata tyhjiössä. Ensivaikutelma määräytyy yleisistä arvoista ja normeista. Vasta paremmin tutustuttaessa pääsee esiin yksilöys. Siksi itsekäs kapina odotusten täyttämättömyydestä on lähinnä itsensä nurkkaan maalaamista. Jokaisen täytyy huomioida odotukset, tietyllä tasolla. Mustaan vastaaminen valkoisella on alkeellista, jopa typerää logiikkaa elämänkatsomuksessa. Yhtä typerää olisi jos mies X yrittäisi olla niin naisellinen kuin suinkin mahdollista, jotta hän vapautuisi odotuksista miehenä.[/QUOTE]

Se etta huomioi odotukset, ei tarkoita sita, etta pitaisi toimia niiden mukaisesti. Ja se, etta joku ei vastaakaan odotuksiasi, on vain merkki siita, etta olet itse rakentanut itsellesi kapeakatseisen elamankatsomuksen - ellet sattumalta osaa yllattya iloisesti siita, etta paaset kohtaamaan odotuksesi ja tyostamaan tata puolta itsessasi.

Esimerkkisi miehesta X ei ole mielestani kovinkaan osuva, silla annat ymmartaa hanen kayttavan tietoisesti ihmisten odotuksia, eika toteuttavan omaa persoonaansa.

Ei ole itsekasta kapinaa, jos haluaa olla oma itsensa, ei stereotypia. Kapina kapinan vuoksi on turhaa.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417207:
On oma asiasi, jos olet valinnut puolisoksesi naisen, joka ei halua silmääsi miellyttää. Mä kyllä itse pukeuduin hyvinkin seksikkäästi - varsinkin makuuhuoneeseen mentäessä - omaa kumppaniani varten. Mutta en todellakaan kaikenkarvaisia vastaantulijoita varten.
Ymmärrän tuon ajattelun, mutta sen perustat ovat sellaisessa yhteiskunta-ajattelussa, josta et itse ehkä tiedä. Eli mm. viktoriaanisella ajalla. Julkinen kunnollisuus - yksityinen riettaus on meillä naisten yleinen kulttuurimeemi (oikea termi olisi topos), joka on monen muun naiskulttuurin näkökulmasta jo vanhentunut ja karkea.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27417292]Ymmärrän tuon ajattelun, mutta sen perustat ovat sellaisessa yhteiskunta-ajattelussa, josta et itse ehkä tiedä. Eli mm. viktoriaanisella ajalla. Julkinen kunnollisuus - yksityinen riettaus on meillä naisten yleinen kulttuurimeemi (oikea termi olisi topos), joka on monen muun naiskulttuurin näkökulmasta jo vanhentunut ja karkea.[/QUOTE]

Tunge nyt se kulttuuri perseesees ja yritä hyväksyä että nykyajan nainen pukeutuu kuten itse haluaa. Ketään ei vittuakaan kiinnosta sun historialliset analyysis mutta voithan sä toki niihin tukeutua jatkossakin aina kun alkaa itkettää sen vuoksi etteivät tuntemattomat ihmiset halua miellyttää just SUA.

Mä voin mielelläni olla se rikka sun silmässä mun lempitennarit jalassa kunhan et jauha mulle paskaa siitä miten mun naiseus on piilotettu väkisin ja plaaplaa. Kuvittelet tietäväsi jotain muista ihmisistä ja muiden ajatusmaailmasta mutta todellisuudessa sä olet ihan yhtä pihalla kuin muutkin. Mulla ei ole hajuakaan sun motiiveistas kirjoitella tänne äitipalstalle joten älä säkään kuvittele tietäväsi miksi en halua kulkea pvc-saappaat jalassa pitkin keskuskatua.
 
ihan oikea mies
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417207:
On oma asiasi, jos olet valinnut puolisoksesi naisen, joka ei halua silmääsi miellyttää. Mä kyllä itse pukeuduin hyvinkin seksikkäästi - varsinkin makuuhuoneeseen mentäessä - omaa kumppaniani varten. Mutta en todellakaan kaikenkarvaisia vastaantulijoita varten.
Ei kannata verrata omenoita appelsiineihin. On ihan eri asia vetää jotkut hepenet ja korsetit makuuhuoneeseen kuin pukeutua naisellisen viehättävästi ihan normaaliin arkeen julkisilla paikoilla liikuttaessa. En minä halua sinua enkä ketään muutakaan kadulla missään helvetin korsetissa nähdä.

Rekkalesbot ja voimaistuneet trendilasitantat voivat tietysti täällä uhota näppäimistöjensä takaa ja perustella tätä "mähän en muita varten pukeudu jos mä en haluu" -asennettaan ihan vapaasti. Minä vain hartaasti toivon että tämä sairas trendi ei enää tästä enempää yleisty ja edes osa naisista jatkaisu pukeutumista naisellisesti.

Kai tämä lesbotrendi on osittain heijastumaa siitä yleisestä naisten voimaistumisesta ja ämmääntymisestä mikä täällä palstakirjoituksissakin näkyy. Ollaan niin itsenäisiä tai sitten dominoivia parisuhteessa ja puhutaan miehistä halveksivasti ja asenne on muutenkin ämmämäinen.
 
"mies"
Se etta huomioi odotukset, ei tarkoita sita, etta pitaisi toimia niiden mukaisesti.
Minusta nämä naiset eivät todella huomioi odotuksia vaan yrittävät elää kuin niillä ei olisi mitään tekoa heidän elämässään eli tekevät tietoisen valinnan olla olematta perinteinen nainen (vastaavat mustaan valkoisella). Vähän kuten ns. vahva ateisti yrittää elää kuin jumaluudella ei olisi mitään tekoa heidän elämässään. Minusta kapeakatseisuus on tässä eli suljetaan kategorisesti ja absoluutisti ulos tietty kenttä.

Ja se, etta joku ei vastaakaan odotuksiasi, on vain merkki siita, etta olet itse rakentanut itsellesi kapeakatseisen elamankatsomuksen - ellet sattumalta osaa yllattya iloisesti siita, etta paaset kohtaamaan odotuksesi ja tyostamaan tata puolta itsessasi.
Pääsen todella kohtaamaan odotukseni ja tiedostan ne ehkä keskimääräistä paremmin. Kapeakatseisuudesta ei kuitenkaan voida puhua - vai onko mielestäsi kaikki klassinen/klassisuuteen nojaava (kuten perinteet tai estetiikka) kapeakatseisuutta? Väite olisi hieman vastaava kuin se, että väittäisi pukuun pukeutuvaa ihmistä ahdasmieliseksi tai kaavoihin kangistuneeksi (erotuksena esim. trendipersoonaan).

Esimerkkisi miehesta X ei ole mielestani kovinkaan osuva, silla annat ymmartaa hanen kayttavan tietoisesti ihmisten odotuksia, eika toteuttavan omaa persoonaansa.
Minusta tuossa on vain aste-ero, ei laatuero. Oman persoonan toteuttaminen on lähinnä eufemismi sille, mitä taas minä yllä kutsun kategoriseksi selän kääntämiselle tietylle maailmalle (ja siksi näköalattomaksi). Väität ymmärtääkseni, että nainen voi olla luonnostaan siilitukkainen ym. asioita, joita ap. kuvaa. Minä puolestani olen aika vakuuttunut, että taustalla on hyvin usein tietoinen halu asettua vastahankaan (klassisten) odotusten suhteen koskien naisellisuutta.
 
Ei kannata verrata omenoita appelsiineihin. On ihan eri asia vetää jotkut hepenet ja korsetit makuuhuoneeseen kuin pukeutua naisellisen viehättävästi ihan normaaliin arkeen julkisilla paikoilla liikuttaessa. En minä halua sinua enkä ketään muutakaan kadulla missään helvetin korsetissa nähdä.

Rekkalesbot ja voimaistuneet trendilasitantat voivat tietysti täällä uhota näppäimistöjensä takaa ja perustella tätä "mähän en muita varten pukeudu jos mä en haluu" -asennettaan ihan vapaasti. Minä vain hartaasti toivon että tämä sairas trendi ei enää tästä enempää yleisty ja edes osa naisista jatkaisu pukeutumista naisellisesti.

Kai tämä lesbotrendi on osittain heijastumaa siitä yleisestä naisten voimaistumisesta ja ämmääntymisestä mikä täällä palstakirjoituksissakin näkyy. Ollaan niin itsenäisiä tai sitten dominoivia parisuhteessa ja puhutaan miehistä halveksivasti ja asenne on muutenkin ämmämäinen.
Voisitko kertoa, miten pukeudutaan "naisellisen viehattavasti" noin yleisesti ottaen? Ja sitten viela, miten se onnistuu mukavasti, lampimasti, toimivasti ja persoonallisesti?
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27417325]Tunge nyt se kulttuuri perseesees ja yritä hyväksyä että nykyajan nainen pukeutuu kuten itse haluaa. Ketään ei vittuakaan kiinnosta sun historialliset analyysis mutta voithan sä toki niihin tukeutua jatkossakin aina kun alkaa itkettää sen vuoksi etteivät tuntemattomat ihmiset halua miellyttää just SUA.

Mä voin mielelläni olla se rikka sun silmässä mun lempitennarit jalassa kunhan et jauha mulle paskaa siitä miten mun naiseus on piilotettu väkisin ja plaaplaa. Kuvittelet tietäväsi jotain muista ihmisistä ja muiden ajatusmaailmasta mutta todellisuudessa sä olet ihan yhtä pihalla kuin muutkin. Mulla ei ole hajuakaan sun motiiveistas kirjoitella tänne äitipalstalle joten älä säkään kuvittele tietäväsi miksi en halua kulkea pvc-saappaat jalassa pitkin keskuskatua.[/QUOTE]

Tällainen suuttumus kertoo vain siitä, että kalikka kalahti :) Tai sika tukehtui helmeen.
 
"vieras"
rillit. lyhyeksi kynitty tukka. ei meikkiä, tai meikkiä ihan vähän.
farkut ja joku tylsä puuvillapusero, nahkatakki ja tennarit.
ei muita koruja, kuin jokin samperin nomination ranteessa.
ja sitten nämä +30w (yh)-mammat ihmettelevät, kun miestä ei saa millään!
ostakaa huulipuna, oikein sellaista vanhan hollywoodin punaista ja nätti mekko, sekä kasvattakaa hiukset sillä se lyhyt sopii erittäin, erittäin harvoille. niin johan alkaa tulla miehiä ovista ja ikkunoista!
Huuto-oksennus!!!

Mieluummin olisin lopun ikää ilman kuin paluu jonnekin kivikaudelle ap:tä varten :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Keittiönoita
Ei kannata verrata omenoita appelsiineihin. On ihan eri asia vetää jotkut hepenet ja korsetit makuuhuoneeseen kuin pukeutua naisellisen viehättävästi ihan normaaliin arkeen julkisilla paikoilla liikuttaessa. En minä halua sinua enkä ketään muutakaan kadulla missään helvetin korsetissa nähdä.

Rekkalesbot ja voimaistuneet trendilasitantat voivat tietysti täällä uhota näppäimistöjensä takaa ja perustella tätä "mähän en muita varten pukeudu jos mä en haluu" -asennettaan ihan vapaasti. Minä vain hartaasti toivon että tämä sairas trendi ei enää tästä enempää yleisty ja edes osa naisista jatkaisu pukeutumista naisellisesti.

Kai tämä lesbotrendi on osittain heijastumaa siitä yleisestä naisten voimaistumisesta ja ämmääntymisestä mikä täällä palstakirjoituksissakin näkyy. Ollaan niin itsenäisiä tai sitten dominoivia parisuhteessa ja puhutaan miehistä halveksivasti ja asenne on muutenkin ämmämäinen.
Oletko tyhmä vai muuten vaan aasi? Mikä saa sut kuvittelemaan, että ne sun rekkalesboksi mieltämäsi naiset eivät kotioloissa pukeutuisi puolisoitaan varten seksikkäästi? Ja pukeutua puolisonsa kanssa ulos mentäessä naisellisesti? Miksi kenenkään muun kuin oman puolisosi pitäisi pukeutua sinua varten naisellisesti? Näytätkö itse samalta kuin Antonio Banderas nuorena? Jos et näytä, niin mikä sä olet arvostelemaan muiden ulkonäköä?

Onko susta jotenkin vaikea hyväksyä, että naiset haluavat miellyttää omia puolisoitaan eivätkä ketä tahansa kadulla vastaan tulevaa ketkua? Jos olet se palstan käyttöastemies, niin eikö sun pitäisi olla vain iloinen siitä, että naiset omistautuvat omille puolisoilleen?
 

Yhteistyössä