vierailija
Se ketju on K ja B shippiketju.Ne ficit loukkasivat Bojania.
Se ketju on K ja B shippiketju.Ne ficit loukkasivat Bojania.
Ei tälle voi enää muuta kuin nauraa. Siis apua.Ne ficit loukkasivat Bojania.
Joo hyvin mahdollista, kun tosiaan eivät sitä niin ahkerasti promonneet. Ehkä Stephanie oli sellainen levyn odottamis biisi, joka julkaistiin fanien iloksi ja satsataan ennemmin itse levyn promoamiseenJoo varmaan tulee vähemmän kuuntelulta kun Stephanien promoamiseenkin panostettiin nyt vähemmän.
Mutta nämä ei sitten ei ole minun kirjoituksia, jota ketjujen pilaajaksi syyteltiin. Itse luen paljonkin ficcejä.Ei tälle voi enää muuta kuin nauraa. Siis apua.
Osa viesteistä loukkasi Bojania ne kuului poistaa sen takia.Se ketju on K ja B shippiketju.
Minua he syyttivät ei sinua.Mutta nämä ei sitten ei ole minun kirjoituksia, jota ketjujen pilaajaksi syyteltiin. Itse luen paljonkin ficcejä.
Sinä et tiedä mikä Bojania loukkaa joten turha leikkiä palstapoliisia.Osa viesteistä loukkasi Bojania ne kuului poistaa sen takia.
Ehkä se liikemies halusi sekä B:n että H:n itselleen.Onkohan Boitsulla Lontoossakin varakas liikemies? Vai joku muu, mikä?
Tiedän niiden loukkaavan häntä.Sinä et tiedä mikä Bojania loukkaa joten turha leikkiä palstapoliisia.
Sä et ihan oikeasti tunne Bojania. Sun pakkomielle alkaa mennä liian pitkälle.Tiedän niiden loukkaavan häntä.
Bojan kuvasi ne tämänpäiväiset stoorit alasti liikemiehen sängyssä, kun hän oli lähtenyt asiakastapaamiseen.Onkohan Boitsulla Lontoossakin varakas liikemies? Vai joku muu, mikä?
Syytettiin minua, kun ketjua luet, kun olen niitä viestejä poistellut ja shipannut J ja B täällä.Minua he syyttivät ei sinua.
Ei hän niitä lue.Tiedän niiden loukkaavan häntä.
Miksi, jos B kerran on rakastunut Jereen ja olet shippiketjussa silloin?Osa viesteistä loukkasi Bojania ne kuului poistaa sen takia.
Aina on hyvä hetki siihen. Näkevätköhän pianOlisiko hyvä hetki jutella Tomin ja Bojanin parisuhteesta?
Härtsä tulee ja paneeMä kaipaisin nyt pientä kuumistelu-mustasukkaisuusdraamaa aiheesta K, B Kypros ja neigherborg
Minkä näköinen tämä liikemies on? Justin Clynes? Matt Bomer?Bojan kuvasi ne tämänpäiväiset stoorit alasti liikemiehen sängyssä, kun hän oli lähtenyt asiakastapaamiseen.
Matt Bomer, ooooh.Minkä näköinen tämä liikemies on? Justin Clynes? Matt Bomer?
Toivottavasti, näkee katseista, että ikävä on🥹Aina on hyvä hetki siihen. Näkevätköhän pian
Ei oo näkynyt B:tä enää Damonin seurassa, ehkä sekin juttu päättyi jotenkin oudosti. Kris taitaa enemmän olla vielä sen kanssa yhteyksissä.Onkohan tavannut Damonia.
Kumpikin on muuten gay tai ainakin kummallakin on mies. Hyvin aitoja näiden kahden m/m kohtaukset.Matt Bomer, ooooh.
oletteko muuten katsoneet sen sarjan Fellow Travellers jossa on kuumaa man-on-man actionia Matt Bomerin ja Jonathan Baileyn välillä?
Mitenköhän ne järkkää tuon etäsuhteen, onko heillä puhelinlinjat kuuminaToivottavasti, näkee katseista, että ikävä on🥹
Jotain taisi siinä tapahtua. Damon avautui silloin touko-kesäkuussa niistä ongelmistaan ja siellä oli jonkin verran sitä kuinka se häätää ihmisiä luotaan kun niistä alkaa tulla läheisiä. Ei siinä siis mitään parisuhdetta tarvitse olla, vaan läheiseksi tulleen ystävänkin saattaa joku epävarmuuksissaan tyrkkiä pois. Oisko tässä käynyt jotain tällaista? Talvella ja keväällä näytti niin kiinteältä se niitten hengailu ja sit ei enää mitään toisistaan kummankaan somessa.Ei oo näkynyt B:tä enää Damonin seurassa, ehkä sekin juttu päättyi jotenkin oudosti. Kris taitaa enemmän olla vielä sen kanssa yhteyksissä.