Hakutulokset

1. M

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Ooohh! Onnea minä vaan -84!! :heart: :flower: Ketju tosiaan hiljentynyt melkoisesti - olen osasyyllinen, tunnustan :) Mieluummin kuitenkin kirjoittelen suljetussa FB-ryhmässä, pysyypä jutut poissa ei-toivottujen kurkkijoiden silmistä :)
  2. M

KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

Kiitos vastauksista :) Vielä lisää kokemuksia?
  3. M

Tämä ketjupa on hiljentynyt Facebook-ryhmän perustamisen jälkeen. Tulee itsekin sinne mieluummin kirjoiteltua kuulumiset, kun tietää että eivät ainakaan päädy ei-toivottujen silmien tiirailtavaksi ;) Tulkaa kaikki mukaan fb-ryhmään, siellä on saatu keskustelu pidettyä suht aktiivisena ja...
  4. M

Huomenta :flower: Täällä intomielisenä heti aamusta. Mikähän nyt vaivaa, kun yleensä pilvisellä säällä on veto ihan poissa :) Eihän siinä sitten - en valita! Pyykkikone pyörii ja muutenkin hommia hoidettu jo hirveästi - ja kello näyttää kahdeksaa.... Heidukalle pikaista paranemista! Ite...
  5. M

Miten opettaa lapsille tavaran ja rahan arvo!?

Meillä ei ole edes tätä - vaikka miten suurieleisesti ja dramatisoiden tuon roskiin heittämisen tekisin ja sanoisin, että uutta ei sitten osteta ennen kuin opitte pitämään paremman huolen tavaroistanne. Huoh ja argh. Katsovat vaan, tyyliin "jaa" ja jatkavat omia hommiaan.
  6. M

Kuten ekassa tekstissäni kirjoitin - liiasta lahjomisesta ei ole kyse: "Todellakaan eivät saa leluja tms tavaraa muutoin kuin jouluna, synttärinä ja pari kertaa vuodessa muuten vaan."
  7. M

Kiva kuulla, etten ole ainoa "epäonnistunut". Mikähän siinä on, kun kaikkensa yrittää että lapsi oppis "ihmisten tavoille" ja siltikin tekevät niin, niin hölmöjä juttuja. Höh.
  8. M

Kieltämättä houkuttaisi. Tänään miettinyt todellakin vakavasti tätäkin vaihtoehtoa. Tulee tapahtumaan piakkoin, ellei meno pian muutu. En vaan jaksa enää joka ikinen päivä samasta asiasta jauhaa.
  9. M

Niin voisi luulla. Toinen on :)
  10. M

Pidän tiukkasävyisen puhuttelun ja jos ko. toiminnasta on jo vaikkapa saman tavaran kohdalla tai samana päivänä useamman kerran huomautettu, seuraa "mietintätauko" tuoliarestin merkeissä, jonka jälkeen taas jutellaan. Siis ilman seurauksia ei selvitä. Mietin jopa sitä, olenko liian ankara ja...
  11. M

Siinähän se tuli otsikossa. Meillä on viisivuotias ja ekaluokkalainen. Kumpikaan lapsista ei tunnu lainkaan arvostavan tavaroita. Tämä ilmenee siis niin, että kaikki hukataan (eikä surra tai murehdita tavaran perään lainkaan) ja hajotetaan (eikä taaskaan yhtään sureta - OHO TÄÄ MENI RIKKI ja...
  12. M

FB-ryhmä on nyt pystyssä :) Laita Särö78 minulle täällä kaksplussalla yksityisviesti johon laitat suoran osoitteen omaan profiiliisi, niin lisään sut fb-kaveriksi jotta voin sinut sitten ryhmään lisätä. Unohdin kommentoida tuota tapaamisasiaa... mun on osaltani niistä jättäydyttävä pois...
  13. M

Heippa, neitokaiset. Tervetulotoivotukset uusille :wave: Meitähän alkaa olla jo aika kasa! FB-ryhmälle iso kyllä. Minä voin pyöräyttää sen ryhmän kasaan, kun täällä kerran muitakin kiinnostuneita on :) Salaisen ryhmän luominen vaatii kuitenkin sen, että ryhmän luoja lisää ryhmään ainakin...
  14. M

Tenavakisat Kuopiohallissa 29.9.

Maatushka, kyllä näin taitaa olla asia.
  15. M

Kestovaippailua vastasyntyneestä lähtien

Kiitos vastauksista, niistä oli apua :) Mahtuihan tännekin sekaan tosin yksi viisastelija - ei niitä pökäleitä sinne koneeseen tietenkään laiteta. Ei hätää, voit nukkua yösi rauhassa :hug:
  16. M

HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

Hei, mä luulen että minut voi POISTAA LISTALTA kokonaan. En ole osallistunut keskusteluun ja koen, etten oikein pysy kärryillä kun keskustelijoita on niin paljon :) Onnellista odotusta jokaiselle :heart:
  17. M

Muita jotka ei kehtaa näyttäytyä uikkareissa/alasti?

Minulla myös omasi kaltainen kroppa. Välillä olen käynyt uimahalleissa ym. Yleensä hävettää ja yritän liikkua niin, että takapuoleni on seinään päin eikä kaiken kansan töllisteltävissä. Voisi tosin miettiä, että mitä ihmettä sitä itseään häpeämään. Lisäksi asiahan on niin, että yleensä itse...
  18. M

Kumpi sattui enemmän avautumisvaihe vai ponnistusvaihe? Eilen illalla pelotti koko synnytys niin että ihan itkin...

Mä en käsitä teitä, jotka tulette tänne vielä lisää pelottelemaan. Toisaalta tältä palstalta ei kauhean usein ainakaan täältä "nimettömille" avoimelta puolelta rohkaisua löydy, yleensä päin vastoin. Rohkeutta ja rakkautta sinulle, ap. Vastasin jo aiemmin pidemmin, mutta piti vielä kerran...
  19. M

Voinko "potkaista" synnytyssalista opiskelijat pois halutessani?

Voit. Eikä tarvitse ajatella opiskelijaraukan kokemuksen kartuttamista, varmasti niitä synnytyksiä riittää sille opiskelijalle muitakin siinä sairaalassa :) Synnytyksesi on sinua ja vauvaasi, ei opiskelijoita varten. Jos et halua ylimääräistä sakkia saliin, se on ok ja henkilökunta ymmärtää sen.
  20. M

Kumpi sattui enemmän avautumisvaihe vai ponnistusvaihe? Eilen illalla pelotti koko synnytys niin että ihan itkin...

Nuo pelot on usein sellaisia, että niihin ei järkipuhe auta. Omista peloistani, niin synnytykseen kuin muihinkin asioihin liittyen, olen päässyt suureksi osaksi eroon psyykkaamalla itseäni. Eli siis pyrkinyt asettamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin, keskittynyt olennaiseen. Synnytyksessä...

Yhteistyössä