vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
Booty harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
Mun ei pitänyt kommentoida mitään mutta kyllä tämä pitkä tukka vaan on helppo hoitaa...ei tartte kun laittaa kiinni vain ei muuta...lyhyt pitää aina laittaa, vääntää ja kääntää jotta olisi hyvä. Molempia onkin ollut ja kaikkea siitä välistä...ei ol mun tenavat roikkuneet tukassa, tisseissä kyllä ovat...mutten niitä ole halunnut pois leikata.
 
Ap on niin selvästi nainen kuin vaan voi olla :D Kuka mies edes tietää mitään nomination-koruista tai hollywoodin punaisista huulista :whistle:

Jos ap:ta ei miellytä naisella lyhyt tukka ym. mitä luetteli niin eihän se tarkoita sitä ettei ketään muutakaan miellyttäisi? Kyllä mä ainakin olen nähnyt aika montakin lyhyttukkaista, vähän meikkaavaa, mutta silti seksikästä naista. Ei pitkät hiukset ole mikään tae siitä, että näyttäisi hyvältä.. Tai meikkaaminen tai se mekkokaan.
 
"hih"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27415845:
Ymmärrän aloittajan tuskan. Mäkin olen koittanut etsiä tällaisia suomalaisia miehiä jo vuosikymmeniä, mutta ei vaan löydy :(

Mäpäs tiedän, ja taitaa olla vielä vapaallakin. Ihan kuin kaksoisolento mutta taitaa olla sulle liian nuori?

Joo en mäkään tykkää lyhyestä kynitystä tukkatyylistä, mutta joillekin se sopii. Nomiation-korut on mulle ihan out, en tykkää seurata jokaista muotioikkua. Farkut on aina jees ja tavallinen puuvillapaitakin jossain tilanteessa. Tosin ihan blankosta en tykkää. Rilleille nyt ei mitään mahda jos ei omista terveitä silmiä. Niitäkin on kuitenkin kivan näköisiä. Ei tartte puoli naamaa peittää. Toiset on jopa paremman näköisiä rilleissä.

Kirkuvanpunainen huulipuna kyllä on :x johon kaatuikin koko ap:n aloitus. Se on niin teennäinen väri ja pukee ehkä Marilyn Monroeta mutta eipä juuri muita!

Onks tää taas se "mies", jonka pakkomielle on valittaa naisten ulkonäöstä? Ja itse on Suomen hurmuri? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on. Ainiin ja epäilen että yh-äideillä ei jää aikaa meikkaamiseen, kun itselläni jolla jo on kumppani ei siihen hirveästi jää aikaan. No muuten kai ihan hyviä vinkkejä oli :D
En mä ainakaan lapsen takia leikannu hiuksia lyhyemmäksi.
 
"mies"
Suomessa oli sata vuotta sitten niin huono valaistus, ettei ulkonäöllä ollut juuri väliä. Tämä on vaikuttanut evoluutioon niin paljon, että sen vaikutus näkyy vieläkin suomalaisten geeniperimässä. Suurin osa suomalaisista ei vieläkään ymmärrä visuaalisesta estetiikasta, taiteellisuudesta tai tyylistä yhtään mitään. Riittää, kun osaa kiroilla, ja ymmärtää juhavuoris-huumoria.
Loistavaa, rouva Shillelagh :) Vaikkakin kärjistettyä, turhan monesti asia on noin. Olen itsekin näistä palstalla puhunut ja sinä olet ulkomaalaissyntyisenä naisena harvoja, jotka tämän näkevät.

Tosin ehkä pääkaupunkiseutu on hieman edellä, tai siis, itselleni kauneimmat naiset löytyvät aika selkeästi sieltä, tosin itä ja pohjoinen pitkälle kokematta. Uskon, että yleistäen porvarillisempi elämänmuoto on hyväksi naiskauneudelle.
 
"hih"
[QUOTE="mies";27416211]Loistavaa, rouva Shillelagh :) Vaikkakin kärjistettyä, turhan monesti asia on noin. Olen itsekin näistä palstalla puhunut ja sinä olet ulkomaalaissyntyisenä naisena harvoja, jotka tämän näkevät.

Tosin ehkä pääkaupunkiseutu on hieman edellä, tai siis, itselleni kauneimmat naiset löytyvät aika selkeästi sieltä, tosin itä ja pohjoinen pitkälle kokematta. Uskon, että yleistäen porvarillisempi elämänmuoto on hyväksi naiskauneudelle.[/QUOTE]

No, Suomi on aika pieni maa mutta kannattaisko nyt joka kolkka ensin tutkia ennenkuin teet yleispäteviä analyysejä. Tosin mä luulen ettei sun ammattitaito tai "silmä" siihen ole tarpeeksi pätevä, kun et huomaa omia vikojasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"tiitu"
rillit. lyhyeksi kynitty tukka. ei meikkiä, tai meikkiä ihan vähän.
farkut ja joku tylsä puuvillapusero, nahkatakki ja tennarit.
ei muita koruja, kuin jokin samperin nomination ranteessa.
ja sitten nämä +30w (yh)-mammat ihmettelevät, kun miestä ei saa millään!
ostakaa huulipuna, oikein sellaista vanhan hollywoodin punaista ja nätti mekko, sekä kasvattakaa hiukset sillä se lyhyt sopii erittäin, erittäin harvoille. niin johan alkaa tulla miehiä ovista ja ikkunoista!
ymmärrän mitä tarkoitat. olen itsekin ihmetellyt miksi varsinkin kotiäidit unohtavat olevansa myös naisia, eivät pelkkiä äitejä! tuulipuvussa/ verkkareissa kuljetaan joka paikassa ilman meikkiä puuhamaapaita päällä... itse olen ollut monta vuotta kotiäitinä eikä tulisi mieleenikään leikata "kotiäititukkaa" (pitkät hiukset saa kiinni jos lapset niitä repivät!) tai lähteä ilman kevyttä meikkiä, koruja ja normivaatteita mihinkään. no leikkipuistoon lähden tuulipuvussa mutten muualle.
 
Moni leikkaa raskauden&imetyksen jälkeen, kun on mennyt niin huonoon kuntoon, toisilla taas hiukset tuntuu paksuuntuvan ja on ihan ok kunnossa. Mä en ymmärrä tätä miesten vouhotusta naisten lyhyistä hiuksista? Nehän on naisen hiukset, ei mun mies ainakaan pakota pitämään pitkiä hiuksia, leikkaan jos leikkaan, ja värinkin saan aina valita itse. Joskus olen kysynyt, et mitäs tykkäisit tästä väristä ja leikkaustyylistä, niin mies on vaan sanonut, sinun hiukset valitse vapaasti mikä itseäsi miellyttää.:D
 
"mona"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27415979:
Ap on niin selvästi nainen kuin vaan voi olla :D Kuka mies edes tietää mitään nomination-koruista tai hollywoodin punaisista huulista :whistle:

Jos ap:ta ei miellytä naisella lyhyt tukka ym. mitä luetteli niin eihän se tarkoita sitä ettei ketään muutakaan miellyttäisi? Kyllä mä ainakin olen nähnyt aika montakin lyhyttukkaista, vähän meikkaavaa, mutta silti seksikästä naista. Ei pitkät hiukset ole mikään tae siitä, että näyttäisi hyvältä.. Tai meikkaaminen tai se mekkokaan.
kyse olikin siitä miksei naiset halua panostaa ulkonäköönsä vaan halutaan näyttää "ankealta"
 
[QUOTE="mona";27416362]kyse olikin siitä miksei naiset halua panostaa ulkonäköönsä vaan halutaan näyttää "ankealta"[/QUOTE]

Aina ei jaksa panostaa eikä aina oo oma valinta jos hiukset on todella lyhyet tai niitä on pääs muutama haiven.

Kyllä mä osaan itteni laittaa enkä pidä itteäni rumana, mutta joillekki tuntuu olevan ongelma mun ulkonäkö vaikka ei se muille kuulu peen vertaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös;27415793:
ätien on lähes pakko leikata hiuksensa, koska lapset repii äitien hiuksia ja on aivan sika turhauttavaa olla koko ajan kieltämässä... ja lyhyt tukka on helppo hoitoisempi! Kasvatappa itelles pitkät kutrit niin näät mikä työ niissä on.
Minulla on paksu, vyötärölle asti ulottuva tukka. Pitäisi varmaan leikata kaljuksi tai korkeintaan parin sentin siiliksi, ettei lapset sitä repisi, koska pienet lapset repii miehenkin lyhyttä tukkaa yhtä helposti kuin minun pitkiä hiuksiani :)

Pitkien hiusten pesu ja hoitaminen on kyllä työläämpää kuin lyhyiden, ja en mielelläni pese hiuksiani aamulla kiireessä, kun kuivuminen kestää ikuisuuden ja föönastessa käsi väsyy ja tehokaskin fööni alkaa haista palaneelta ennen kuin edes kolmannes tukasta on kuiva, mutta kun pesen hiukset alkuillasta niin ettei niitä ole kiire saada kuivaksi, seuraavana päivänä nämä on helppo saada nätin näköisiksi ja pois tieltä erilaisilla kampauksilla, joiden tekemiseen menee vain hetki. Lyhyemmät hiukset oli mulla laittamattomana ihan kamalan näköiset ja vaativat muotoilurautaa ja muotoilutuotteita aamuisin, että sain ne ojennukseen, joten en sanoisi lyhyttä tukkaa helpoksi vaikka pesusta ja kuivaamisesta selviytyykin nopeasti ;)
 
"mies"
[QUOTE="mona";27416362]kyse olikin siitä miksei naiset halua panostaa ulkonäköönsä vaan halutaan näyttää "ankealta"[/QUOTE]

Esim. joku nainen voi tulkita tasa-arvoiseksi ja vapaudeksi, että nainen saa olla ja liikkua hoitamattomana. Toisaalta itsestään huolehtiva nainen leimautuu helpommin arvoiltaan huonoksi tai arveluttavaksi äitinä.
 
"vieras"
mulla on rillit koska ne on mukavat toisin kuin piilarit ja leikkaamaan en silmiäni lähde. Käytän tennareita koska niissä ei tule jalat kipeiksi. Ja tylsiä puuvillapaitoja koska ne on mukavia päällä.

enkä meikkaa koska se on rasittavaa touhua eikä kiinnosta vahdata naamaa sen takia onko meikki levinnyt vai ei ja tarvitseeko sitä korjailla.

eikä varsinaisesti kiinnosta pätkän vertaa mitä mieltä joku vastaantuleva vieras ihminen saatika palstaprovoilija on mieltä mun ulkonäöstäni. Mulle kun riittää että oma mies tykkää.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27416563]miksi joillakin "lesbon näköisillä" naisilla olisi velvollisuus miellyttää jonkun random-palstailijan silmää?[/QUOTE]

Nii-in. "Minä olen minä", vapauden ja tasa-arvon ruumiillistuma.
 
yäkkk
Tänään näin juuri prototyyppejä. Ja oikeasti alkoi inhottamaan kun kengätkin niillä piti olla jotkut mielettömän isot turvakengän näköiset. Ettei niin kuin mitään naiseen viittaavaa vain olisi vahingossakaan päällä. Yäkk.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27416563]miksi joillakin "lesbon näköisillä" naisilla olisi velvollisuus miellyttää jonkun random-palstailijan silmää?[/QUOTE]
Harva mies miellyttää meikäläisenkään silmää. Nekin, jotka joskus ovat miellyttäneet, ovat iän myötä rupsahtaneet.... niinku tää Banderaskin:



Hetken hurmaa on nuori mies... niin se vaan on ja sen kanssa on elettävä.
 

Yhteistyössä