vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27423084]Ja hei, entäs ne linkit muihin samanlaisiin nettikeskusteluihin? Sun tavote oli saada naiset miettimään jätkämäisyytään, tavotteeseen on helpompi päästä, jos voit näyttää, että muut miehet ovat kanssasi samaa mieltä.[/QUOTE]

Joo mua kans kiinnostais nää lukuisat muut keskustelut. Muistiani haromalla saan mieleen että viime maaliskuussa yksi mies sanoi mulle että mun kannattais kasvattaa pitkät hiukset. Mutta kai ne on niinku rotat, yhtä nähtyä kohti on kymmenen piilossa...

Lisäksi tästä ketjusta on selvinny mulle ettei ainoastaan miehillä vaan myös muiden maiden naisilla on toiveita mun ulkonäön suhteen. Olen ällistyksestä ymmyrkäisenä :O
 
dlhd
[QUOTE="vieras";27423329]Tämä nimimerkki "mies" puhuu paljon, mutta sanoo vähän. Ei edes Isämiehen kysymyksiin osannut vastata. Että se siitä akateemisuudesta. Yrittää kovasti antaa itsestään fiksun vaikutelman, siinä onnistumatta.

Eikä satavarmasti ole mies.[/QUOTE]

Niinhän se yhdessä ketjussa lipsauttikin sellaista että paljasti olevansa nainen.
Siksi en ymmärräkään miten kukaan jaksaa vängätä sen kanssa, se on ilmiselvästi joku ... ilmeisesti pimahtanut jaksaessaan keskustelupalstalla päivittäin esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti on.
 
[QUOTE="Heihei";27422579]Seuraavalla kerralla kun vastaat (ja vaivaudut lukemaan) vain yhteen viestiin, kohdista tekstisi yksikön toiselle persoonalle monikon toisen persoonan sijaan, kiitos.[/QUOTE]

Miksi? Tuskin te miksikään olette muuttuneet.
 
vierailijamies
rillit. lyhyeksi kynitty tukka. ei meikkiä, tai meikkiä ihan vähän.
farkut ja joku tylsä puuvillapusero, nahkatakki ja tennarit.
ei muita koruja, kuin jokin samperin nomination ranteessa.
ja sitten nämä +30w (yh)-mammat ihmettelevät, kun miestä ei saa millään!
ostakaa huulipuna, oikein sellaista vanhan hollywoodin punaista ja nätti mekko, sekä kasvattakaa hiukset sillä se lyhyt sopii erittäin, erittäin harvoille. niin johan alkaa tulla miehiä ovista ja ikkunoista!
(y)
 

Yhteistyössä