Nyt on ensimmäiset Meandi- lastenvaatekutsut koettu! Oli se melkoista :)

En ymmärrä nätä aloituksia tänään taas. Tuliko ap nyt hyvä mieli kun sait mollata ko. vaatemerkkiä ja tavallaan myös kohdistit mollaamisesi kutsujen järjestäneeseen ystävääsi. Oletpa todellinen "ystävä"...
ensinnäkin en ole haukkunut ketään. Jos itsekin tilaan niitä vaatteita, niin miksi niitä "mollaisin" ja kutsujen järjestäjään en ainakaan ole mollannut sanallakaan enkä muitakaan. Ainoa hupi on nuo Sydänpylly-ryhmä + HC-miikkarifanit, jotka erottuu joukosta. en ole heitäkään mollannut.
 
:))
Onneks tuo pahin miikkarimania alkaa mennä ohitse. Ne on vaan ne muutamat tuotteet jotka maksaa miljoonia enää. Mullakin on viikon ollut huutiksessa alta 5e miikkareita ja ei oo mennyt.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitanner;27285635:
Täällä yks joka ei omista ainuttakaan "miikkaria", en varmaan ole koskaan edes koskenut sellaista vaatetta.

Eikä tunnu missään:D
Täällä toinen. Tai olen mä joskus koskenut, kun sylissä istuneella ystävän lapsella on ollut päällä. En vaan käsitä ko. merkin vaatteidin hienoutta. Mielestäni 90 % on aivan kauheita ja loput 10 % menettelee, mutta en sellaisia omien lasteni päälle pukisi, koska kauniimpiakin on tarjolla. Meillä käytetään yöpaitoja ja pyjamia nukkuessa, ei pk:ssa, kaupassa, puistossa, kyläillessä jne. Tiedän olevani todella poikkeava, mutta ei mahda mitään.
 
[QUOTE="vieras";27277590]Se haalistuma miikkareissa on ihan erilaista kuin halpislindexeissä. Miikkareiden haalistumaan kannattaa suhtautua kuin ajan patinaan arvokkaassa maalauksessa :D[/QUOTE]

Kiitos, tämä selvensi paljon. :LOL:

Eli:
Kuluneet henkkamaukka/lindex -vaatteet = rumat ja kulahtaneet rytkyt
Kuluneet miikkarit = niissä on vain miikkareille tyypillistä kulumaa

Kylläpä Meandilla osataan asiat muotoilla kauniisti. :flower:

Nooo, miikkaria ei tehdä ihan halvan työvoiman maissa (käsittääkseni), joten ihan hyvä niitä on hankkia. :)
 
Ilmeisesti näillä vuosikerta-miikkareilla on omat lakinsa... Siinä kun muut merkkivaatteet on vain alennuksista löytyneitä viime kausien malleja joita köyhät ostelee, miikkareiden arvo vaan nousee. Mitä vanhempi vaate sen arvokkaampi, eli uutena ei kannata edes mainostaa. Ja mikä hassuinta, ne käytönmerkitkin ovat vain merkille tyypillistä haalistumaa ja nukkaa, eivät siis laske hintaa.
Tää olikin ihan uusi tieto taas. :| Ok, pitääkin kaivaa kaapista ne värjääntyneet ja nukkaisimmat miikkarit.
 
Mä sain eilen miesnäkökulmaa miikkareihin, kun huoltomies totesi että heidän pojalla on samanlainen haalari kuin meidänkin pojalla, ja siitä se keskustelu sitten lähti.

Huoltomiehen vaimo ilmeisesti viihtyy Sydänpyllyissä liiankin hyvin. Ja on pitämässä kotikutsuja myös.

Mies ei ollut ihan yhtä suuri fani :D
 
miikkariperhe
eilen kaupassa näin miikkari-perheen. Äidillä ja pojilla oli kaikilla miikkarit päällä ja vielä pipotkin pisteenä iin päälle. Äiti oli varmaan unohtanut, että mieheillekin löytyy jo Miikkaria, kun mieshen päällä ei ollut :)
 
"nuuh"
En ole nyt ihan 100% varma mistä puhutaan mutta taitaa olla kyse lasten vaatteista joita on pakko saada?! Miten noi kuviopyllyt liittyy asuihin? Onko sukkahousuissa sydämmiä ja siilejä vai vaipiossa vai missä? Ja olemassa on vielä aikuiskuviopyllysukkahousuvaippojakin myös miehille?! Ja kotikutsujakin tyyliin kalliit muoviastiat? Olen vähän out, sori...
 
ex-myyjä
[QUOTE="vieras";27299139]En mä nyt Turkkia ihan kalleimpana maana tuotantokustannuksiltaan ole pitänyt...[/QUOTE]

Turkissa ja portugalissa valmistetaan vaatteet. Todellakaan kustanteet ei ole niin suuret. Vaatteiden hinnassa on ihan mielettömästi ilmaa ja moni tiiminvetäjä ja myyjä naureskeleekin noille ostajille ja miikkarien hinnoille. Itse kun ne ei maksa läheskään vastaavia summia niistä ja myyvät sydänpyllyissä isolla voitolla omat vanhansa.
 
heheh
Olipas pakko nostaa tämä ketju. Jotenkin tosi huvittavaa, kun porukka naureskelee näille sypyläisille (juu, kuulun itsekin ko. ryhmään) ja samassa lauseessa puhuu hyvinkin asiantuntevasti meandi-vaatteista. Eivät kehtaa näköjään myöntää sypy-jäsenyyttään ja ihastumistaan meandiin. On mukava pilkata muita hurahtaneiksi ym. vaikka itsekään eivät näytä ihan pihalla olevan merkistä.
 

Yhteistyössä