Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
[QUOTE="mini";27284349]Osaatko vinkata jotain foorumia, mihin kannattais mennä valittaa kaljamahasista ei treenatuista äijistä.
Ois hirmu kiva saada jotain muutosta, tohon suomalaisten ukkojen epäsiisteyteen ja treenamattomuuteen.

T: Naisellisesti pukeutuva "siideri pissis" joka haluais jotain tasoa näihin suomi ukkoihin.[/QUOTE]

Totta kai sinulla on oikeus tuollaiseen kritiikkiin! :) Ja olen jossain määrin samaa mieltä. Itse en ole sellainen mies. Tätähän Lenitat sun muut ovat miehille tarjonneet jo vuosikymmeniä. Paljon paljon vähemmän on ollut kritiikkiä koskien naisia. Sitä tarvitaan yhtä lailla ja se on yhtä lailla perusteltua. Viisasten kiveä ei ole kummassakaan.
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284598]
Minä toivoisin jokaisen naisen olevan paljon erilaisempi kuin tänään, lähempänä miesten vapautta. [/QUOTE]

Kuules kun kyse ei ole ollenkaan siitä mitä sinä toivot. Kyllä mäkin toivoisin että joka toinen vastaankävelevä mies näyttäisi Brad Pittiltä ja joka toinen Bruce Willisiltä, mutta jostain kumman syystä kaikki miehet ei halua mahtua näihin muotteihin.
 
Keittiönoita
[QUOTE="hmmm";27284591]Eli ap on omasta mielestään täydellinen mies naisille, mutta jostain kumman syystä sitä täydellistä naista ei ole löytynyt ja nyt sit aletaan muuttamaan maailmaa mieleisekseen? Aina jota voit muuttaa on sinä itse.[/QUOTE]
Näinpä. Naiset kyllä viehättävät niitä miehiä, joita naiset haluavat viehättää. Jos nimimerkki "mies" on tällainen mies, jota kaikki naiset haluavat viehättää, hänellä pitäisi olla viehättävää seuraa jonoksi asti. Jotenkin musta tuntuu, että "mies" ei oikein ymmärrä sitä, että kaupungilla liikutaan erilaisissa kledjuissa kuin mitä pidetään silloin, kun halutaan oman kullan kanssa jotain romanttista.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27284391]Edelleenkin kaikkien maailman naisten ei tarvitse miellyttää sua. Jos se toimii kyseiselle naiselle ja hänen puolisolleen, jos hänellä sellainen on, niin se riiittää.[/QUOTE]

Mutta katsos nyt, jos naisten erilaisuus ja yksilöllisyys kasvaisivat, niin entistä useampi mies löytäisi itseään viehättävän kumppanin :) Eikö tämäkin olisi hienoa?
 
dmgd,
Huhhuh. Onneksi mulla on miehinen mies täällä kotona eikä tollasta kuin ap.
Mutta tämähän tietysti ap:n mielestä on vain vika minussa kun en pidä häntä miellyttävänä tai puoleensavetävänä ihmisenä.
 
"hmmm"
[QUOTE="mies";27284660]Mutta katsos nyt, jos naisten erilaisuus ja yksilöllisyys kasvaisivat, niin entistä useampi mies löytäisi itseään viehättävän kumppanin :) Eikö tämäkin olisi hienoa?[/QUOTE]

Mun käsittääkseni naisilla ei ole vaikeuksia löytää kumppania, käyttivät sitten meikkiä ja korkkareita tai eivät. Jos taas miehet meinaa jäädä ilman kumppania, niin eikös silloin muuteta miestä, ei naista.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27284477]Toiset ihmiset elävät suhteissaan ja ilman suhteita sitä ihan oikeaa elämää ja nauttivat siitä. Sinä nyhjötät jossakin nurkassa teorioinesi ja esineellistät ihmisiä, jotka eivät sinusta ole edes kiinnostuneet.[/QUOTE]

No nyt tuli taas noin kielteistä ja vielä kyökkipsykaa... :)
 
[QUOTE="mies";27284660]Mutta katsos nyt, jos naisten erilaisuus ja yksilöllisyys kasvaisivat, niin entistä useampi mies löytäisi itseään viehättävän kumppanin :) Eikö tämäkin olisi hienoa?[/QUOTE]

Mitäs me naiset tästä kostuttais? *pun intended*
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27284660]Mutta katsos nyt, jos naisten erilaisuus ja yksilöllisyys kasvaisivat, niin entistä useampi mies löytäisi itseään viehättävän kumppanin :) Eikö tämäkin olisi hienoa?[/QUOTE]
Missä korvessa sä sitten asut? Jos viettää aurinkoisen kesäpäivän jonkin helsinkiläisen kahvilan terassilla, niin edestäsi kulkee koko lintukirjan kirjo. Kolibreista variksiin. Nykyäänhän nimenomaan naiset - ja miehetkin - voivat olla erilaisia kuin lajitoverinsa ja se näkyy myös katukuvassa. Enää ei tarvitse pukeutua sen mukaan, mikä sattuu olemaan muodissa (kuten mun nuoruudessani 70-80 -luvuilla) vaan voi tuunata itsensä just sellaiseksi kuin haluaa.
 
"hmmm"
Mulle tulee ap:sta mieleen yksi kauhea mies, joka kerran kirjaimellisesti juoksi baarissa mun perässä eikä uskonut kun sanoin useaan otteeseen, etten ole kiinnostunut. Sit näin tän tyypin sen jälkeenkin, jolloin harmitteli "että oli päästänyt mut menemään". Yeah right!
 
[QUOTE="mies";27284624]En minä päätä mitään, vaan tuon esiin sen, että naisellisuus voi olla muutakin kuin mörkö komerossa tai kaava :)[/QUOTE]

Sä et oo ainoa ihminen joka määrittelee mikä on naisellista ja mikä ei.

Näin heteronaisena mun ei ainakaa oo vaikia ajatella, että siro nainen joka pukeutuu vähä repaleisiin farkkuihin ja bändipaitaan ei olisi seksikäs. Se riippuu ihan siitäki miten nainen kantaa ne vaatteet vaikka vaate olis perunsäkki.

Makuja on erilaasia ja ihmiset pitää seksikkäänä ja naisellisena eri asioota. Se sun mieltymys ei oo ainoa oikia.
 
Keittiönoita
[QUOTE="hmmm";27284676]Mun käsittääkseni naisilla ei ole vaikeuksia löytää kumppania, käyttivät sitten meikkiä ja korkkareita tai eivät. Jos taas miehet meinaa jäädä ilman kumppania, niin eikös silloin muuteta miestä, ei naista.[/QUOTE]
Hyvä huomio :flower:
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284482:
Tyytyväisyys nimenomaan on elämän onnellisuuden pointti. Kun on tyytyväinen itseensä, työhönsä, kotiinsa ja ihmissuhteisiinsa, on yleensä myös varsin onnellinen. Ja onnellisuushan on se tavoitetila, mihin elämässämme pyrimme.
Tyytyväisyys on kritiikin vastakohta. Minusta elämän päämääränä asioiden kyseenalaistaminen ja pureksinta on paljon arvokkaampi ja modernimpi kuin elämään tyytyväisyys. Mutta ehkä naisille se ei vieläkään sovi (vrt. muotitus).
 
[QUOTE="mies";27284703]Tyytyväisyys on kritiikin vastakohta. Minusta elämän päämääränä asioiden kyseenalaistaminen ja pureksinta on paljon arvokkaampi ja modernimpi kuin elämään tyytyväisyys. Mutta ehkä naisille se ei vieläkään sovi (vrt. muotitus).[/QUOTE]

Onko kaikki miehet sitten jotenkin kategorisesti vähemmän muotissa, pohdiskelevampia ja kyseenalaistavampia?
 
Ei kun haluaisin nimenomaan tietää millä tavalla sinä tämän asian näet. Huonoa tinkaamista tuommoinen että siirtää kaiken vastuun keskustelukumppanille. Tiedät kyllä mitä tarkoitan.
siis mä uskon, että kaikki naiset löytää kohtuuhelposti halutessaan miehen jos vain eivät ole liian ronkeleita mutta miehillä asia ei ole näin

siitä ero asenteeseen
 
[QUOTE="mies";27284711]Koska tunnen työni kautta mekanismeja, joilla tähän liittyvät vapauskäsitykset ollaan luotu. Tällaista tietoa on vain harvalla.[/QUOTE]

Kerropa ihmeessä missä työssä tuollainen salattu tieto liikkuu?
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27284703]Tyytyväisyys on kritiikin vastakohta. Minusta elämän päämääränä asioiden kyseenalaistaminen ja pureksinta on paljon arvokkaampi ja modernimpi kuin elämään tyytyväisyys. Mutta ehkä naisille se ei vieläkään sovi (vrt. muotitus).[/QUOTE]
Ehkä sun pitäisi etsiä sitten samoin ajattelevia naisia. Siis niitä, jotka eivät haluakaan olla tyytyväisiä eikä onnellisia.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27284498:
Mulla on ainakin ihan sen takia paha olo, että sun kaltaiset miehet kuvittelee olevansa jotain jumalia ja saavansa päättää miltä naisen kuuluu näyttää ja minkälainen nainen voi vaan olla kaunis, seksikäs ja haluttava. :(
Mä kun haluaisin olla naisellinen omalla tavallani ja tyylilläni. : /
Enhän minä päätä kun just olen sanonut ettei minulla ole mitään kaavaa naisellisuudesta, mutta en minä haluaisi myöskään että nainen unohtaisi tai jättäisi naisellisuuden. En usko että moni mies sellaisesta pitää.

Mutta kun se ei ole sinun omaasi valitettavasti, vaikka ehkä luulet niin. Saat toki silti olla naisellinen vaikka haalarit päällä, jos olemuksesi ja sisimpäsi niin on.
 
"eee"
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ja olen sellainen parikymppinen pitkätukkainen meikkaava ja korkokengissä kulkeva tyttö - positiivinen, aurinkoinen ja iloinen ja hymyilen paljon (mitä ihmetellään usein - jostain syystä murjottaminen olisi normaalimpaa).

Pakko sanoa, etten yhtään ihmettele, että perheelliset miehetkin ihastuvat, lähettelevät viestejä perään. Kun oma akka mököttää ja nalkuttaa. Nuorilla naisilla on tosiaan vielä jäljellä se ihana elämänasenne, kupliva nauru, spontaanius ja suloisuus. Onhan se eri juttu. Raikas tuulahdus.

Tällä hetkellä mulla ei muuten ole rakennekynsiä, mutta aiemmin kun oli, niin voinpa sanoa, että kaiken niillä pystyi tekemään mitä omillakin kynsillä (ja itse asiassa enemmänkin). Tukka ei tipu päästä kun se on ihan oma, omatkin hiukset voi kyllä kasvattaa puoliselkään asti, ei siihen lisäkkeitä tarvita. Samoin mukamas putoilevia ripsenpidennyksiä ei tarvitse, jos osaa käyttää ripsentaivutinta ja ripsiväriä. ;) Ja kyllä multa onnistuu marjanpoiminta ja pullanleivonta siinä missä suihinottokin.
 
siis mä uskon, että kaikki naiset löytää kohtuuhelposti halutessaan miehen jos vain eivät ole liian ronkeleita mutta miehillä asia ei ole näin

siitä ero asenteeseen
Nimenomaan seksin harrastamiseen ehkä, mutta minusta olisi hivenen miehiä aliarvioivaa olettaa että he ovat etsimässä vain ylipäätään seksikumppania, ihan sama ketä. Vaikka olenkin elämässäni moisiin törmännyt niin haluaisin sinisilmäisesti ajatella niiden olleen ikäviä poikkeuksia.

Ronkelius on hyväksi molemmille sukupuolille, kunhan se liittyy terveeseen kumppanin arvostamiseen yksilönä, ts. haluan (tässä tilanteessa) seksiä juuri tämän miehen/naisen kanssa.
 
Nimenomaan seksin harrastamiseen ehkä, mutta minusta olisi hivenen miehiä aliarvioivaa olettaa että he ovat etsimässä vain ylipäätään seksikumppania, ihan sama ketä. Vaikka olenkin elämässäni moisiin törmännyt niin haluaisin sinisilmäisesti ajatella niiden olleen ikäviä poikkeuksia.

Ronkelius on hyväksi molemmille sukupuolille, kunhan se liittyy terveeseen kumppanin arvostamiseen yksilönä, ts. haluan (tässä tilanteessa) seksiä juuri tämän miehen/naisen kanssa.
eiks nyt ollut kyse juuri seksin puutteesta?
 

Yhteistyössä