Kenet palstalaisen tahtoisit nähdä päälläsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
"Zap"
Venakko Milannan!

Siinä täytyy olla kyllä sellainen panokone, että oksat pois ja metri latvasta. Perustelu: jos tuollaista luonteenlaatua ukko kestää, niin kyllä se kompensaation täytyy löytyä sieltä vällyjen välistä.
 
tatuoinnit ja tekotissit
Oletko sä nähnyt mun tissit livenä tai sellaisesta kuvakulmasta, jotta voisit tehdä niiden koosta luotettavaa arvioita edes vähääkään?

Mutta taidatkin olla se sama erkkari, jolla on aina jotain silikonitissejä vastaan. Tai ehkä sit vaan mua vastaan. Yritä vähän piristää itseäsi, niin ei tarvi täällä toisten tisseistä mankua. Peace.

P.S. Näkijöitä olisi niin perkeleesti, että pitää ihan potkia ovelta pois. Tosin voi olla, että suosioni johtuu tästä hurmaavasta persoonastani ja karismastani. Tiedä häntä.

:xmas:

Ei voi olla kovin hyvä persoona, jos on epävarma pissis joka laitattaa itselleen tekotissit! Ymmärrätkö, ne ei ole sinun tissisi edes, ne on muovipallot ihon alla! :LOL:

Nolo olet!
 
Mömmömmömöö
Ei voi olla kovin hyvä persoona, jos on epävarma pissis joka laitattaa itselleen tekotissit! Ymmärrätkö, ne ei ole sinun tissisi edes, ne on muovipallot ihon alla! :LOL:

Nolo olet!
Paskapuhetta, Lode ON aivan mahtava persoona. :)
Onko sinulla marttyyri tissit jotka sinua häiritsevät, mutta silikoneja et ota ja kadehdit salaa niitä jotka ottavat. ;)
Mä olen kateellinen Loden rintavarustuksesta, ovat upeat mutteivät yhtään liian Pamelamaiset. Voin kyllä sanoa tämän ääneen, koska en ole katkera, ihailen vain.

Mahtava pakkaus tuo Lode ja minä sen tiedän, olen hänet muutamaan otteeseen tavannutkin, sinä et. ;)
 
hahah
Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmömöö;26948942:
Paskapuhetta, Lode ON aivan mahtava persoona. :)
Onko sinulla marttyyri tissit jotka sinua häiritsevät, mutta silikoneja et ota ja kadehdit salaa niitä jotka ottavat. ;)
Mä olen kateellinen Loden rintavarustuksesta, ovat upeat mutteivät yhtään liian Pamelamaiset. Voin kyllä sanoa tämän ääneen, koska en ole katkera, ihailen vain.

Mahtava pakkaus tuo Lode ja minä sen tiedän, olen hänet muutamaan otteeseen tavannutkin, sinä et. ;)
Lode on erittäin epävarma ihminen. Ei kukaan terveaivoinen yksilö vouhkaa jatkuvasti ulkonäöstään, pukeudu arkenakin kun joku Dita VonTeese ja latiata kumia sisäänsä tissien tilalle! :LOL:

T: Loden livenä nähnyt.
 
Katotaas keitä muistaisin miespalstailijoista, muut jatkakaa listaa unohdusteni osalta:

- Data
- pikkukaupunkilainen
- Kepsis
- Huuhkajarocks
- päätön
- Aries-78
- katkarapumies
- Timppa
- Äkäinen Hra Majuri
- miesmiesmies
- nörttipoika
- Triplaisä
- ihme mies
- ruutiukko
- xperia
En siis ole tehnyt kehenkään vaikutusta. Ainakaan positiivista...

EDIT: Olinhan sittenkin! :p
 
Viimeksi muokattu:
Lode on erittäin epävarma ihminen. Ei kukaan terveaivoinen yksilö vouhkaa jatkuvasti ulkonäöstään, pukeudu arkenakin kun joku Dita VonTeese ja latiata kumia sisäänsä tissien tilalle! :LOL:

T: Loden livenä nähnyt.
Minä olen Loden nähnyt muutaman kerran ja hän on yöpynyt meillä ja shoppailtu ollaan ja höpöhöpö sun epävarmuutesi kanssa. Luulen, että sinulla enemmän tässä ongelmaa on hänen ukonäkönsä suhteen mitä hänellä onkaan.
 

Yhteistyössä