Hyvinkään ampuja sai kiehuvaa rasvaa päälleen

Mun mielestä vankilalevottomuuksissa ei oo mitään hyvää. Siellä pitäis mennä itseensä ja miettiä OMAA käytöstään. Että miksi itse on joutunut sinne.
Netissä oli kerran deittisivusto, jossa oli lukuisia profiileja miehiltä ja naisilta. Heille kaikille oli yhteistä se, että he lusivat rangaistustaan jossain yhdysvaltalaisessa vankilassa. Kuvauksia oli kahta lajia. Ensimmäiset kirjoittivat itsestään tyyliin "Olen tehnyt elämässäni virheitä, mutta olen ottanut niistä opikseni ja olen muuttunut ihminen." Toiset kirjoittivat "Olen joutunut salaliiton uhriksi ja syyttömänä telkien taakse." Arvaan, kumman lajin kanssa sinä aloittaisit kirjeenvaihdon, jos aloittaisit.
 
[QUOTE="vieras";27304412]Onko sinulla tietoa, minkä vuoksi tämä öljyn kanssa läträäjä on vankilassa? Hän varmaan on ihan kelpo kaveri, oikein kunnon mies suorastaan.[/QUOTE]

En väittänyt olevan? Ja saihan hänkin pataansa.
 
....
Netissä oli kerran deittisivusto, jossa oli lukuisia profiileja miehiltä ja naisilta. Heille kaikille oli yhteistä se, että he lusivat rangaistustaan jossain yhdysvaltalaisessa vankilassa. Kuvauksia oli kahta lajia. Ensimmäiset kirjoittivat itsestään tyyliin "Olen tehnyt elämässäni virheitä, mutta olen ottanut niistä opikseni ja olen muuttunut ihminen." Toiset kirjoittivat "Olen joutunut salaliiton uhriksi ja syyttömänä telkien taakse." Arvaan, kumman lajin kanssa sinä aloittaisit kirjeenvaihdon, jos aloittaisit.
No, kumman? :O
 
jghfd
Julmaa, että ensimmäinen ajatus tuosta kiehuvan rasvan heittämisestä on "hyvä vaan" Vaikka kuinka vaikealta se teistä kuulostaa niin tämä ampujakin on ihminen ja tuossa ei ole mitään oikein. Joo, montas se ampukaan siellä Hyvinkäällä, en muista, mutta eikös se johonkin mielenterveystutkimuksiin joudu, ei kukaan ihminen tuollaista tee täysissä mielen järjissään.
 
Julmaa, että ensimmäinen ajatus tuosta kiehuvan rasvan heittämisestä on "hyvä vaan" Vaikka kuinka vaikealta se teistä kuulostaa niin tämä ampujakin on ihminen ja tuossa ei ole mitään oikein. Joo, montas se ampukaan siellä Hyvinkäällä, en muista, mutta eikös se johonkin mielenterveystutkimuksiin joudu, ei kukaan ihminen tuollaista tee täysissä mielen järjissään.
Jep, mä ymmärrän täysin, että ei käynyt täysillä tekonsa aikana.
Ei kuitenkaan muuta sitä, että sen jäljiltä monen elämä meni pilalle ja vastuussa on teoistaan. Enkä mä pysty tuntemaan häntä kohtaan myötätuntoa, tuntuu hyvältä ajatella, että kokee edes jotain pientä tuskaa.
Hänen uhreistaan yks makaa EDELLEEN sairaalassa ja minkä helvetin onkaan käynyt läpi ja käy edelleen...
 
Tuo sai vain toisen asteen palovammoja, eikä edes suurelle alueelle luulisin, asiasta olisi tehty isompi numero silloin + pystyi vielä pahoinpitelemään rasvan heittäjän. Joten suht kesy teko tuntuisi olevan kyseessä, oliko lopulta edes kiehuvaa vai vaan kuumaa rasvaa?

Edelleen, hyvä vaan.

Ihan eri juttu olisi, jos olisi saanut vaikkapa kasvoihinsa kolmannen asteen palovammoja, sokeutunut tms. Silloin ajattelisin, että vähän meni yli... Mutta paranevat vammat ihan eri.

En myöskään sääli sitä lastaan pahoinpidellyttä isää, joka pahoinpideltiin vankilassa. Tuskin hänkään ihan täysillä käy, kuinka moni kuitenkaan ajattelee, että voi parka...?
 
Tässä kohtaa ajattelee että mitäköhän sitä itse tekis jos oma lapsi oltais ammuttu ko hullun toimesta. Eli en paheksu lainkaan, en! Olisi saanut pahemminkin palaa!

Perjantain kunniaks!

[video=youtube_share;4YH5MEyNuIM]http://youtu.be/4YH5MEyNuIM[/video]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitanner;27309215:
No ois vaikka "vaan" vetäny ennemmin turpaan...
Tokihan se ois ollu inhimillisempää... Eikä olis ollut riskiä vammauttaa vakavasti. Että järkevämpääkin, jatkotuomion ym. kannalta.
Näin kuitenkin kävi, jostain syystä.
 

Yhteistyössä