Siis mikä ihme tän päänsäryn tekee?? Lääkärissä käyty

No niin. Eilinen päivä meni mömmöjen kanssa nukkuessa. Lääkäri diagnosoi jaksottaiseksi päänsäryksi. Sanoi ettei ole migreeniä niinkuin itsekin epäilin. Voi kuulema kestää jopa kaksi viikkoa ja mitkään tavalliset buranat eivät siihen auta.
Nyt suht hyvä olo, vähän kivistää vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tautinen myös!:
Oireistasi tuli mieleeni n. kymmenen vuoden takainen oma oireiluni. Olin ollut laihiksella ja syönyt vain sitä ihmekeittoa eli kaalisoppaa. N. viikko sen jälkeen kun olin laihikseni aloittanut sairastuin outoon tautiin, jolle ei tullut koskaan selvyyttä. Minua huimasi, päätä särki ja oli omituinen, tosi huono olo. Vatsa oli vesiripulilla ja outoja toispuoleisia puutumisoireita oli kasvoissa ja toisessa käsivarressa. Lääkärillä sitten tutkittiin ja mitään ei löytynyt. Kävin jopa magneettikuvissa pääni kuvauttamassa, mutta niissä ei ollut mitään kummallista. Omituisinta tässä oli se, että sen jälkeen kun olin tästä eka kohtauksesta selvinnyt, sain vatsatautikohtauksia ja puutumisoireita n. kuukauden välein tästä eteenpäin. Kaiken kaikkiaan oireilin sitten kuukauden välein n. vuoden ajan, kunnes oireet loppuivat. En tänä päivänäkään tiedä, mikä minulla oli, mutta elän vielä...
Ihan kuin minun suusta :eek:
 
joooo
pansuolan lysiinihydrokloridi laitetaan mineraalisuolaan juuri siksi, että sitä muuten voisi saada liikaa - monille pienikin määrä on liikaa ja siitä tulee näköhäiriöitä,. vilistää silmissä ja migreeni on se tavallisin vaiva.
 
vanhaa????
provosoivaa tekstiä?Mikä niin?

faktahan on se, että kuolleet eivät voi valittaa minnekään, eikä omaisilla ole edes oikeutta sellaiseen, vaikka kuinka tietäisi syyt ja seuraukset.
 
Ego
mul aina 3 päivän putkia nuo. Liiallinen aurinko (kirkkaus) laukaisee nyt niitä. Hartia jumit, liian vähäinen veden juonti, stressi kanssa. Nyt oli viimeksi aika paha eli vietin päivän vällyjen alla pimeessä kun alkoi oireilee toinen silmä. Eli tuli näköhäiriöitä mitä ei normisti mul oo.
 
klok
Itsellä aiheutui ehkäisypillereistä.Yleensä pari kertaa viikossa tuli "kohtaus". Aloin jo epäilemään migreeniä. Kesti yleensä yli vuorokauden,lääkkeet ei auttanut, ainoastaan pimeässä huoneessa makaaminen ja nukkuminen helpotti. Alkoi lievällä jomotuksella ja lopulta jyskytti oikein kunnolla. lopetin muusta syystä e-pillerit ja huomasin että hävisi päänsäryt kokonaan. Kummallista.
 
vierailija
Itsellä aiheutui ehkäisypillereistä.Yleensä pari kertaa viikossa tuli "kohtaus". Aloin jo epäilemään migreeniä. Kesti yleensä yli vuorokauden,lääkkeet ei auttanut, ainoastaan pimeässä huoneessa makaaminen ja nukkuminen helpotti. Alkoi lievällä jomotuksella ja lopulta jyskytti oikein kunnolla. lopetin muusta syystä e-pillerit ja huomasin että hävisi päänsäryt kokonaan. Kummallista.
noin ihminen voi oppia
 
vierailija
Sulla on niskat jumissa, voi olla lapaluiden kohdalta saakka. Käytä lihasvasaraa niin kovalla teholla kun siedät. Jos löytyy eritysen kipeä kohta niin keskity nuijimaan sitä niin kauan ettei siihen enään särje. Toista käsittely ainakin kerran päivässä jos ei kerta riitä. Lisäksi venyttele kaikin mahdollisin tavoin. Sulla voi olla kramppeja.

Olen havainnut myös että raskas liikunta helpottaa tilapäisesti päänsärkyjäni, kun on verenvirtaus kuristunut niin liikunta pakottaa suonia auki.
 

Yhteistyössä