Jos teidän ystävänne soittaa teille sydänsurujaan ja on tosi paskana kariutuneesta pitkästä suhteesta, niin ÄLKÄÄ

  • Viestiketjun aloittaja hajalla
  • Ensimmäinen viesti
hajalla
samaan aikaan lässyttäkö sille omalle ihanalle miehellenne mitään siirappisia rakkaudentunnustuksia tai kehuko miten ihana hän on kuuntelematta mitä toinen juuri on sanonut!!!! SAATANA.

Mä olin 9v mun miehen kanssa ja sain kuulla et se on pettänyt mua. Soitin mun ystävälle, itkin ja olin tosi paskana, niin tää puhuu samaan aikaan miehelleen et "olet ihana rakas, joo tuo vaan sitä mun lempparia, oot niin rakas, puspuspus.... Niin mihin sä jäitkään?" AAARGHHH!
Sit kerroin et oon ihan paskanaRIKKIRIKKIRIKKI niin tämä YSTÄVÄ toteaa, että "onneksi matti on niin ihana <3"
Siis voi VITTU.

Anteeks mun kielenkäyttö.
Ja anteeksi lapsellisuuteni, mutta löin luurin korvaan tälle "ystävälle" ja nyt itken täällä silmiä päästäni eikä ole ketään kenelle puhua.
 
"..."
No oho. Sanoisin tuohon, että kun ystävä soittaa tuollaista asiaa, niin ei puhuta mitään kellekään toiselle, vaan keskitytään 100% tähän ystävään. Ja aikaa ON!
 
mieee
No ei tuo oo ystävä. Oon tosi pahoillani.

Oot luullut et sul on hyvä mies ja hyvä ystävä ja kumpiki oli harhaa.


:hug:


Löydät parempia, mutta vasta kun uskallat jättää noi luuserit taaksesi.
 
hehh
Aika perseestä on myös se, että jätetyt ja petetyt soittavat ystävilleen ties mihin aikaan eikä niitä kiinnosta yhtään ottaa selville onko toisella aikaa kuunnella.

Kaikkein typerintä surkeilta jätetyiltä on se, että kun ystävä ei vastaa, niin yritettävät kuitenkin soittaa miljoona kertaa ja sitten vielä yrittävät soittaa tämän miehelle, että miksi se "ninni" ei vastaa. Vähän rajaa, sydänsuruisetkin olette kuitenkin aikuisia ihmisiä.
 
Mä oon jo sata vuotta sitten oppinu, että jos joku soittaa mulle murheitaan ja vaikka mullakin olis niitä, jätän niiden purkamiset toiseen kertaan.

Mikään ei ole niin viheliäistä kuin se, että jos purkaa omaa sydäntään jollekin, niin toinen alkaa kauheena paasata omia kokemuksiaan, tai sanoo että "no onneks sulla ei käyny niin ku sillä yhellä..." tai "oo onnellinen siitä että...".
Niistä tulee olo, että toinen väheksyy toisen kokemusta eikä oo oikeesti kuunnellu...
 
älkää myöskään tehkö niinkuin tällä palstalla paljon tehdään. joku kertoo miehensä pettäneen, niin toinen tulee siihen sitten vastaamaan: että mun mies on maailman ihanin ja ei varmasti koskaan mua pettäisi. ja että mistä te noita pettureita kaivatte. Tosiasia kun kuitenkin on, että niin varmaa miestä tai naista ei olekaan, etteikö se voi pettää. Toki kaikki ei petä. mutta sata varma ei voi ikinä olla
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27309235:
älkää myöskään tehkö niinkuin tällä palstalla paljon tehdään. joku kertoo miehensä pettäneen, niin toinen tulee siihen sitten vastaamaan: että mun mies on maailman ihanin ja ei varmasti koskaan mua pettäisi. ja että mistä te noita pettureita kaivatte. Tosiasia kun kuitenkin on, että niin varmaa miestä tai naista ei olekaan, etteikö se voi pettää. Toki kaikki ei petä. mutta sata varma ei voi ikinä olla
Juuri näin, muistan parikin tapausta palstalta jotka jaksoivat jauhaa miehensä ihanuutta..ja tämä vakio lause on "koska tuo nyt pettäs, kun se on aina kotona".
 
hehh
Jos mulla on murheita, minua auttaa kaikkein eniten se, kun joku kääntää ajatuksiani muualle, eikä tule samaan suohon kanssani. Eli omien asioidensa ja kaiken positiivisen kertominen on parasta terapiaa mulle myös suossa ollessa.

Mielelläni kuuntelen siitä, että edes jollain on ihanaa! Joten kaikkiin ei päde tässä esitetyt toiveet.
 
näinkin päin
Tuokin on vähän tapauskohtausta. Tunnen erinäisiä henkilöitä joilla on aina elämää suurempaa draamaa jota pitää puida pitkään ja hartaasti. Ja tietysti usein. Vastaavaa paskanvastaanottopalvelua ei kuitenkaan ole, jos haluat itse tilittää jostakin niin toista ei kiinnosta kuunnella tai kääntää jutun itseensä. Mutta jos sinä et kuuntele niin kiukutellaan ja nakellaan niskoja ja valitetaan kuinka huono ystävä onkaan.

Jos tuossa kun soitit, oliko heillä ehkä herkkä hetki? Tai muuten jokin romanttinen tilanne? Mutta sehän olis pitänyt katkaista koska SINULLA oli asioita sydämelläsi. Aika itsekästä kyllä. Eikä mielestäni huono kaveri lainkaan, saattoivathan nuo heitot olla tarkoituksellisia josko vaikka käsittäisit olla kiukuttelematta.
 
Tai..
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin päin;27309403:
Jos tuossa kun soitit, oliko heillä ehkä herkkä hetki? Tai muuten jokin romanttinen tilanne?
Voisko sit ajatella, että ei vastaisi puhelimeen lainkaan, jos on sellainen hetki..?

Oli kyllä tökeröä käytöstä ap:n ystävällä. Voimahalaus sinulle ap!
 

Yhteistyössä