ja lämmin...peitto on mukava päällä
ja lämmin...peitto on mukava päällä
heavyfreak?Hmm... Hf, M, P
Oletko sä nähnyt mun tissit livenä tai sellaisesta kuvakulmasta, jotta voisit tehdä niiden koosta luotettavaa arvioita edes vähääkään?
Mutta taidatkin olla se sama erkkari, jolla on aina jotain silikonitissejä vastaan. Tai ehkä sit vaan mua vastaan. Yritä vähän piristää itseäsi, niin ei tarvi täällä toisten tisseistä mankua. Peace.
P.S. Näkijöitä olisi niin perkeleesti, että pitää ihan potkia ovelta pois. Tosin voi olla, että suosioni johtuu tästä hurmaavasta persoonastani ja karismastani. Tiedä häntä.
:xmas:
Katsopa nyt sinne peiliin ja mieti, kuka tässä nolo on. Kaikella hyvällä.Ei voi olla kovin hyvä persoona, jos on epävarma pissis joka laitattaa itselleen tekotissit! Ymmärrätkö, ne ei ole sinun tissisi edes, ne on muovipallot ihon alla!
Nolo olet!
Paskapuhetta, Lode ON aivan mahtava persoona.Ei voi olla kovin hyvä persoona, jos on epävarma pissis joka laitattaa itselleen tekotissit! Ymmärrätkö, ne ei ole sinun tissisi edes, ne on muovipallot ihon alla!
Nolo olet!
Lode on erittäin epävarma ihminen. Ei kukaan terveaivoinen yksilö vouhkaa jatkuvasti ulkonäöstään, pukeudu arkenakin kun joku Dita VonTeese ja latiata kumia sisäänsä tissien tilalle!Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmömöö;26948942:Paskapuhetta, Lode ON aivan mahtava persoona.
Onko sinulla marttyyri tissit jotka sinua häiritsevät, mutta silikoneja et ota ja kadehdit salaa niitä jotka ottavat.
Mä olen kateellinen Loden rintavarustuksesta, ovat upeat mutteivät yhtään liian Pamelamaiset. Voin kyllä sanoa tämän ääneen, koska en ole katkera, ihailen vain.
Mahtava pakkaus tuo Lode ja minä sen tiedän, olen hänet muutamaan otteeseen tavannutkin, sinä et.
Mitäs se toisten ulkonäön pahansuopa ruotiminen sinun sielunelämästäsi kielii?Lode on erittäin epävarma ihminen. Ei kukaan terveaivoinen yksilö vouhkaa jatkuvasti ulkonäöstään, pukeudu arkenakin kun joku Dita VonTeese ja latiata kumia sisäänsä tissien tilalle!
T: Loden livenä nähnyt.
En siis ole tehnyt kehenkään vaikutusta. Ainakaan positiivista...Katotaas keitä muistaisin miespalstailijoista, muut jatkakaa listaa unohdusteni osalta:
- Data
- pikkukaupunkilainen
- Kepsis
- Huuhkajarocks
- päätön
- Aries-78
- katkarapumies
- Timppa
- Äkäinen Hra Majuri
- miesmiesmies
- nörttipoika
- Triplaisä
- ihme mies
- ruutiukko
- xperia
Et tosiaankaan!Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26949029:En siis ole tehnyt kehenkään vaikutusta. Ainakaan positiivista...
Ai niin sä olit se jonka kuvan olin ignoorannu!Et tosiaankaan!
Ruma kuvien arvostelija olet. Itse ruma ja mm. Fortunatesta sanoit että potentiaalinen. Huoh.
Mitäs se toisten ulkonäön pahansuopa ruotiminen sinun sielunelämästäsi kielii?
Kyllä olet ruma ihminen jos haukut vaikka Lodea tai Johanna Tukiaista silikonibimboksi. Ei saa. Tuhmaa.Mielipiteen sanominen plastiikkakirurgiasta ei tee kenestäkään rumaa.
Sä et taida olla se kanootin terävin muumi...Kyllä olet ruma ihminen jos haukut vaikka Lodea tai Johanna Tukiaista silikonibimboksi. Ei saa. Tuhmaa.
Etkä sinä!Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26949297:Sä et taida olla se kanootin terävin muumi...
Sounds like us...mä oon 166cm et yhen pään lyhyempi mut tuo painaa yli kakskertaa mun verran
Mun pitäis kanssa... Mutta kun ei ehdi... mukamasReilu vuosi sitten painoin 117kg, sain hieman reenattua tuota painoa pois
Niin miekin ajattelin ettei ole aika, tosin vie kuin tunnin päivästä Mietin että jos ei nyt alle kolmevitosena aloita niin tuskin vajaa nelivitoisenakaan tulee aloitettua..Mun pitäis kanssa... Mutta kun ei ehdi... mukamas
Minua ainakin häiritsisi jos minulla olisi marttyyritissit.Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmömöö;26948942:Onko sinulla marttyyri tissit jotka sinua häiritsevät,
Minä olen Loden nähnyt muutaman kerran ja hän on yöpynyt meillä ja shoppailtu ollaan ja höpöhöpö sun epävarmuutesi kanssa. Luulen, että sinulla enemmän tässä ongelmaa on hänen ukonäkönsä suhteen mitä hänellä onkaan.Lode on erittäin epävarma ihminen. Ei kukaan terveaivoinen yksilö vouhkaa jatkuvasti ulkonäöstään, pukeudu arkenakin kun joku Dita VonTeese ja latiata kumia sisäänsä tissien tilalle!
T: Loden livenä nähnyt.
Ei varmaan oo Lodea nähnyt oikeesti.Minä olen Loden nähnyt muutaman kerran ja hän on yöpynyt meillä ja shoppailtu ollaan ja höpöhöpö sun epävarmuutesi kanssa. Luulen, että sinulla enemmän tässä ongelmaa on hänen ukonäkönsä suhteen mitä hänellä onkaan.
En usko että booty peppi valehtelisi.Ei varmaan oo Lodea nähnyt oikeesti.