Nyt on ensimmäiset Meandi- lastenvaatekutsut koettu! Oli se melkoista :)

Mun meandi-neitsyys meni viime kuussa. Kyllähän siellä vähän mania iski, muiden "sydänpyllyjen" imussa syöksyin rekille ja rustasin papereihin mitä haluaisin. Tätsy vielä painotti, että pilvi-merkillä laitetut ovat valitettavasti olleet niin suosittuja että ovat loppuneet. Et jos jotain mielin saada, niin ÄKKIÄ rastia ruutuun, viimeset tsäänssit saada niitä rättejä! No sitten kun paketti viimein postista tuli, niin totesin ostaneeni kasan yömekkoja.
Mä ootan eniten sitä esittelijää!
 
Mä haluun vauvalle tassupyllyt. Vanhempaa mallistoa, juunou, eli merkki varakkuudesta.
Ajattele mitkä tsänssit mä menin missaamaan aikanaan. Joskus kun nuo isommat lapset oli ihan pieniä, varmaan 2006, joku äiti piti miikkarikutsut meidän avoimella päiväkodilla. En edes niistä kuullessani omannut mitään tietoa siitä mitä meandi meinaa mutta kun kuulin että kaupittelevat jotain ihania lastenvaatteita niin ilmottauduin mukaan. Sitten poika sairastui ja kutsut jäi väliin...

Jos tuolloin jo olisin päässyt hommaan kiinni niin mihin keräilyharvinaisuuksiin saisin kuopuksen ja tulevan vauvan pukea! Ja sitten jos näiden kasvettua raaskisin myydä ne puolet olohuoneesta täyttävät vaatekaatikolliset pois niin me oltaisiin ihan sikarikkaita...
 
Ajattele mitkä tsänssit mä menin missaamaan aikanaan. Joskus kun nuo isommat lapset oli ihan pieniä, varmaan 2006, joku äiti piti miikkarikutsut meidän avoimella päiväkodilla. En edes niistä kuullessani omannut mitään tietoa siitä mitä meandi meinaa mutta kun kuulin että kaupittelevat jotain ihania lastenvaatteita niin ilmottauduin mukaan. Sitten poika sairastui ja kutsut jäi väliin...

Jos tuolloin jo olisin päässyt hommaan kiinni niin mihin keräilyharvinaisuuksiin saisin kuopuksen ja tulevan vauvan pukea! Ja sitten jos näiden kasvettua raaskisin myydä ne puolet olohuoneesta täyttävät vaatekaatikolliset pois niin me oltaisiin ihan sikarikkaita...
Oi ei. Nää on näitä "se oli niin lähellä!"-juttuja joita joskus elämässä tulee eteen :|
 
[QUOTE="Lissu";27277800]kunnon esittelijä on aina pukeutunut itsekin Meandiin![/QUOTE]
Niillä kutsuilla missä mä olin, niin esittelijä oli itse pukeutunut miikkareihin ja sen lisäksi esitteli aikuisten koon vaatteet pukemalla ne ensin itselleen... Ja kaikkihan sen tietää, että pukeminen edellettyy ensin vanhan riisumista...
 
"vieras"
Jos tuolloin jo olisin päässyt hommaan kiinni niin mihin keräilyharvinaisuuksiin saisin kuopuksen ja tulevan vauvan pukea! Ja sitten jos näiden kasvettua raaskisin myydä ne puolet olohuoneesta täyttävät vaatekaatikolliset pois niin me oltaisiin ihan sikarikkaita...
Huono säkä, mutta onnea tulevasta vauvasta :) Tiimarin vihko olikin tämän tiimoilta päivittämättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
fghfh
Parhaat kutsut on ne jossa myyjällä on aletuotteita myös. Esittelyn päätteeksi esittelijä sanoo ja myyn sitten tässä nyt nämä viime vuoden mallistot halvemmalla ( ei joka kutsuilla ole tätä ) ja voi sitä mammojen ryntäyksen määrää ja kyynärpää-taktiikkaa. Siellä jää pienet jalkoihin!
 
"vieras"
huomasin tänään kirpparilla kun kaksi naista tappeli kuivausrummun haalistamasta, ruttuisesta miikkaripaidasta. En jäänyt seuraamaan kumpi sen "löydön " lopulta sai. Parasta oli se, että lapset vieressä ilmoittivat, että he eivät halua paitaa päällä pitää :LOL: eivät tykänneet väristä.
Ei kai niitä lapsille ostettukaan, sijoitukseksi. Varmaan on jo jossain myynnissä kovaan hintaan.
 
"Stella"
[QUOTE="vieras";27277590]Se haalistuma miikkareissa on ihan erilaista kuin halpislindexeissä. Miikkareiden haalistumaan kannattaa suhtautua kuin ajan patinaan arvokkaassa maalauksessa :D[/QUOTE]

:LOL:
 
Muksuille ostamillani miikkareilla on ollu tapana hajota. Joka helvatan kerta kun ne laittaa sen uuden miikkari vaatteen päälle, niihin ilmestyy armoton reikä keskelle kangasta |O Mutta eikös niistäki vois pyytä ihan rahaa?? Yogapantsit odottaa ostajaansa, vaikka on armoton reikä, niin enkö voi pyytä 50e niistä :whistle:
 
Ne vaatteet tietty laitat kerran päälle ja lapset nätisti istumaan sohvalle että saa kuvan fb:iin. Laput tietty niin ettei näy. Sitten vaan säilöön odottamaan kurssien nousua!

(tai väliäkö sillä, kyllähän noistakin tunnutaan maksavan vaikka käytönjälkiä näkyy enemmän ja vähemmän)
Mutta eihän niitä saa siltikään enää myydä uutena, vaikka niitä ei olisi koskaan pidetty päällä ja vaikka kuinka laput roikkuisivat. Ensi kaudella ne ovat silti jo vanhoja. Eli äläpä yllytä toista rikokseen.

Vai onks nää Miikkarit sitten jotenkin erilaisia kuin popin takki? Saako niitä sanoa vielä uusiksi, jos ne on lojunut käyttämättöminä puoli vuotta kaapissa?
 
Mutta eihän niitä saa siltikään enää myydä uutena, vaikka niitä ei olisi koskaan pidetty päällä ja vaikka kuinka laput roikkuisivat. Ensi kaudella ne ovat silti jo vanhoja. Eli äläpä yllytä toista rikokseen.

Vai onks nää Miikkarit sitten jotenkin erilaisia kuin popin takki? Saako niitä sanoa vielä uusiksi, jos ne on lojunut käyttämättöminä puoli vuotta kaapissa?
Ilmeisesti näillä vuosikerta-miikkareilla on omat lakinsa... Siinä kun muut merkkivaatteet on vain alennuksista löytyneitä viime kausien malleja joita köyhät ostelee, miikkareiden arvo vaan nousee. Mitä vanhempi vaate sen arvokkaampi, eli uutena ei kannata edes mainostaa. Ja mikä hassuinta, ne käytönmerkitkin ovat vain merkille tyypillistä haalistumaa ja nukkaa, eivät siis laske hintaa.
 
Ilmeisesti näillä vuosikerta-miikkareilla on omat lakinsa... Siinä kun muut merkkivaatteet on vain alennuksista löytyneitä viime kausien malleja joita köyhät ostelee, miikkareiden arvo vaan nousee. Mitä vanhempi vaate sen arvokkaampi, eli uutena ei kannata edes mainostaa. Ja mikä hassuinta, ne käytönmerkitkin ovat vain merkille tyypillistä haalistumaa ja nukkaa, eivät siis laske hintaa.
Aaah, nyt mää ymmärrän. Olen niin vähän tekemisissä muiden suomalaisten kanssa, etten edes tuota tiennyt. Kai munkin sitten pitäisi katsoa, miten täällä pääsee miikkareihin käsiksi. Voisi alkaa viemään lastentarhaan uutta trendiä. Täällä kun on niin tylsää, että äidit eivät edes kilpaile haalarimerkeistä, vaan ostavat jotain h&m:än tai c&a:n tusinatuotteita.
 
Aaah, nyt mää ymmärrän. Olen niin vähän tekemisissä muiden suomalaisten kanssa, etten edes tuota tiennyt. Kai munkin sitten pitäisi katsoa, miten täällä pääsee miikkareihin käsiksi. Voisi alkaa viemään lastentarhaan uutta trendiä. Täällä kun on niin tylsää, että äidit eivät edes kilpaile haalarimerkeistä, vaan ostavat jotain h&m:än tai c&a:n tusinatuotteita.
Miikkareita myydään jo ainakin Englannissa, joten eiköhän ne pian tule valloittamaan saksanmaankin :)
 
ei-miikkarifani
En ymmärrä nätä aloituksia tänään taas. Tuliko ap nyt hyvä mieli kun sait mollata ko. vaatemerkkiä ja tavallaan myös kohdistit mollaamisesi kutsujen järjestäneeseen ystävääsi. Oletpa todellinen "ystävä"...
 
Mutta eihän niitä saa siltikään enää myydä uutena, vaikka niitä ei olisi koskaan pidetty päällä ja vaikka kuinka laput roikkuisivat. Ensi kaudella ne ovat silti jo vanhoja. Eli äläpä yllytä toista rikokseen.

Vai onks nää Miikkarit sitten jotenkin erilaisia kuin popin takki? Saako niitä sanoa vielä uusiksi, jos ne on lojunut käyttämättöminä puoli vuotta kaapissa?
Live kirpulla roikkui miikkaribody, ihan pesunukassa, lapussa isolla teksti uusi...
 

Yhteistyössä