Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mies";27285009]Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.[/QUOTE]

Mutta kaikki naiset eivät halua miellyttää sinua eivätkä edes muita miehiä. Ja entä jos nainen ei oikeasti ole tyttömäinen ja pehmeä? Sittenkö pitää vaan esittää, koska sinun mielestäsi naisen pitää olla sellainen? Perkele mä haluan miehen, joka kuuntelee rockia. Nyt kaikkien miesten pitää alkaa kuuntelemaan rockia ku se viehättää mua!
 
[QUOTE="mies";27285036]Miksi kyseessä on nollasummapeli: ulkonäkö vs. mukavuus/älykkyys? Sama ihminenhän voi hyvin olla molempia. Miksi otat päälle ja pois päältä viehätysvoimasi, etkö luota siihen, että voit kontrolloida tilannetta, vai luotatko siihen, että pystyt sammuttamaan ja sytyttämään sen noin?

No esimerkiksi naisten näkeminen vähemmän miesmäisinä tai miehen korvikkeina, enemmän miehestä erillisenä olentona siis.

En puhunut sinusta :) Vaan seksuaalisuuden minimalisointi ei tarvitsisi tarkoittaa suohirviöhabitusta.[/QUOTE]

Minä olenkin. Olen mukava ja älykäs ja ulkonäkööni ihan tyytyväinen.

Millä tavalla naiset nähdään miesten korvikkeina?
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27285037:
Joo, moniavioisuus on yksi asia, joka ei taida suomalaisiin naisiin kolahtaa. Ja mä luulen, että moni mieskin kiskaisisi treffeillä herneen nenäänsä, jos nainen sanoisi haluavansa lisää nuoria hyväkroppaisia miehiä elämäänsä. Lähtökohta kun kuitenkin parisuhdetta sunniteltaessa on, että se yksi kumppani riittää. Lastenkin kannalta se on yleensä yksinkertaisempi ratkaisu kuin polyamoria.
Hupsu, puhuin yhteiskunnasta :) Erilaisemmat naiset = erilaisemmat miehet saavat haluamansa. Tietenkin osa miehistä nai kaikkea, jossa on reikä. Mutta enemmistö ei. Ihastumisessahan on kyse siitä että viehättyy toisesta. Tämä on naisten hommia ollut vaikka kuinka kauan, satoja, ehkä tuhansia vuosia. Miksi se on nyt niin karmeaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27285083:
Mä ajattelin ihan sellaista vakituista seurustelemista ja parisuhdetta. Monenlaiset möllit miehet ovat puolisonsa löytäneet. Joskus jopa ihmettelen, että millä ilveellä. Mutta yhden yön jutut on toki eri juttu.
tahallaan väänsit tarinan parisuhteeseen vaikka lähdettiin liikkeelle seksin puutteesta

paheksun
 
[QUOTE="mies";27285095]Hupsu, puhuin yhteiskunnasta :) Erilaisemmat naiset = erilaisemmat miehet saavat haluamansa. Tietenkin osa miehistä nai kaikkea, jossa on reikä. Mutta enemmistö ei. Ihastumisessahan on kyse siitä että viehättyy toisesta. Tämä on naisten hommia ollut vaikka kuinka kauan, satoja, ehkä tuhansia vuosia. Miksi se on nyt niin karmeaa?[/QUOTE]

keittis vänkää tahallaan
 
[QUOTE="mies";27285095]Hupsu, puhuin yhteiskunnasta :) Erilaisemmat naiset = erilaisemmat miehet saavat haluamansa. Tietenkin osa miehistä nai kaikkea, jossa on reikä. Mutta enemmistö ei. Ihastumisessahan on kyse siitä että viehättyy toisesta. Tämä on naisten hommia ollut vaikka kuinka kauan, satoja, ehkä tuhansia vuosia. Miksi se on nyt niin karmeaa?[/QUOTE]

Jooei. Molemmilla on yhtälainen velvollisuus viehättää ja ihastuttaa. Tai olla tekemättä sitä.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27285087]Mutta kaikki naiset eivät halua miellyttää sinua eivätkä edes muita miehiä. Ja entä jos nainen ei oikeasti ole tyttömäinen ja pehmeä? Sittenkö pitää vaan esittää, koska sinun mielestäsi naisen pitää olla sellainen? Perkele mä haluan miehen, joka kuuntelee rockia. Nyt kaikkien miesten pitää alkaa kuuntelemaan rockia ku se viehättää mua![/QUOTE]

Sinä voisit toivoa että useammat miehet alkaisivat kiinnostua rockista perustellen asiaasi. Se olisi ihan hyvää keskustelua.
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27285095]Hupsu, puhuin yhteiskunnasta :) Erilaisemmat naiset = erilaisemmat miehet saavat haluamansa. Tietenkin osa miehistä nai kaikkea, jossa on reikä. Mutta enemmistö ei. Ihastumisessahan on kyse siitä että viehättyy toisesta. Tämä on naisten hommia ollut vaikka kuinka kauan, satoja, ehkä tuhansia vuosia. Miksi se on nyt niin karmeaa?[/QUOTE]
Nimenomaan. Mies viehättyy naisesta ja nainen miehestä. Mutta kun sen oikean kohtaa, ei enää tarvitse viehättyä kenestäkään muusta eikä viehättää ketään muuta. Ja mun mielestä kyllä erilaisuus on lisääntynyt aivan huimasti sekä miesten että naisten kohdalla. Kaupungilla näkee hyvin erilaisia ihmisiä. Hauska katsella, miten lähinnä variksenpelättimeltä näyttävä tyttö kulkee rakastuneena rastatukkaisen hippipojan kainalossa. Tai mustiin goottivaatteisiin pukeutunut tyttö ronskin hevaripojan kainalossa. Farkkuihin ja collegepuseroon pukeutunut tyttö verkkarijampan kainalossa. Jne jne. Liikutko sä väärissä paikoissa, jos et löydä itsellesi mieleistä tyttöystävää?
 
"diu"
[QUOTE="vieras";27285025]Paljastava lipsahdus.[/QUOTE]

Siinähän se tuli ja nyt voi 'mies' lopettaa feikkaamisen. Näkyihän hänen naiseutensa jo kilometrien päähän ja sitä on epäilty aiemmissakin jankkausketjuissa :D
 
[QUOTE="mies";27285150]Esim. miesmäisyydestä itsensä löytävät eivät ole turhan tarkkoja siitä. Ja yhteiskunnan muutokset ovat vieneet siihen suuntaan jostain 40-luvulta alkaen. Lisäksi Suomessa miehen ja naisen ero on ollut historiallisestikin pieni.[/QUOTE]

Miesmäisyydestä itsensä löytävät?? Tarkkoja mistä? Tavarasta, jakelusta vai ulkonäöstä? Ei kupli nauru nyt. eikä helmeile. Vanha viina ehkä vähän haisee:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27285146:
Nimenomaan. Mies viehättyy naisesta ja nainen miehestä. Mutta kun sen oikean kohtaa, ei enää tarvitse viehättyä kenestäkään muusta eikä viehättää ketään muuta. Ja mun mielestä kyllä erilaisuus on lisääntynyt aivan huimasti sekä miesten että naisten kohdalla. Kaupungilla näkee hyvin erilaisia ihmisiä. Hauska katsella, miten lähinnä variksenpelättimeltä näyttävä tyttö kulkee rakastuneena rastatukkaisen hippipojan kainalossa. Tai mustiin goottivaatteisiin pukeutunut tyttö ronskin hevaripojan kainalossa. Farkkuihin ja collegepuseroon pukeutunut tyttö verkkarijampan kainalossa. Jne jne. Liikutko sä väärissä paikoissa, jos et löydä itsellesi mieleistä tyttöystävää?
Tuo ei ole sitä erilaisuutta mitä tarkoitan. Mutta taitaa riittää tälle päivää :p
 
[QUOTE="mies";27285150]Esim. miesmäisyydestä itsensä löytävät eivät ole turhan tarkkoja siitä. Ja yhteiskunnan muutokset ovat vieneet siihen suuntaan jostain 40-luvulta alkaen. Lisäksi Suomessa miehen ja naisen ero on ollut historiallisestikin pieni.[/QUOTE]

Eli onko se siis Suomessa ollut jotenkin liian pieni jo ennemmin? Mikä maa, muu kuin Venäjä ja Viro, olis parempi ja esimerkillisempi?

Ja tarkennapa mulle vielä, että mitä kaikkea siihen eroon kuuluu. Muuta kuin viehkeys ja sulokkuus.

Ja edelleen, jos sinä näet suurimman osan suomalaisista naisista miesmäisinä niin minusta vika on sinun havainnoinnissasi ja kyvyssäsi tunnistaa erilaisia naiseuksia.
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27285162]Tuo ei ole sitä erilaisuutta mitä tarkoitan. Mutta taitaa riittää tälle päivää :p[/QUOTE]
Eli sä tarkoitat, että joku seksikäs suuren luokan kaunotar kiinnostuisi jostain lökäpöksyisestä perusjampasta? Valitettavasti seurustelusuhde edellyttää, että molemmat viehättyvät toisistaan. Ei riitä, että toinen on viehättynyt. Pelkkä ulkonäkökään ei pidemmän päälle yleensä riitä, jos mielenkiinnonkohteet tai arvomaailma poikkeavaa merkittävästi toisistaan. Vakka kantensa löytää, sanotaan.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27285150]Esim. miesmäisyydestä itsensä löytävät eivät ole turhan tarkkoja siitä. Ja yhteiskunnan muutokset ovat vieneet siihen suuntaan jostain 40-luvulta alkaen. Lisäksi Suomessa miehen ja naisen ero on ollut historiallisestikin pieni.[/QUOTE]

Se, että naisessa on miesmäisyyttä ei tarkoita etteikö hän ymmärtäisi, että sukupuolten välillä on eroja.
 

Yhteistyössä