Kenet palstalaisen tahtoisit nähdä päälläsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
Haha, johan on jutut taas. Sille jollekin, joka epäili mun harmaana tossa aiemmin kirjoitelleen voin kertoa, että mulla täyttyy päivät ihan muista askareista kuin tämän ketjun harmaana kyttäämisestä. Nyt luin ekaa kertaa sitten aamun nämä viestit ja kyllä hyvälle tuulelle taas tulin. Onhan se tietty imartelevaa, että joissakin tuollaisissa vässyköissä herättää niin voimakkaita tunteita, et pitää tulle tänne anonyymina naukumaan.

Se joka väittää minut livenä nähneen (Dita von Teese pukeissa, oli muuten paras läppä aikoihin. nimim. Lempivaatteeni ovat Henkkamaukan verkkarit) voi tulla seuraavan kerran ihan päin näköä kertomaan, jos on jotain asiaa. :) mä juttelee mielelläni kaikenlaisten, myös epäkorrektimman ulosannin omaavien kanssa.

Tosin toi Dita von Teese läppä paljasti jo sen, ettei henkilö todellisuudessa ole mua edes nähnyt koskaan, saati puhunut mun kanssa :)

Mut jatkakaa, näitä on ihan hauska lukea. Peace edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Sepä onkin yllättävää, että minusta löytyy kuvia netistä, kun niitä olen sinne silloin tällöin laittanut. Saa niitä katsoa ja ihmetellä, jos haluaa. Ei se multa ole mitään pois, päinvastoin. Hauska ketju. :)
 

Yhteistyössä