Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
täh
Sanon joka ikinen kerta. Pyydän häntä jopa laittautumaan "enemmän", eli tarkoittaen seksikkäämpää meikkiä ja pukeutumista. Kehun ja kannustan... ostan itse hänelle seksikkäitä alusvaatteita tai annan lahjakortteja liikkeisiin. Olen jopa usein mukana ostoksille (mitä vihaan) sen takia, että vaatteissa olisi näköä. En millään halua taipua elämään, jossa seksikkyyden huippu on ihon väriset rintaliivit.
Anteeks nyt vaan mutta aloitus oli jotenkin säälittävän katkeran kuuloista, rapakuntoisen miehen (joka polttaa ja juo) kuuloista tekstiä ettei tuota voi edes vakavasti ottaa.
Sehän on vain hyvä jos ihminen jossain vaiheessa tajuaa terveemmän elämän päälle!
Ei se jatkuva meikkaaminenkaan hyvää tee iholle. Jatkuvaa pakkelinaamaa käyttävät näyttävät lopulta vanhemmilta kuin ne jotka eivät ole meikanneet niin paljon.

Jotakin kertoo tämän kommentin kohta sinusta, kun kerrot vihaavasi ostoksilla oloa. Minusta siihen kulminoituu sellaisen ihmisen olemus, joka ei ymmärrä hauskan päälle mitään. Pariskunta, jolla ei ole aidosti hauskaa ostoksilla, ei mielestäni ole kovin kummoinen. Tiedän näitä miehiä jotka kammoksuvat ostoksilla käyntiä ja he ovat kaikkea muuta kuin hauskaa ja rentouttavaa seuraa. Että olisiko peiliin kurkistamisen paikka? Missä vaiheessa Sinusta tuli niin kireä tiukkapipo jonka takia ei todellakaan kiinnosta pitää itsestään huolta?
 
"mie"
Hohhoi mitä jankutusta. Jos a.p. arvostaa klassista naisellisuutta, kikattelua, rakennekynsiä jne. niin ottaisi vaikka Anu Saagimin. Eikös Ratia ole jättämässä eroanomusta? Siinä olisi oivallinen pari: a.p. ja Saagim. Mutta olisiko varaa elättää? Maksaa ripsi- ja kynsihuollot, vaivasenluuleikkaukset (korkkareiden veemäinen puoli, ei hyvät jaloille) ja silikonitissit, kampaaja kerran kuussa ja niin edelleen? Jos ei hyvä "mies" oma vaimo enää kiinnosta, niin ei se täällä itkemällä parane. Eroa, muuta Venäjälle ja nai sieltä paikallinen. Sinun pirtaasi sopinee paremmin itärajan puoleinen kulttuuri ja feminiinisyyden korostaminen. Teet väärin vaimoasi kohtaan arvostelemalla hänen nykyistä habitustaan.

T: eräs, johon ei vetoa perinteinen alfauros ja joka ei myöskään ole avoliitossa sellaisen kanssa!
 
"mie"
Itse kyllä tykkään laittautua ja käyn usein baareissa. En kylläkään yökerhoissa vaan esim. bändien keikoilla. Hiukset ovat pitkät mutta eivät ihan niin vahvat ja hyväkuntoiset kuin haluaisin. Korkkarit on joskus ok, mutta jos vetäisin päälleni minihameen, tekisin sen vain miellyttämisen vuoksi. En ole ikinä viihtynyt hameissa.

Siinä olen aloittajan kanssa vahvasti samaa mieltä. että on väärin leimata meikkaavat ja kauniit naiset tyhjäpäiksi. Olen itse vahvasti miesvaltaisessa työyhteisössä, jossa ei onneksi tapahdu tuollaista selän takana meikkipossuksi haukkumista. Tiedän kuitenkin naisia, joiden mielestä kaikkien pitäisi äidiksi tulon jälkeen siirtyä rekkalesbo-tyyliin tai on jotenkin kevytkenkäinen. Tiedän myös naisia, joita itseään eivät kiinnosta ulkonäköasiat pätkän vertaa ja jotka tuskin kiinnittävät huomiota muidenkaan "lookkiin".

Viimeinen lisäys edellisen viestin sanamuotoon. Aloittaja tekee (tulevalle ex???)-vaimolleen helvetin väärin haukkumalla tämän nykyistä habitusta selän takana ja anonyyminä. Sanoisi suoraan ja ottaisi eron. Ei paskassa parisuhteessa tarvitse roikkua, tässä tilanteessa kummankaan. Vaimokin saisi rauhassa olla oma tanttamainen iitsenä.
 
Keittiönoita
Jooei. Molemmilla on yhtälainen velvollisuus viehättää ja ihastuttaa. Tai olla tekemättä sitä.
Totta. Ja tosiasia on sekin, että on myös naisia, jotka kyllä viehättävät monia miehiä, mutta ne miehet taas eivät viehätä näitä naisia. Joskus joutuu odottamaan pidempäänkin ennenkuin Se Oikea tulee vastaan. Viehättymisen täytyy olla molemminpuolista.
 
"mie"
[QUOTE="diu";27285264]Ap:lle vain tiedoksi että kun pistää hameen ja korkkarit päälle niin miehet ne on niitä jotka huutelee 'lutka' ynnä muuta mukavaa, ei naiset todellakaan.[/QUOTE]

Totta ainakin joskus. Ja jos sinut raiskataan kun olet kävelemässä lyhyessä hameessa ja korkkareissa, oma on vikasi. Mitäs "kiusoittelit" ja "annoit vääriä signaaleja".
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Keittiönoita
[QUOTE="mie";27285275]Totta ainakin joskus. Ja jos sinut raiskataan kun olet kävelemässä lyhyessä hameessa ja korkkareissa, oma on vikasi. Mitäs "kiusoittelit" ja "annoit vääriä signaaleja".[/QUOTE]
Ylipäätään jos nainen näyttää seksikkäältä, miehet baareissa kuvittelevat, että sitä naista voi alkaa veivata mukaansa. Jopa sellaiset miehet, joiden oma ulkomuoto ja käytös oli kaikkea muuta kuin viehättävää. Nuorena mulla oli joskus hankaluuksia - kiltti yksilö kun olen - olla riittävän ilkeä, jotta sain typerykset pois kimpustani. Ja sitten ne miehet tietysti suuttuivat, kun eivät kelvanneetkaan. Ihan kuin viehättävyys tarkoittaisi sitä, että pitäisi olla kiinnostunut jokaisesta jampasta.
 
Keittiönoita
[QUOTE="diu";27285264]Ap:lle vain tiedoksi että kun pistää hameen ja korkkarit päälle niin miehet ne on niitä jotka huutelee 'lutka' ynnä muuta mukavaa, ei naiset todellakaan.[/QUOTE]
Varsinkin, jos baarissa antaa niille pakit :D
 
"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27285296:
Varsinkin, jos baarissa antaa niille pakit :D
Juu ja varsinkin jos on iloinen, avoimen oloinen ja 'kikattelee' niin eiköhän jokainen helvetin jurrottaja kuvittele että sä oot just niille siellä kikattelemassa ja yrittää kammeta seuraan ;D Sitten kun eivät kelpaakaan niin tulee tosi mukavaa tekstiä. Että en mä tajua missä ihmemaailmassa ap elää jos kuvittelee että kaikki miehet on vain kohteliaita herrasmiehiä jotka kiltisti istuu jalat ristissä ja hymyilee vienosti nähdessään seksikkään naisen.
 
[QUOTE="diu";27285336]Juu ja varsinkin jos on iloinen, avoimen oloinen ja 'kikattelee' niin eiköhän jokainen helvetin jurrottaja kuvittele että sä oot just niille siellä kikattelemassa ja yrittää kammeta seuraan ;D Sitten kun eivät kelpaakaan niin tulee tosi mukavaa tekstiä. Että en mä tajua missä ihmemaailmassa ap elää jos kuvittelee että kaikki miehet on vain kohteliaita herrasmiehiä jotka kiltisti istuu jalat ristissä ja hymyilee vienosti nähdessään seksikkään naisen.[/QUOTE]

Kiva siinä sit miettiä et miten tässä nyt näin kävi, just kun olin lämmin ja avoin ja kupliva :'(
 
huvittunut
Tämä ketjuhan osoittautui mielenkiintoiseksi.

Itse olen nuori nainen. Omasta mieletäni hyvin viehättävä. Tykkään käyttää korkokenkiä, hameita, hiukset on pitkät.. Nauran paljon ja olen avoin.
Ja todellakin kun menen baariin monet miehet tuntuu kuvittelevan että muhun saa iskeä kiinni ku sika limppuun :0 Se on oikeasti oksettavaa. Myöskin pelottavaa/ahdistavaa. Mielummin laitan siis viihteelle lähtiessä farkut ja jonkun tavallisen paidan, varsinkin jos lähden matkaan yksin. Miehen kanssa lähtiessä saakin sitten huoletta pukeutua enemmän oman maun mukaan koska olo on turvallisempi..

Ja silti kaikkein onnellisin ja vapautunein koen olevani metsälenkillä kun päällä on isot lököverkkarit, miehen kulahtanut tuulitakki ja lämpöset kengät ;P

En vaan tajua että miksi monelta unohtuu se että se nätti kuplivasti naurava nainen saattaa olla joskus suohirviön näköinen tai toisinpäin?
 
"öhöm"
Mikään ei muuten ole ärsyttävämpää kuin mies, joka suhtautuu naisiin alentuvasti. Naiset ovat mistään mitään tietämättömiä "hupsuja", joiden elämän päätarkoitus on näyttää hyvältä miesten silmissä ja antaa miesten olla miehiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja Erina
"osmo"
Naisella on oikeus olla laittautumatta ja olla sellainen kuin haluaa. Miehellä on oikeus olla haluamatta tuollaista naista. Pitää muistaa, että useimmat miehistä on huijattu suhteeseen. Nainen on laittautunut ja näyttänyt valheellisesti kauniimmalta kuin on.
 
Keittiönoita
[QUOTE="osmo";27285383]Naisella on oikeus olla laittautumatta ja olla sellainen kuin haluaa. Miehellä on oikeus olla haluamatta tuollaista naista. Pitää muistaa, että useimmat miehistä on huijattu suhteeseen. Nainen on laittautunut ja näyttänyt valheellisesti kauniimmalta kuin on.[/QUOTE]
Näinhän se usein on. Ja pätee molempiin osapuoliin. Suhteen alussa esitetään parempaa kuin todellisuudessa ollaankaan...naiset kauniimpia, miehet romanttisempia. Kun arki astu kuvioihin, todellinen minä tulee esille eikä jakseta enää teeskennellä. Mun elämäni parhain suhde syntyi silloin, kun toisen olin tuntenut jo vuosia ennenkuin kumpikaan oli edes ihastunut. Ei ollut tarvetta esittää mitään vaan sai olla oma itsensä alusta lähtien :) Silloin ihastui toisen todelliseen minään eikä siihen, mitä roolia kosiomielessä veti.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
aivan totta
Ihminen vanhenee ja vanhetessaan muuttuu ja rumenee. Tulee ryppyjä. Aineenvaihdunta muuttuu siinä 35 ikävuoden jälkeen. Silloin pitäisi tehdä jotain jos haluaisi pitää muodot eikä pelkästään lihoa.

Jo yhteiskunta vaatii vanhemmilta paljon nykyään. On alettu paheksua sitä, että vanhemmaksi tullut ihminen ottaa alkoholia. Koko yhteiskunta on muuttunut. tupakoivat esimerkkinä. Tupakointi on maailma suurin pahe. Jopa nuoriso on vähentänyt alkholin käyttöä. Työelämä on mennyt niin kovaksi, että se vaatii kaiken, lisänä vanhemmuus. Hauskanpitoahan ei sallita edes opiskelijoille enää. Ennen sai, vielä niinistön aikana, ryypätä ja rellestää toistakymmentä vuotta, opiskelu oli ihan sivuosassa. Nykyään pitää veri suussa lukea 5 opintopistettä kuukausi ja opintoraha loppuu alle 5 vuodessa, jos käytät kesätkin opiskeluun. Kaikesta on tehty suorittamista, työtä.

Naiset ovat toisilleen ilkeitä, kovia ja kateellisia. Tähän ei voi olla syynä muu kuin oma väsymys, pahoinvointi, se, että ei elä sellaista elämää mitä haluaisi. Kilpailu rahallisista resursseista saa ajamaan vain omaa etua toisten kustannuksella.
 
aivan totta
[QUOTE="mie";27285205]Hohhoi mitä jankutusta. Jos a.p. arvostaa klassista naisellisuutta, kikattelua, rakennekynsiä jne. niin ottaisi vaikka Anu Saagimin. Eikös Ratia ole jättämässä eroanomusta? Siinä olisi oivallinen pari: a.p. ja Saagim. Mutta olisiko varaa elättää? Maksaa ripsi- ja kynsihuollot, vaivasenluuleikkaukset (korkkareiden veemäinen puoli, ei hyvät jaloille) ja silikonitissit, kampaaja kerran kuussa ja niin edelleen? Jos ei hyvä "mies" oma vaimo enää kiinnosta, niin ei se täällä itkemällä parane. Eroa, muuta Venäjälle ja nai sieltä paikallinen. Sinun pirtaasi sopinee paremmin itärajan puoleinen kulttuuri ja feminiinisyyden korostaminen. Teet väärin vaimoasi kohtaan arvostelemalla hänen nykyistä habitustaan.

T: eräs, johon ei vetoa perinteinen alfauros ja joka ei myöskään ole avoliitossa sellaisen kanssa![/QUOTE]

tämäkin on totta. ei normituloinen mies enää elätä puolisoaan ja harva jaksaa tehdä täysipainoista työelämää, hoitaa lapset ja koti kunnolla ja lisäksi kekkuloida korkkarit jalassa ja rakennekynsissä.
 
Mulla oli tossa varmaan sellanen vuoden jakso, että ei paljoa kiinnostanut sisäinen eikä ulkoinen hyvinvointi, liiallinen kuormitus muita juttuja.
En ikävöi sitä aikaa, todellakaan.

Ihanaa taas JAKSAA pitää myös itsestään huolta.
Katsoa peiliin ja todeta, että piru mä näytän TÄNÄÄNKIN hyvältä.
Saada iloa jopa uuden luomivärin kokeilemisesta!
Nauttia lenkillä käymisestä... Ylipäänsä jaksaa mennä ulos ja olla siellä.
Etsiä vaatteita ja koruja kaapin perukoilta, kokeilla uutta. Ihan kuin joskus ennen.
Pitkästä aikaa kuljen taas korkokengissä, johan ne pölyttyivätkin kamalan kauan kaapissa.

Tämä on i-h-a-n-a-a.
 
Minulle kävi ainakin niin, että lapsen synnyttyä ITSESUOJELUVAISTO nousi, kehittyi huippuunsa! Kun siinä olikin pieni avuton olento, joka tarvitsi ja tarvitsee yhä äitiään.
Kaikenlainen turha koheltaminen jäi.

Nyt tilalla on aitoa naurua, aitoa iloa, aitoa tekemisen meininkiä.
Kaikki lähtee minusta, puolisosta, lapsesta ja meidän tarpeista.

:heart:
 
"mie"
Miepä lähden tästä töihin. Semmoista tuli vielä mieleen, että nkyään pitäisi suorittaa töissä, kotona, kaikkialla riittääkseen. Mutta olepa kupliva, kikatteleva ja yltiönaisellinen sekä koita samaan aikaan olla vakavasti otettava ja ammatillisesti arvostettu nyky-yhteiskunnassa. Aika hankalaa. Minun työpaikallani ei ainakaan mikään tyhjänpäiväinen korkkareissa kupliminen riitä.

Jotenkin tuntuu, että aloittaja on joko todella pettynyt omaan vaimoonsa ja purkaa pettymystään haukkumalla kaikki suomalaiset naiset läskeiksi tantoiksi tai sitten elää menneessä ajassa, jolloin mies toi leivän pöytään ja nainen oli nainen. Ajat muuttuvat, halusi tai ei. Jos pätäkkää riittää, voi ihan rauhassa hankkia itselleen jostain päin maailmaa mittatilausvaimon ja laittaa hänet oman maun mukaiseksi sekä maksaa koko paketin ylläpidon.
 
-
Mä mietin kanssa, mitä mitä niin pahaa joku nainen on tehnyt ap:lle, että sen asenne on toi?
Enkä mä ymmärrä sitäkään, että mitä tollasia täällä viuraa? Ämmä vaihtoon, jos se ei ole mieleinen. Ja kannattaa sitten seuraavan suhteen alusta tehdä selväksi, että mikäli nainen missään vaiheessa osoittaa mielenkiitoa muuhun, kuin miehensä miellyttämiseen, niin suhde loppuu siihen. Pitää aina olla nauravainen ja iloinen ja ottaa keittoa ja kukkua baareissa miehensä kanssa.
 
äääh
Älkää ottako kauheen vakavissaan tuota heppua! Se on se sama joka inisi kun viihdyin enemmän tanssilattialla komeiden miesten seurassa ennemmin kuin hänen kainalossaan nyhjäämässä ;D
 
"hmmm"
Mä en oikein tajua että miksi mulla olisi velvollisuus olla viehättävä jonkun sellaisen hepun silmissä, josta en ole pätkääkään kiinnostunut? Luulen että meillä "tantoilla" on sen verran kokemusta niistä "iilimadoista" joista ei pääse eroon vaikka mitä sanoisi ja jotka liimautuvat kylkeen heti, kun erehtyy kerran hymyilemään, joten sitä tulee varovaiseksi. Yksikin itseään kovin komeana pitävä ällötys kertoili työpaikalla meidän seurustelevan. No seurustelin kyllä, mutta aivan eri ihmisen kanssa, en ollut tästä työkaverista milään tavoin kiinnostunut, mutta olin hymyillyt ja jutellut joskus töiden lomassa.

Ja tosiaan Tukiaiset on hyvä esimerkki siitä että vielä kolmekymppisenä siideripisseillään. Ei se kroppa kestä bilettämistä samoin kuin nuorena.
 
Mulla oli tossa varmaan sellanen vuoden jakso, että ei paljoa kiinnostanut sisäinen eikä ulkoinen hyvinvointi, liiallinen kuormitus muita juttuja.
En ikävöi sitä aikaa, todellakaan.

Ihanaa taas JAKSAA pitää myös itsestään huolta.
Katsoa peiliin ja todeta, että piru mä näytän TÄNÄÄNKIN hyvältä.
Saada iloa jopa uuden luomivärin kokeilemisesta!
Nauttia lenkillä käymisestä... Ylipäänsä jaksaa mennä ulos ja olla siellä.
Etsiä vaatteita ja koruja kaapin perukoilta, kokeilla uutta. Ihan kuin joskus ennen.
Pitkästä aikaa kuljen taas korkokengissä, johan ne pölyttyivätkin kamalan kauan kaapissa.

Tämä on i-h-a-n-a-a.
Ja saakin olla. Mutta tuossahan oli kyse siitä, että sinä haluat laittautua näyttää naiselliselta ja sitten välillä et jaksanut. Ja hyvä että nyt taas jaksat :)

Mutta aapee ei tuntunut ymmärtävän että joillain naisilla se laittautumattomuus on se, mikä parhaiten itseä kuvastaa, eikä mikään merkki vääristyneestä minäkuvasta.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä