Kenet palstalaisen tahtoisit nähdä päälläsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
Tää oli helppo. Pikkukaupunkilainen tietenkin.

En tosin tiedä ikää, näköä, tai kokoa, mutta tykkäsin siitä tyylistä jolla hän hoiteli sen sekopään, joka sitä autoa ruttasi.
36v., 185 cm ja paino siinä 100 kg hujakoilla... Hartiat kuin ladonovet, on sanottu (itteänsä sen enempää kehumatta).
Oli vaan pakko vastata. :D
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26944227]Se on tietysti kurjaa, jos kikkeli on sillätavalla puolilöysä, että pääsee taittumaan tuolleen. Mulla ei ole kokemusta, mut kiitos, et jaoit omasi.[/QUOTE]

ei tarvitse kyllä olla puolilöysä että saa taitettua. :D

toki jos on micromuna niin sitä on hankala taittaa ilman pinsettejä.
 
"vieras"
ei tarvitse kyllä olla puolilöysä että saa taitettua. :D

toki jos on micromuna niin sitä on hankala taittaa ilman pinsettejä.
Toki toki toki. Voi olla, että vähäinen testosteronin tuotanto pitää munan koko ajan puolilöysänä, etkä vaan tajua, mitä tarkoittaa kova. Mutta taittele sinä toki penistäsi. Onhan se toki varmasti hauskaa, että osaat sitä taittaa. Toki mitään hyötyähän siitä ei ole.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26944270]Toki toki toki. Voi olla, että vähäinen testosteronin tuotanto pitää munan koko ajan puolilöysänä, etkä vaan tajua, mitä tarkoittaa kova. Mutta taittele sinä toki penistäsi. Onhan se toki varmasti hauskaa, että osaat sitä taittaa. Toki mitään hyötyähän siitä ei ole.[/QUOTE]

Missä kohti minä sanoin taittelevani? Sulla on niin kova hinku päästä aukomaan päätä ettet osaa hidastaa oikeassa kohti :)
 

Yhteistyössä