"läski"
Olenko siis muka ainoa, joka ei kehtaa näyttäytyä julkisesti uikkareissa tai alasti? En käy koskaan uimahalleissa tai uimarannalla. Tai siis rannalla voin käydä, mutta pidän vaatteet päällä. Häpeän kehoani hirveästi. Olen reippaan ylipainon jälkeen nyt normaalipainoinen, mutta kroppa pilalla. Myös raskaudet pilasivat kehon osaltaan. Reidet ja takapuoli ovat selluliittikraatteria ja arpisia, maha roikkuu, vaalenneet raskausarvet joka puolella. Kävin lääkärissäkin tosta keskivartalosta ja sanoi, että ei sitä jumpalla tms pois saa, vaan pitäisi leikata. Siihen mulla ei ole varaa. Eikä myöskään aikaa nyt kun lapset pieniä. Yksi kaksoisraskaus siis myös takana ja siinä maha meni ihan pilalle (= Näytän alastomana aivan kauhealta.
Noh, viime aikoina on tullut useammalta ihmiseltä täysin ymmärtämätöntä viestiä, kun en esim. lähde lasten kanssa uimahalliin heidän kanssaan. Mun mielestä mulla on oikeus yksityisyyteen, siis olla näyttäytymättä alasti, ja myös oikeus säilyttää viimeiset heikot itsetunnon rippeet tässä asiassa. Tiedän, että vain hävettäisi mennä uimahalliin, niin en sitten mene.
Tuntuu, että KUKAAN ei ymmärrä. Olenki siis ainoa, joka pitää aina julkisilla paikoilla vartalon peitettynä?
Noh, viime aikoina on tullut useammalta ihmiseltä täysin ymmärtämätöntä viestiä, kun en esim. lähde lasten kanssa uimahalliin heidän kanssaan. Mun mielestä mulla on oikeus yksityisyyteen, siis olla näyttäytymättä alasti, ja myös oikeus säilyttää viimeiset heikot itsetunnon rippeet tässä asiassa. Tiedän, että vain hävettäisi mennä uimahalliin, niin en sitten mene.
Tuntuu, että KUKAAN ei ymmärrä. Olenki siis ainoa, joka pitää aina julkisilla paikoilla vartalon peitettynä?