Nyt on ensimmäiset Meandi- lastenvaatekutsut koettu! Oli se melkoista :)

ne pitää pestä käännettynä 40 asteessa eikä mitään kuivausrumpuja. Jos peset 60 kympissä niin varmasti tulee sitä tyypillistä haalistumaa :) Mutta eikös se tee tuotteesta vaan haluttavamman...se haalistuma :)
Mutta eroaako se tyypillinen haalistuma jotenkin vaikka Lindex-vaatteiden haalistumasta?

Vai tuleeko noihin miikkareihin vain sitä haalistumaa helpommin?
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27277593:
Samaa haalaria mäkin meen kärkkymään, niissä kun ei oo tyypillistä haalistumaa ja pesunukkaa :) jumaleissön, pitääköhän ostaa ihan kaks haalaria, toinen vaan niinku sijoitusmieles?
Sijoita se tänne Turkuun päin :snotty:

Siilipyllyjä en ehkä tartte, kun on jo sydänpyllyt ja pusikset tulossa. Mut yhtään miikkarijumppista ei vauvalla viel oo. Raukka on ihan out :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27277593:
Samaa haalaria mäkin meen kärkkymään, niissä kun ei oo tyypillistä haalistumaa ja pesunukkaa :) jumaleissön, pitääköhän ostaa ihan kaks haalaria, toinen vaan niinku sijoitusmieles?
vähänkö siistii kun kaapissa on muutakin kuin perus henkkamaukkaa!
 
Mun meandi-neitsyys meni viime kuussa. Kyllähän siellä vähän mania iski, muiden "sydänpyllyjen" imussa syöksyin rekille ja rustasin papereihin mitä haluaisin. Tätsy vielä painotti, että pilvi-merkillä laitetut ovat valitettavasti olleet niin suosittuja että ovat loppuneet. Et jos jotain mielin saada, niin ÄKKIÄ rastia ruutuun, viimeset tsäänssit saada niitä rättejä! No sitten kun paketti viimein postista tuli, niin totesin ostaneeni kasan yömekkoja.
 
[QUOTE="vieras";27277632]Itse en ole saanut niitä haalistumaan, toki olen pessyt pesuohjeen mukaan.[/QUOTE]

Ootko sä se sypyjen maanisin yp? Haalistuuhan ne bodyt, ja on pesunukassa, vaikka kuinka pesisit ohjeen mukaan. Sulle on saattanut oikeesti eksyä joku laadukas body? Ja ne velour jutut pysyy ihan jees kuosissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27277652:
Haalistuuhan ne bodyt, ja on pesunukassa, vaikka kuinka pesisit ohjeen mukaan. Sulle on saattanut oikeesti eksyä joku laadukas body? Ja ne velour jutut pysyy ihan jees kuosissa.
Jep. Mäkin oon saanut ne haalistumaan - oikein pestynä, ja samassa koneessa samaan aikaan samalla pesuaineella pestyt henkkamaukat ja lindeksit ei oo samaan tapaan haalistuneet ollenkaan.

Mutku. Henkkamaukka ja lindeksi on myrkkyvaatteita. Miikkareissa ei oo myrkkyi ja siks ne haalistuu, tiiät kai?

Velourit on jees, frotee kans. Mutta bodyt ja paidat on hävettävän heikkolaatuisia.
 

Yhteistyössä