Hyvinkään ampuja sai kiehuvaa rasvaa päälleen

Tokihan se ois ollu inhimillisempää... Eikä olis ollut riskiä vammauttaa vakavasti. Että järkevämpääkin, jatkotuomion ym. kannalta.
Näin kuitenkin kävi, jostain syystä.
Sitten vielä ihmetellään miksi raiskauksista ja tapoista sun muista ei rankaista kunnolla! No ei mikään ihme, osalla asenne tälläinen, jos omalle kohdalle tapahtuu, niin olisi ääni kellossa luultavasti eri!

Kunnon tuomiot ja tunti rasvaa naamaan joka päivä niin tuskin tulis tehtyä tuollaisia vääryyksiä toisia ihmisiä kohtaan.

Turha tuollaisia epäinhimillisyyden varamiehen varjoja on paapoa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor ja Akaatti
"vieras"
Tämänhän minä osasin melkein jo arvatakin.

MTV3: Hyvinkään ampujan päälle kiehuvaa rasvaa - epäiltynä Jenna Lepomäen murhaaja | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Osa palstalaisista näyttää pitävän jonkinlaisena sankareina sellaisia rikollisia, jotka kostavat "silmä silmästä" tavalla järkyttäviä rikoksia tehneille. Tosiasiassa nämäkin rikolliset ovat siellä linnassa siksi, koska ovat itse syyllistyneet erittäin järkyttäviin rikoksiin myös. Harvemmin nuo tuolla tavalla kostajat ovat sinne linnaan mistään pikkurikoksesta joutuneet.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27613491]Tämänhän minä osasin melkein jo arvatakin.

MTV3: Hyvinkään ampujan päälle kiehuvaa rasvaa - epäiltynä Jenna Lepomäen murhaaja | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Osa palstalaisista näyttää pitävän jonkinlaisena sankareina sellaisia rikollisia, jotka kostavat "silmä silmästä" tavalla järkyttäviä rikoksia tehneille. Tosiasiassa nämäkin rikolliset ovat siellä linnassa siksi, koska ovat itse syyllistyneet erittäin järkyttäviin rikoksiin myös. Harvemmin nuo tuolla tavalla kostajat ovat sinne linnaan mistään pikkurikoksesta joutuneet.[/QUOTE]

So what? Mitä ihmeen väliä sillä on mitä rikoksia se toinen osapuoli on tehnyt? Kaks paatunutta rikollista kouluttaa vähän toisiaan, sopii oikein hyvin.
 
mmmphm
[QUOTE="vieras";27613495]So what? Mitä ihmeen väliä sillä on mitä rikoksia se toinen osapuoli on tehnyt? Kaks paatunutta rikollista kouluttaa vähän toisiaan, sopii oikein hyvin.[/QUOTE]

Jep. Kummatkin niitä tapauksia, jotka vastaavat tuleen tulella = leikkikööt keskenään, niin eivät muut "pala". Ei tarvitsisi edes uutisoida tämmöisiä, siinä vaiheessa kun istuu vankilassa murhasta niin mielestäni kaikki mahdollinen kurjuus tälle ihmiselle on täysin oikeutettua. Ei varmaan ollut joo kivaa saada rasvaa päälleen, vaan miltäköhän mahtoi tuntua murhatuista? Heidän perheistään?

Ihmisoikeusjargonia en jaksa edes lukea, mielestäni ihmisoikeudet loppuvat siihen kun itse käyttäytyy kuin elukka ja tappaa toisen. Sen jälkeen on yhteiskunnan pohjalla, aivan ansaitusti.

Ps. Jos itse tappaisin esim. psykoosin alaisena jonkun, aivan varmasti kokisin oikeutetuksi vankilaan menemisen. Teko ei muutu miksikään, teki sen sitten sairaana tai terveenä.
 

Yhteistyössä