Hakutulokset

  1. R

    Onko kenelläkään äidillä täällä ollut "harmitonta" sivusuhdetta?

    silloin kun suhteeesa on jotain mätää, niin tuo voi itsestä tuntua ihan hyvältä ja oikeutetulta vaihtoehdolta. Mutta jos oikeasti suhde on hyvä ja kunnioitat rakastasi sydämestäsi, niin tuollainen ei tule mieleesikään. Olen nykyisen suhteen aikana joskus nähnyt pelkän unen siitä, että olen...
  2. R

    Mistä asioista teille on huomautettu lapsen ollessa päivähoidossa?

    olen ehdottoman kiitollinen että tutkimukst tehty ja varmistettu että lapsessa ei ole mitään vikaa. Päinvastoin, lapsi sai kovasti kehuja, että on reipas ja ihana lapsi. ainoastaan päiväkodin toivontatavoissa oli puutteita. Olivat saaneet neurologisiin tutkimuksiin päiväkodin palautteen, jota...
  3. R

    Mitä villieläimiä olet kohdannut naamatusten?

    siitä Ruotsin susi uutisesta tuli mielln, kun aikanaan maalla asuessani olin lenkillä. Pellolta tielle astui oudon näköinen koira, jota tutkin hetken ... näytti kovasti sudelta. En oikein kuitenkaan luottanut havaintooni, ennenkuin kuulin paikallisilta riistanlaskijoilta, että aluella on...
  4. R

    vapaat kädet kampaajalle, mikä lopputulos?

    mulla juuri nämä samat muutokset tehty lähes aina. Lukuunottamatta tuota yhtä poikkusta, jota en nyt sitten ole onnistunut jäljittämään mistään äitiysloman jälkeen.
  5. R

    vapaat kädet kampaajalle, mikä lopputulos?

    olen myös tehnyt hiusmallin hommia, jolloin olen ollut valmis suuriin muutoksiin. Mutta aina silloin olen ollut kampausmalli, jolloin vain hiustenväri on muuttunut. Ainoastaan kerrna on ehdotettu hiusmallin hommissa todella radikaalia muutosta, johon en lopulta suostunut. Olin juuri maksanut...
  6. R

    Rakas koiramme nukkui tänään ikiuneen

    voi, nämä on aina niin vaikeita asioita! Etenkin kun joutuu ns itse päättämään, mikä päivä on rakkaan lemmikin viimeinen. Surkaa ja muistelkaa rauhassa rakasta perheenjäsentä.
  7. R

    Mistä asioista teille on huomautettu lapsen ollessa päivähoidossa?

    aika monesta. Lapsi n käynyt läpi neurologiset tutkimukset, joiden mukaan tyttö on reipas ja ikätasoaan vastaava tyttö. Hienoa lukea päiväkodisn kirjoittamista tieoista esikoulua varten "kuunnellessa musiikkia, tyttö vaipuu usein omaanmaailmaansa"... jaaaa-a, eikös se ole juuri musiikin...
  8. R

    Lapset & ero ! Eroperheiden kokemuksia !

    Vaikea antaa mitään oikeaa vastausta. Näm on niin yksilöllisiä. Ja sulla toinen lapsi on vielä noin pieni. Meillä lapset oli suunnilleen 4/5 vanhoja kun erottiin. Alkuun lapset olivat pääsääntöisesti minulla. Isällään piti olla joka toinen viikonloppu, mutta isällä oli usein "tärkeämpää"...
  9. R

    vapaat kädet kampaajalle, mikä lopputulos?

    No olisiko tääll paikalla kampaajia tai sellaisia, jotka ovat antaneet ihan oikeasti vapaat kädet kampaajalle tehdä hiuksille ihan mitä vain??? Oletteko saaneet oikeasti isoja muutoksia tai uskallatteko kampaajina niitä muutoksia ehdottaa/tehdä? Mä olen usein joutunut pettymään siihen, että...
  10. R

    Onko koskaan purrut sinua tai läheistäsi?

    on purrrut ja huomasin vasta jälkeen päin. Tunsin kyllä kovan kivun, mutta luulin aluksi sen olevan paarma joka lähellä pörräsi silloin. Ihmettelin päivän hirvittävän huonoa oloa ja kuvittelin migreenikohtauksen yllättävän. Olo oli kuitenkin hyvin erilainen kuin ennen migreenikohtausta. Vasta...
  11. R

    mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

    mulla tulee ja tästä itku. Paha kuunnella lasten kevätjuhlissa, kun tulee oman rakkaan papan hautajaiset mieleen. Samoin on "niin kaunis on maa" laulun kohdalla
  12. R

    mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

    Toi olikin uusi tuttavuus minulle. Etsin sen youtubesta. Hieno laulu.
  13. R

    mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

    Mari Rantasila - On laiva valmiina lähtöön - YouTube tää oli ja aika herkkä eskarilaisten laulamana
  14. R

    mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

    vesku tulkitsijana on jo itsessään niin vahva, että lauloi melkein mitä vaan, niin herättää tunteita
  15. R

    mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

    ...ja mitä muistoja tunteita siihen liittyy. Itselläni näitä lauluja on monia. Esim Timo Rautiainen & Sakari Kuosmanen - Suojelusenkeli - YouTube en edes tarkkaan tiedä syytä. Kai lapsuuteen liittyvät muistot.
  16. R

    Minne te köyhät viette lapsenne kesälomalla?

    ongitaan, uidaan, mökkeillään, ulkoillaan, grillataan, pyöräillään, pelataan pihapelejä yhdessä, vietetään aikaa serkkujen kanssa. Ilmaisia tapahtumia ja paikkoja on paljon. Esim. Lappeenrannan hiekkalinnat tosi kiva paikka lapsille. Korkeasaari ei maksa paljoa... nämä tietty riippuu siitä missä...
  17. R

    Laitatteko lapsenne kauppa-asioille?

    Nyt kun asumme siten, että kioski ja kauppa ovat lähellä, niin 7-vuotias kyllä lähtee mieluusti ostamaan maitoa tms. Pieni juttu, mutta iso apu itselleni. Lapsi jopa itse huolehtii siitä, että jos ottaa viimeisen maidon, niin ehdottaa, että voi hakea lisää.
  18. R

    Onko kellään hammasproteesia?

    onpa lohduttava kuulla, että muillakin ongelmia hampaissa vaikka hoito on ollut hyvää. Itsellä hammaskalustoa on heikentänyt nuoruuiässä kärsitty aliravitsemus. Nyt hampaita on jouduttu poistamaan ja haaveilen, että puuttuvien hampaitten tilalle saisin uudet. Pelko ja häpeä hieman ovat...
  19. R

    Sambaaminen on seksuaalisesti häiriintyneiden harrastus

    Ai, musta on hienoo nähdä jos/kun joku homman osaa. Iloista hienoa menoa ja olisin iki onnellinen jos vain itsellekin olisi rytmitajua ja lahjoja moiseen myönnetty! Mutta kiva edes pikkasen kotosalla harrastaa "suomisambaa" zumba-videoiden tahdissa :-)

Yhteistyössä