mikä laulu saa kyyneleet silmiisi?

Yksinäinen saarnipuu, erityisesti Vesa-Matti Loirin tulkitsemana. Laulu lapsettomuudesta, Loirin ääni on kuin mun isäni ääni.

Jukka Poika: Hän haluu huussin. Kertoo siitä, mitä/millainen mun mies on ollut mulle.

CMX: Taistele.
 
  • Tykkää
Reactions: ramada
Yksinäinen saarnipuu, erityisesti Vesa-Matti Loirin tulkitsemana. Laulu lapsettomuudesta, Loirin ääni on kuin mun isäni ääni.

Jukka Poika: Hän haluu huussin. Kertoo siitä, mitä/millainen mun mies on ollut mulle.

CMX: Taistele.
vesku tulkitsijana on jo itsessään niin vahva, että lauloi melkein mitä vaan, niin herättää tunteita
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Tällä hetkellä tyyliin kaikki.(alkuraskaus menossa) Muuten yleensä esimerkiksi The Verve-The drugs don't work, Nirvana-Something in the way, Rush-Afterimage Pink Floyd-Time ja Brain damage-eclipse(oikeestaan koko The dark side of the moon levy)
 
Välillä ihan mikä vaan biisi, saattaa vaan ykskaks tulla joku muisto mieleen tai jotain, mä oon aika itkupilli aina kun ajelen yksin autolla ja kuuntelen musiikkia :)

Takuuvarmasti aina Bon Jovin Living on a prayer.

Jos Tommi Läntisen se koulukiusauslaulu alkais soida radiossa, sammuttaisin satavarmasti koko toosan, esikoista kiusattiin sen verran paljon 7-8 kasiluokilla että aika kauan saa aikaa kulua ennenkuin pystyn ylipäätään tota biisiä enää kuuntelemaan, jos koskaan.
 
Silja.S
Evakon laulu:
Evakon Laulu 1997 - Anneli Saaristo - YouTube

Isä:
DANNY - Isä - YouTube

'Evakon laulusta' tulee mieleen varhaislapsuus. Olin todella surumielinen lapsi ja eläydyin hyvin voimakkaasti kaikkeen. Meillä oli tapana matkustaa ympäri Suomea vuokratulla asuntoautolla aina, kun vanhemmilla oli lomaa. Noilla reissuilla ravattiin kaikki sotamuistomerkit ja rauniot. Kai meidän koko perhe on aina ollut kiinni kuolemassa ja hävityksessä. Koska sukujuureni ovat sodassa Neuvostoliitolle hävityssä Karjalassa, elin tuon laulun hirvittävän voimakkaana jo pienenä tyttönä. Nykyäänkin meinaa tulla tippa linssiin.

'Isässä' esiintyvä suru on väkevää, enkä tiedä mitään yhtä aitoa tunnetta kuin suru. Suru on aidoin kaikista ihmisen tuntemista tunteista. Tai ainakin se on ollut omista tunteistani aina se voimakkain, vaikuttavin.
 
"kyynel"
Sia, you have been loved.. ja Katie Meluan 9 million bicycles, tanssittiin se häätanssina, tulee onnelliset muistot mieleen, kun avioliitto ei sitten ollutkaan niin onnellinen.. :(
 

Yhteistyössä