Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
eli tyyppi on ronkeli ja sehän on siis oma valinta
Ei hänen omasta mielestään :D Mutta siis tiedänhän mä yksinäisiä miehiä muitakin, mutta syy on kyllä näissä miehissä ihan itsessään. Suurin syy on liiallinen alkoholinkäyttö. Suuret puheet, mutta pienet teot. Elämänhallinta enemmän tai vähemmän hukassa. Katkeruus esim exää kohtaan. Tyytymättömyys, joka näkyy päällepäin. Takertuvuus. Sairaalloinen mustasukkaisuus.
 
[QUOTE="mies";27284891]Miksi viehättävyys on tuollainen mörkö sinulle? Eikö ole upeaa, jos mies kokee sinut viehättäväksi? Ainakin minusta miehenä on hienoa, jos saan flirttailevia katseita.

Tietenkin naisten seksualisoituminen on pitkällä, mutta tätähän te itse olette tilanneet kun olette pyrkineet eroon traditioista. Seksin ylikorostaminen on seurausta traditioiden järkkymisestä. Silti edelleen voi valita sen vähemmän seksikkään linjan ilman että tarvitsisi olla "suohirviö" tms.[/QUOTE]

Ei se tuota minulle erityistä nautintoa. Pidän enemmän siitä kun olen muiden mielestä mukava ja älykäs. Olen täysin vakuuttunut siitä, että sitten kun viehätysvoimalleni on tarvetta niin se kyllä toimii.

Mitkäs traditiot ne muuten olisi pitänyt säilyttää, että naisten seksualisoinnilta oltaisiin vältytty?

Mistä päättelit että olen suohirviö :D
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284919]Haluaisin naiset tähän mukaan tasa-arvoisina, jolloin kollektiivi-identiteetit pirstoutuisivat enemmän. [/QUOTE]

Eli et saa edes yhtä naista ja haluat muuttaa naiset sellaisiksi joista 90% haluaisi sinut. Sanoisin ettei tule tapahtumaan tässä elämässä. Muuta itseäsi, siinä se vika on jos et saa haluamaasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284933:
Ei hänen omasta mielestään :D Mutta siis tiedänhän mä yksinäisiä miehiä muitakin, mutta syy on kyllä näissä miehissä ihan itsessään. Suurin syy on liiallinen alkoholinkäyttö. Suuret puheet, mutta pienet teot. Elämänhallinta enemmän tai vähemmän hukassa. Katkeruus esim exää kohtaan. Tyytymättömyys, joka näkyy päällepäin. Takertuvuus. Sairaalloinen mustasukkaisuus.
kaikki omia valintoja
 
Keittiönoita
[QUOTE="hmmm";27284945]Eli et saa edes yhtä naista ja haluat muuttaa naiset sellaisiksi joista 90% haluaisi sinut. Sanoisin ettei tule tapahtumaan tässä elämässä. Muuta itseäsi, siinä se vika on jos et saa haluamaasi.[/QUOTE]
Peesi
 
"mies"
Joo ei tarvitsisi ei. Mutta entä jos olen tässä vuosien mittaan kokeillut perinteisen naisellista tyyliä ja joutunut huomaamaan että tuo "tämän ajan ilmiö" istuu miehissä niin tiukassa että lopputuloksena on häiritsevä käytös?

Eli et siis kyseenalaistanut valintoja ylipäätään, ainoastaan tuomitsit minun valintani vain harhaiseksi tempoiluksi yhteiskunnan verkossa. Kiva.
No ole sitten naisellinen ilman korkokenkiä ym. :) Enhän minä toivo muuta. Ainoastaan ristiretkimeininki, jossa naisellisuus näyttäytyy kielteisenä/epäilyttävänä on vaan toimimatonta ja ongelma keskustelun kannalta, vaikka henkilö itse voi tykätä sellaisesta (vrt. collegehousut häissä).
 
Keittiönoita
kaikki omia valintoja
Niin minunkin mielestäni. En tunne yhtäkään tavallista miestä, joka ei olisi löytänyt puolisoa itsestään riippumattomista syistä. Yhden meinasin listata, mutta hänkin jäi aikoinaan pikkupaikkakunnalle ikäluokan naisten muuttaessa kaupunkeihin. Ja kun jotkut näistä naisista palasivat kotikonnuilleen, olikin jo puoliso mukana. Eli sellainen peräkammarinpoika tämä mies, mutta sekin on oma valinta.
 
"mies"
[QUOTE="hmmm";27284945]Eli et saa edes yhtä naista ja haluat muuttaa naiset sellaisiksi joista 90% haluaisi sinut. Sanoisin ettei tule tapahtumaan tässä elämässä. Muuta itseäsi, siinä se vika on jos et saa haluamaasi.[/QUOTE]

Tuo oli nyt taas psykologisointia... :D Ei muuten kannata alkaa kameleontiksi. Haluaisin lisää itselleni mukavalta tuntuvia naisia, totta, mutta koen että myös naiset itse voisivat hyötyä suuremmasta vapaudesta ilmaista itseään naisina ja siitä että he alkaisivat epäillä esim. feminismin taikaa.
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284980]Tuo oli nyt taas psykologisointia... :D Ei muuten kannata alkaa kameleontiksi. Haluaisin lisää itselleni mukavalta tuntuvia naisia, totta, mutta koen että myös naiset itse voisivat hyötyä suuremmasta vapaudesta ilmaista itseään naisina ja siitä että he alkaisivat epäillä esim. feminismin taikaa.[/QUOTE]

Miksei sulle riitä se sun vaimo? Vai oliko se juttu valetta?
 
[QUOTE="mies";27284919]Kyllä mieheys mahdollistaa tämän paremmin, historiallisista syistä. Miehet ovat myös keskenään erilaisempia tästä syystä. Haluaisin naiset tähän mukaan tasa-arvoisina, jolloin kollektiivi-identiteetit pirstoutuisivat enemmän.

Tietenkään en kaikkia, en miehiä enkä naisia. Vaan naisten tapauksessa enemmän heitä.[/QUOTE]

Muhun naisena ei täysin uppoa tuo naisten kollektiivi-identiteetti. Tai jos se onkin jossain määrin totta, niin minusta tuntuu että monet niistä, joiden tiedän olevan siitä irtautuneet, ovat sinun silmissäsi vapausharhan uhreja.

Et muuten vieläkään kertonut että mistä ihmeen työstä tuo sun salainen tieto kumpuaa. Oletko kenties Cosmon päätoimittaja?

Noita sun viimeistä kahta lausetta en oikein tajua.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284874:
No missä sitten mättää? Puuttuuko sulta jotain, mitä ne mielestäsi viehättävät naiset puolisoltaan odottavat? Jos puuttuu, niin hanki se.
Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284975:
Niin minunkin mielestäni. En tunne yhtäkään tavallista miestä, joka ei olisi löytänyt puolisoa itsestään riippumattomista syistä. Yhden meinasin listata, mutta hänkin jäi aikoinaan pikkupaikkakunnalle ikäluokan naisten muuttaessa kaupunkeihin. Ja kun jotkut näistä naisista palasivat kotikonnuilleen, olikin jo puoliso mukana. Eli sellainen peräkammarinpoika tämä mies, mutta sekin on oma valinta.
mä tunnen

joskin alunpitäenhän puhe oli vaan seksiseurasta ja sen suhteen väitän että siinä naiset on selkeesti vahvoilla
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27284980]Tuo oli nyt taas psykologisointia... :D Ei muuten kannata alkaa kameleontiksi. Haluaisin lisää itselleni mukavalta tuntuvia naisia, totta, mutta koen että myös naiset itse voisivat hyötyä suuremmasta vapaudesta ilmaista itseään naisina ja siitä että he alkaisivat epäillä esim. feminismin taikaa.[/QUOTE]
Mua kiinnostaisi tietää, mikä sinussa on sellaista, minkä uskot viehättävän naisia?
 
[QUOTE="mies";27284960]No ole sitten naisellinen ilman korkokenkiä ym. :) Enhän minä toivo muuta. Ainoastaan ristiretkimeininki, jossa naisellisuus näyttäytyy kielteisenä/epäilyttävänä on vaan toimimatonta ja ongelma keskustelun kannalta, vaikka henkilö itse voi tykätä sellaisesta (vrt. collegehousut häissä).[/QUOTE]

En ole ristiretkellä naisellisuutta vastaan, vaadin vain oikeutta olla olematta naisellinen. Yhteiskunta ei ole erityistilaisuus eli collegevertauksesi on huono.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27285009]Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.[/QUOTE]

Se on vaan fysiologinen fakta, että jos sitä siideripissistelyä ei ajoissa lopeta, niin...glamour dolls.
 
  • Tykkää
Reactions: Erina
"mies"
Ei se tuota minulle erityistä nautintoa. Pidän enemmän siitä kun olen muiden mielestä mukava ja älykäs. Olen täysin vakuuttunut siitä, että sitten kun viehätysvoimalleni on tarvetta niin se kyllä toimii.

Mitkäs traditiot ne muuten olisi pitänyt säilyttää, että naisten seksualisoinnilta oltaisiin vältytty?

Mistä päättelit että olen suohirviö :D
Miksi kyseessä on nollasummapeli: ulkonäkö vs. mukavuus/älykkyys? Sama ihminenhän voi hyvin olla molempia. Miksi otat päälle ja pois päältä viehätysvoimasi, etkö luota siihen, että voit kontrolloida tilannetta, vai luotatko siihen, että pystyt sammuttamaan ja sytyttämään sen noin?

No esimerkiksi naisten näkeminen vähemmän miesmäisinä tai miehen korvikkeina, enemmän miehestä erillisenä olentona siis.

En puhunut sinusta :) Vaan seksuaalisuuden minimalisointi ei tarvitsisi tarkoittaa suohirviöhabitusta.
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27285009]Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.[/QUOTE]
Joo, moniavioisuus on yksi asia, joka ei taida suomalaisiin naisiin kolahtaa. Ja mä luulen, että moni mieskin kiskaisisi treffeillä herneen nenäänsä, jos nainen sanoisi haluavansa lisää nuoria hyväkroppaisia miehiä elämäänsä. Lähtökohta kun kuitenkin parisuhdetta sunniteltaessa on, että se yksi kumppani riittää. Lastenkin kannalta se on yleensä yksinkertaisempi ratkaisu kuin polyamoria.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27285009]Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.[/QUOTE]

Tuksu ja julle ovat vielä sinkkuja, mutta oletko sinä edes herrasmies?
 
[QUOTE="mies";27285009]Haluaisin enemmän näitä viehättäviä naisia. Eli just mitä tuo nuorempi nainen sanoi, kuplivaa naurua, tyttömäisyyttä, sellaista tiettyä pehmeyttä ja valoisuutta olemukseen, käytökseen ja ajatusmaailmaan. Sellainen iskee minuun ja myös moniin miehiin.[/QUOTE]

Nauran paljon, en tiedä kupliiko se riittävästi.
Olen melkein 40 että tiedä siitä tyttömäisyydestä.
Olen pehmeä kun tarvitaan ja valoisa usein.

Aapee haluaa juuri jotain tiettyä, niinkuin hän itsekin sanoo. Ei hyvä. Ja edelleen, ei se miesten mieleen oleminen ole elämän päätarkoitus.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä