Sambaaminen on seksuaalisesti häiriintyneiden harrastus

  • Viestiketjun aloittaja Totuus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei ainakaan Suomessa! Brasiliassa tai jossain se kuuluu kulttuuriin.
Suomalainen olmi akka (tai keinorusketusmuija) kun vetää höyhenet niskaansa ja yrittää saada jäykän ruhonsa liikkeeseen niin voi ei!

Bootykin vois vaan todeta, että "Mulla on rytmi veressä.. paha vaan, että on huono verenkierto".
 
[QUOTE="vieras";26415136]Ei ainakaan Suomessa! Brasiliassa tai jossain se kuuluu kulttuuriin.
Suomalainen olmi akka (tai keinorusketusmuija) kun vetää höyhenet niskaansa ja yrittää saada jäykän ruhonsa liikkeeseen niin voi ei!

Bootykin vois vaan todeta, että "Mulla on rytmi veressä.. paha vaan, että on huono verenkierto".[/QUOTE]

Jos se sun mieltä piristää niin olkoon niin :) Valitettavasti meillä on suomessa muutama passista jotka selättää kyllä mennen tullen nuo brassi passistat jotka ostavat paikkansa...eivät siis kaikki ole kummoisia sielläkään....
 
Mikä siinä sambassa niin kauheasti riepoo? :D
Lähinnä nuo passistat varmaan riepoo. Suomessa tosiaan on sen verran kovan luokan sambistoja, että nuo brassitkin kyllä kalpenee. Ja tosiaan suomalaisia sambistoja näkee myös nykyisin kRion karnevaaleilla joka on harvinaisuus...kun ovat niin hyviä. Monet brassit ostavat sen passista paikan ja eivät kyllä osaa tanssia juuri yhtään.

Tämä tyttö on harvinaisuus myös brasiliassa

[video=youtube;4Mf_PTB8juc]http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja ramada
Samba vie kyllä täysin mukanaan. :D Muistan, kun aiemmin kauhistelin, etten itse ainakaan menisi sambaamaan kovin pienissä hepenissä. Nyt se ajatus ei enää tunnu kovinkaan oudolta. :D Jos vaan kroppa olis kuosissa. :xmas:
 
Ai, musta on hienoo nähdä jos/kun joku homman osaa. Iloista hienoa menoa ja olisin iki onnellinen jos vain itsellekin olisi rytmitajua ja lahjoja moiseen myönnetty! Mutta kiva edes pikkasen kotosalla harrastaa "suomisambaa" zumba-videoiden tahdissa :)
 
"vieras"
On tuo sambaaminen aika hassun näköistä hetkuttamista, uskon että se on hauskaa, mutta ei se näytä minusta kovin kauniilta tai hyvältä. Ja tuo täytetty perse on kyllä kamala. Mitenkähän sillä istutaan? Pyllähtää kumoon?
 
[QUOTE="vieras";26439722]On tuo sambaaminen aika hassun näköistä hetkuttamista, uskon että se on hauskaa, mutta ei se näytä minusta kovin kauniilta tai hyvältä. Ja tuo täytetty perse on kyllä kamala. Mitenkähän sillä istutaan? Pyllähtää kumoon?[/QUOTE]

Mun mielestä sambaaminen näyttää upealta, jos sen osaa. Mä en (vielä :D) osaa.
 

Yhteistyössä