Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Minä olen miellyttävä. Käytökseni on kohteliasta, olen ystävällinen ja myötäelävä. Ja pukeudun epänaisellisesti. Ei minua miellyttävyys ahdista, vain ajatus siitä, että minun pitäisi aina viehättää jonkun esteettistä silmää. Etenkin kun tuohon esteettiseen viehättävyyteen erittäin usein liittyy seksuaalisen viehättävyyden aspekti.

Jos minä kerran en valitse mitään, niin ihmettäkö siinä vaadit naisia tekemään toisenlaisia valintoja?
Siihen ei tarvitsisi liittyä seksuaalisuutta. Se on vain tämän ajan ilmiö. Eihän naisellisuus estetiikkana voi olla noin kauhean kahlitsevaa ja ankeaa kuin täällä monet naiset tuovat esiin. Miten monissa muissa maissa pärjäilevät ihan hyvin, oletteko tulleet ajatelleeksi?

Valintoja kudelman sisällä siis.
 
Keittiönoita
siis mä uskon, että kaikki naiset löytää kohtuuhelposti halutessaan miehen jos vain eivät ole liian ronkeleita mutta miehillä asia ei ole näin

siitä ero asenteeseen
En ole täysin samaa mieltä kanssasi. Tunnen miehiä, joiden naisihanne on joku Angelina Jolie, mutta ovat silti tyytyneet naapurin Mirvaan, koska Mirva on ihan mukava, hyvä äiti ja hauskaa seuraakin - ainakin välillä. Rimaa laskemalla moni mieskin löytää itselleen puolison. Vai miten muuten niillä naapurin mirvoilla olisi puoliso?
 
"mies"
[QUOTE="hmmm";27284676]Mun käsittääkseni naisilla ei ole vaikeuksia löytää kumppania, käyttivät sitten meikkiä ja korkkareita tai eivät. Jos taas miehet meinaa jäädä ilman kumppania, niin eikös silloin muuteta miestä, ei naista.[/QUOTE]

No enpä tiedä... Tarkoitin vähän sellaista vakavampaa. Kyllä tuo naisten ulkonäkö on monelle miehelle tärkeä asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284779:
En ole täysin samaa mieltä kanssasi. Tunnen miehiä, joiden naisihanne on joku Angelina Jolie, mutta ovat silti tyytyneet naapurin Mirvaan, koska Mirva on ihan mukava, hyvä äiti ja hauskaa seuraakin - ainakin välillä. Rimaa laskemalla moni mieskin löytää itselleen puolison. Vai miten muuten niillä naapurin mirvoilla olisi puoliso?
tottahan on sellaisiakin miehiä jotka haluaisivat AJ:n mutta saavat nipun Mirvoja mutta sen lisäksi on iso osuus miehiä joilla on vaikeuksia saada edes Mirvaa, tuskin edes Eevaa

tunnet vain alfauroksia?
 
eiks nyt ollut kyse juuri seksin puutteesta?
Minä haluan että seksiä harrastaessa on sellainen tunne, että tämä ihminen tässä haluaa harrastaa seksiä juuri minun kanssani. Tämä ei siis tarkoita, että ainoastaan minun kanssani foorevöh.
Ehkä jos miehet osais paremmin antaa tämmöisen kuvan niin mun ei tarttis olla ilman ja jolleki saamattomalle miekkoselleki lohkeis.
 
Alkaako muita kyllästyttää tuo "mies" joka ei selvästikää kuuntele naisia?
"Haukotus". Tulee mieleen LYM. Menis vaan kaikessa rauhassa merta edemmäs kalaan, jos on pätäkkää millä huolehtia vaimosta. Turha surra meidän verkkariakkojen arkisuutta. Jos nainen on seksikäs niin se on sitä vaikka valmetin haalareissa ja hankkijan lippiksessä. Koska yksilöstä kumpuavaa hyvää oloa, itsevarmuutta on vaikea peittää. Elukatkin käyttäytyy soitimella eri tavalla kuin parin löydettyään.

Miks naisten pitäis pukeutua epämukavasti? Kuka käsi sydämellä vannoo, että kymmennen senttiset korot ja kapealestinen kenkä on mukava jalassa. Tai et kapeassa tiukassa mekossa on mukavaa ja vapautunutta. Miksi nainen ei ole sellaisenaan kaunis. Pitäskö meidän akkojen vaatia ukoille tupeita alkavien kaljujen peitoks ja jos ei tumma sänki ilmesty leukaan puolessa vuorokaudessa niin ne on vaikka siirtoistutettava sinne, perse sais olla tiukka ja jos ei niin kohottavat kalsarit alle pliis. Ja lihasmassaa pitää miehellä olla sen verran ettei akan tartte sitä pelastaa joka hiiden mutkassa. Hampaat äijiltä kuntoon vaikka sitten kuorien avulla, ja ripset kestovärjättävä jottei näytä katse valjulta. Oishan tässä pieni hento laitettu nainen, jos miehissä ois munaa ja urosominaisuuksia suojella meitä maailman pahuudelta ja ajattelemisen vaikeudelta+tietenkin järjestämään aineellisesti turvatun elämän.
 
Minä haluan että seksiä harrastaessa on sellainen tunne, että tämä ihminen tässä haluaa harrastaa seksiä juuri minun kanssani. Tämä ei siis tarkoita, että ainoastaan minun kanssani foorevöh.
Ehkä jos miehet osais paremmin antaa tämmöisen kuvan niin mun ei tarttis olla ilman ja jolleki saamattomalle miekkoselleki lohkeis.

eli myönnät olevas ronkeli?
 
Keittiönoita
tottahan on sellaisiakin miehiä jotka haluaisivat AJ:n mutta saavat nipun Mirvoja mutta sen lisäksi on iso osuus miehiä joilla on vaikeuksia saada edes Mirvaa, tuskin edes Eevaa

tunnet vain alfauroksia?
Tunnen ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Eivät edes mitään komistuksia vaan tavallisen näköisiä. Eivät uraputkessa eteneviä isoa liksaa nostavia vaan ihan tavallisia perusjamppoja.
 
"hmmm"
[QUOTE="eee";27284749]Nuorilla naisilla on tosiaan vielä jäljellä se ihana elämänasenne, kupliva nauru, spontaanius ja suloisuus. Onhan se eri juttu. Raikas tuulahdus.
[/QUOTE]

Totta on, että kun vastuu lisääntyy (lapset) niin kikattelu vähenee. Luulen kyllä että mun mies arvostaa enemmän sitä että lapset saa puuron pöytään kuin kuplivaa kikattelua. Kun lapset on tyytyväisiä niin jää sille suihinotollekin kivasti aikaa ;). Siinäkin muuten ikä tuo kokemusta.
 
[QUOTE="mies";27284778]Siihen ei tarvitsisi liittyä seksuaalisuutta. Se on vain tämän ajan ilmiö. Eihän naisellisuus estetiikkana voi olla noin kauhean kahlitsevaa ja ankeaa kuin täällä monet naiset tuovat esiin. Miten monissa muissa maissa pärjäilevät ihan hyvin, oletteko tulleet ajatelleeksi?

Valintoja kudelman sisällä siis.[/QUOTE]

Joo ei tarvitsisi ei. Mutta entä jos olen tässä vuosien mittaan kokeillut perinteisen naisellista tyyliä ja joutunut huomaamaan että tuo "tämän ajan ilmiö" istuu miehissä niin tiukassa että lopputuloksena on häiritsevä käytös?

Eli et siis kyseenalaistanut valintoja ylipäätään, ainoastaan tuomitsit minun valintani vain harhaiseksi tempoiluksi yhteiskunnan verkossa. Kiva.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284685:
Missä korvessa sä sitten asut? Jos viettää aurinkoisen kesäpäivän jonkin helsinkiläisen kahvilan terassilla, niin edestäsi kulkee koko lintukirjan kirjo. Kolibreista variksiin. Nykyäänhän nimenomaan naiset - ja miehetkin - voivat olla erilaisia kuin lajitoverinsa ja se näkyy myös katukuvassa. Enää ei tarvitse pukeutua sen mukaan, mikä sattuu olemaan muodissa (kuten mun nuoruudessani 70-80 -luvuilla) vaan voi tuunata itsensä just sellaiseksi kuin haluaa.
No Helsingissä tilanne on parempi, mutta kyllä vaan aika samanlaiselta naiset näyttävät toistensa suhteen noin keskimäärin. Meillä ei naisten kesken katsota hyvällä naista, joka poikkeaa tietyistä säännöistä. Emmekä myöskään rohkaise siihen. Ja lisäksi naisellisuus "klassisena" ei oikein ole meillä muodissa kuten vaikkapa nyt Eestissä tai Venäjällä enemmän. Eli on se tietty kaava, jonka sisään tulisi mahtua. Ja osallehan tämä tietenkin on jees. Keskustelu siitä olisi kuitenkin aina hyväksi.
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284808]No enpä tiedä... Tarkoitin vähän sellaista vakavampaa. Kyllä tuo naisten ulkonäkö on monelle miehelle tärkeä asia.[/QUOTE]

Hyvä ulkonäkö = meikit, rakennekynnet ja korkkarit? Ihminen voi olla kaunis ilman mitään "lisäkkeitäkään".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284848:
Tunnen ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Eivät edes mitään komistuksia vaan tavallisen näköisiä. Eivät uraputkessa eteneviä isoa liksaa nostavia vaan ihan tavallisia perusjamppoja.
ja siinä joukossa ei ole yhtään sellaista jotka ovat jääneet tahtomattaan ilman?
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284860]No Helsingissä tilanne on parempi, mutta kyllä vaan aika samanlaiselta naiset näyttävät toistensa suhteen noin keskimäärin. Meillä ei naisten kesken katsota hyvällä naista, joka poikkeaa tietyistä säännöistä. Emmekä myöskään rohkaise siihen. Ja lisäksi naisellisuus "klassisena" ei oikein ole meillä muodissa kuten vaikkapa nyt Eestissä tai Venäjällä enemmän. Eli on se tietty kaava, jonka sisään tulisi mahtua. Ja osallehan tämä tietenkin on jees. Keskustelu siitä olisi kuitenkin aina hyväksi.[/QUOTE]

Asutko jossain suljetussa yhteisössä?
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27284808]No enpä tiedä... Tarkoitin vähän sellaista vakavampaa. Kyllä tuo naisten ulkonäkö on monelle miehelle tärkeä asia.[/QUOTE]
No missä sitten mättää? Puuttuuko sulta jotain, mitä ne mielestäsi viehättävät naiset puolisoltaan odottavat? Jos puuttuu, niin hanki se.
 
"mies"
Mitäs me naiset tästä kostuttais? *pun intended*
Miksi viehättävyys on tuollainen mörkö sinulle? Eikö ole upeaa, jos mies kokee sinut viehättäväksi? Ainakin minusta miehenä on hienoa, jos saan flirttailevia katseita.

Tietenkin naisten seksualisoituminen on pitkällä, mutta tätähän te itse olette tilanneet kun olette pyrkineet eroon traditioista. Seksin ylikorostaminen on seurausta traditioiden järkkymisestä. Silti edelleen voi valita sen vähemmän seksikkään linjan ilman että tarvitsisi olla "suohirviö" tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284888:
On yksi. Mutta hän sitten odottaa vielä päälle viiskymppisenä sitä angelinajolietaan. Valitettavasti tällä miehellä ei ole saumaa sen luokan naisiin ja naapurin mirvat eivät hänelle kelpaa.
eli tyyppi on ronkeli ja sehän on siis oma valinta
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27284598] Sinulle naisellisuus on joku kamala mörkö, joka kaavoittaa ja taannuttaa.[/QUOTE]

Ei naisellisuudessa ole mitään vikaa. Ainoastaan siinä sinun ideassasi, että kaikki naiset pakotetaan naiselliseksi ja vielä samalla tavalla naiselliseksi. Jos joku nainen ei halua olla naisellinen niin sitten hän ei ole ja sillä siisti. Hänellä on siihen täysi oikeus.
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284891] Ainakin minusta miehenä on hienoa, jos saan flirttailevia katseita.
[/QUOTE]

Minusta naisena tämä ei ole hienoa jos ne tulee ns. väärästä suunnasta.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27284891]Miksi viehättävyys on tuollainen mörkö sinulle? Eikö ole upeaa, jos mies kokee sinut viehättäväksi? Ainakin minusta miehenä on hienoa, jos saan flirttailevia katseita.

Tietenkin naisten seksualisoituminen on pitkällä, mutta tätähän te itse olette tilanneet kun olette pyrkineet eroon traditioista. Seksin ylikorostaminen on seurausta traditioiden järkkymisestä. Silti edelleen voi valita sen vähemmän seksikkään linjan ilman että tarvitsisi olla "suohirviö" tms.[/QUOTE]

Sinusta flirttailevat katseet ovat hienoja, mutta ymmärrätkö sinä, että kaikki eivät ajattele kuten sinä? Minä tunnen monta naista ja jopa yhden miehen, joka ei pidä flirttailevista katseista.

Tähän saan tietysti vastauksen, että he eivät ole vapaita vaan yhteiskunnan kahleissa ja hukassa identiteettiensä kanssa, koska he eivät tunne ja ajattele kuten sinä.
 
"mies"
Onko kaikki miehet sitten jotenkin kategorisesti vähemmän muotissa, pohdiskelevampia ja kyseenalaistavampia?
Kyllä mieheys mahdollistaa tämän paremmin, historiallisista syistä. Miehet ovat myös keskenään erilaisempia tästä syystä. Haluaisin naiset tähän mukaan tasa-arvoisina, jolloin kollektiivi-identiteetit pirstoutuisivat enemmän.

Tietenkään en kaikkia, en miehiä enkä naisia. Vaan naisten tapauksessa enemmän heitä.
 

Yhteistyössä