Hakutulokset

  1. T

    Isänpäivän ruoaksi joulukinkku lisukkeineen, noloako? =D

    Mutta alkuperäiseen asiaan, tottakai voit sen kinkun tekasta, mitä haittaa siitä kellekkään on, kirjoituksesta päätellen ennemmin suurta iloa :)
  2. T

    Isänpäivän ruoaksi joulukinkku lisukkeineen, noloako? =D

    Isänpäivähän on marraskuussa, toisena viikonloppunaKO? En jaksa tarkistaa :D
  3. T

    Annatteko muiden käyttää pankkikorttianne?

    Eipö tuota ole tainneet muut käyttää kuin minä itse...
  4. T

    Kuinka moni nainen osaa vaihtaa autoon renkaat??

    En muuten osaa, mutta se harmittaa niin paljon, että aion opetella!! ;)
  5. T

    Riisin tai makaronin valmistus ilman liettä esim. leivinuunissa tai takassa?

    Anteeksi, mä tässä muka pikaisesti koitin vastata, niin eihän siitä mitään tule :D Eka siis keitän veden, laitan lihaliemikuution ja 400g sulatejuustoa sulattelen sekaan, sitte makaronit, jauheliha ja tuo liemi päälle. Mutta uskon että onnistuu kun pistät kaikki vaan vuokaan ja just...
  6. T

    Riisin tai makaronin valmistus ilman liettä esim. leivinuunissa tai takassa?

    Makaroneja vaikka 400g ja vettä litra, lihaliemikuutio. Kypsyy noin tunnissa, parisataa astetta. Siis sähköuunissa näin teen, sulatejuustoa vielä tuon lihaliemen sekaan plus yksi paketti jauhelihaa, ai että on herkkua!! Muoks. Itse siis olen paistanut eka jauhelihan, en laittanut raakana...
  7. T

    Hyvinkään ampuja sai kiehuvaa rasvaa päälleen

    Eihän sitä sääliä tai paapoa tarvi
  8. T

    Jos teidän ystävänne soittaa teille sydänsurujaan ja on tosi paskana kariutuneesta pitkästä suhteesta, niin ÄLKÄÄ

    Mä oon jo sata vuotta sitten oppinu, että jos joku soittaa mulle murheitaan ja vaikka mullakin olis niitä, jätän niiden purkamiset toiseen kertaan. Mikään ei ole niin viheliäistä kuin se, että jos purkaa omaa sydäntään jollekin, niin toinen alkaa kauheena paasata omia kokemuksiaan, tai sanoo...
  9. T

    Hyvinkään ampuja sai kiehuvaa rasvaa päälleen

    No ois vaikka "vaan" vetäny ennemmin turpaan...
  10. T

    Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

    Pari- kolme kertaa viikossa juoksulenkki, yhtenä päivänä jumppailua, hula-hula-vanteen kanssa ketkuttelua, vatsalihaksia... Lapsia kuusi, käyn yleensä silloin tekemässä lenkin kun jo nukkuvat taikka sitten mies on kotona, ei tarvi hoitajia koskaan hommata. Nuo jumpat sun muut pystyy tekeen...
  11. T

    Mies sai perinnön - osti itselleen kalliin auton

    Aijaa sori, en huomannut tuota hintaa missään.
  12. T

    mitä mä nyt teen?!??!!

    Hei nyt on elokuu, mitä ruokaa teette jouluna??? Kiire!!!!!!!!!!!!!
  13. T

    Missä kuivaatte taloutenne pyykit?

    Kuivausrumpuun lakanat, pyyhkeet, pikkarit, kalsarit ym. Ns. Paremmat vaatteet mahtuu kuivumaan kahteen kuivaustelineeseen, "häkkyrään", jotka roikkuu katossa. Välillä on kodarissa lattiamallin kuivausteline, mutta harvemmin.
  14. T

    Nyt on ensimmäiset Meandi- lastenvaatekutsut koettu! Oli se melkoista :)

    Täällä yks joka ei omista ainuttakaan "miikkaria", en varmaan ole koskaan edes koskenut sellaista vaatetta. Eikä tunnu missään:D
  15. T

    Mies sai perinnön - osti itselleen kalliin auton

    Niin ja me ihmiset ollaan eri elämäntilanteissa, siksi osa on valmis hyväksymään perinnön käytön omiin unelmiin, osa haluaisi käyttää perheeseen/taloon jne.
  16. T

    Mies sai perinnön - osti itselleen kalliin auton

    Jos mun mies sais ison perinnön, soisin ilomielin hälle sen uuden auton/kelkan/minkälie, mistä ois kauan haaveillut, muttei ole ollut varaa toteuttaa.
  17. T

    Siideripissiksestä tantta-akaksi

    Minulle kävi ainakin niin, että lapsen synnyttyä ITSESUOJELUVAISTO nousi, kehittyi huippuunsa! Kun siinä olikin pieni avuton olento, joka tarvitsi ja tarvitsee yhä äitiään. Kaikenlainen turha koheltaminen jäi. Nyt tilalla on aitoa naurua, aitoa iloa, aitoa tekemisen meininkiä. Kaikki lähtee...
  18. T

    kelpaisko

    Ja minä raukka tykkäisin kovasti kalakukosta, joskus sata vuotta sitte oon syönyt viimeksi, en saa enää syödä... Enkä aitoja karjalanpiirakoitakaan:'( Keliakia nääs. Ja lohi parasta kalaa maailmassa. Ja metso ja teeri oman äitin laittamana:p
  19. T

    Huutaako kaikki opettajat joskus? Huusiko sun oma ope/opet?

    Oon viime päivinä miettiny tätä... Että "kuuluuko" jokaisen opettajan joskus kilahtaa niin että alkaa huutaa? Uskotko huudon tehoamiseen vai oletko ennemmin "vihaisen äänen" ja keskustelun kannalla? Ekaluokalla mulla oli ope, joka puhu "vain" vihaisella äänellä suuttuessaan, tokaluokan...

Yhteistyössä