Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Kuten jo aikaisemmin otin vertailukohdaksi virolaiset äidit, joihin tosiaan Anu Saagim viime viikolla suomalaisäitejä vertasi. Miksi heillä lapset eivät muodosta estettä asialle?
Jos mulla olisi 1 lapsi jota mun äiti hoitaisi 90% ajasta niin ehkä mäkin ehtisin tehdä kaikkea mitä lapsettomatkin.. jossain vaiheessa tää poika ei muistaakseni edes asunut Anun luona, nykyistä tilannetta en tiedä.
 
Tarkoitin kyllä enemmänkin, että jos niitä miehiä ei vain kauheasti tuttavapiiriin kuulu. En minäkään ole koskaan kehdannut ketään kaupan jonosta kahville pyytää vaikkois kuin söötti :D
ihmissuku kuolis sukupuuttoon jos kukaan ei koskaan lähestyisi ennalta tuntematonta ihmistä

siihen en osaa ottaa kantaa että miten lähestyminen pitäisi suorittaa, olen ollut aivan liian kauan ukkomies
 
ihmissuku kuolis sukupuuttoon jos kukaan ei koskaan lähestyisi ennalta tuntematonta ihmistä

siihen en osaa ottaa kantaa että miten lähestyminen pitäisi suorittaa, olen ollut aivan liian kauan ukkomies
Baarista minä oon useita löytäny, siellon matalampi kynnys, mutta muistelisin ettei Tiukun äiti juurikaan baareile.

Ja määhän tietenkin siellä baarissa vaan istun avoimena ja viehkeänä ja esteettisesti kukoistavana, ja annan nauruni pulputa ja odotan et ne äijät lähestyy ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27287542:
:confused:
Mä voisin kyllä lähteä ihan kenen vaan kanssa, jos joku vaan pyytäis :D
Ok, epänormaali ja tuntematonkin kelpais. :saint:
eli et sittenkään ole ronkeli vaan paremminkin perinteisen mallin kannattaja

eli että miehen pitää tehdä aloite
 
"hmmm"
Mä en ap ymmärrä ettäö jos sulla kerran on vaimo niin mikset sano noista häiritsevistä asioista vaimollesi? Näytä vaikka tää ketju. Se ei muuta sun vaimoa mihinkään suuntaan vaikka saisit kaikki muut maailman naiset muutettua. Mutta taitaakin olla niin että oot vaan yksinäinen peräkammarin poika, joka joutuu vaan haaveilemaan vaimosta ja seksiäkin on tullut kokeiltua muutamaan otteeseen, ei tosin koskaan kenenkään toisen ihmisen kanssa (ellei pumpattavaa nukkea lasketa).
 
"mamma"
Oletteko huomioineet, kun aina vertaatte suomalaisia virolaisiin tai venäläisiin naisiin, että ainakin virossa on kauneushoitoloiden ja kampaamoiden hintataso aivan toista luokkaa kuin suomessa? Tämän lisäksi suomessa on ruoka kalliimpaa.
 
[QUOTE="hmmm";27287573]Mä en ap ymmärrä ettäö jos sulla kerran on vaimo niin mikset sano noista häiritsevistä asioista vaimollesi? Näytä vaikka tää ketju. Se ei muuta sun vaimoa mihinkään suuntaan vaikka saisit kaikki muut maailman naiset muutettua. Mutta taitaakin olla niin että oot vaan yksinäinen peräkammarin poika, joka joutuu vaan haaveilemaan vaimosta ja seksiäkin on tullut kokeiltua muutamaan otteeseen, ei tosin koskaan kenenkään toisen ihmisen kanssa (ellei pumpattavaa nukkea lasketa).[/QUOTE]

Tässä ketjussa on tainnut liikkua muutamiakin miespuolisia totuudentorvia, osa ilmeisesti naimattomia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27287597:
No miksei ne ronkelit miehet tule juttelemaan? :rolleyes:
empä tiedä, tarkemmin kun alan miettimään asiaa niin huomaankin että eihän mulla ole lopulta parinmuodostuksesta minkäänlaista käsitystä

pahoittelen itseäni tyhjästä jaskanpauhannasta
 
"vieras"
[QUOTE="mamma";27287574]Oletteko huomioineet, kun aina vertaatte suomalaisia virolaisiin tai venäläisiin naisiin, että ainakin virossa on kauneushoitoloiden ja kampaamoiden hintataso aivan toista luokkaa kuin suomessa? Tämän lisäksi suomessa on ruoka kalliimpaa.[/QUOTE]

Mä luulen, ettei näillä miehillä ole hajuakaan, paljonko esim. rakennekynsien laitto maksaa. Siihen kampaaja, ripsienpidennykset, kuntosalikortti, tyylikkäät vaatteet... Onko suomalainen mies valmis kustantamaan naiselleen tämän kaiken? Venäläiset miehet kuulemma maksavat mielellään, jotta naisensa näyttävät edustavilta.
 
Mä myönnän, että musta on tullut tylsä. En enään jaksa välittää omasta ulkonäöstäni ja mulla on vain harvoin aikaa olla ihan rennosti ja bailata. Vastuu lapsista myös rajoittaa, lapsille pitää olla hyvä roolimalli ja jos viipottaisin siideripissiksenä pitkin katuja lapset perässä, niin mitä lapset siitä oppivat... Mutta kyllävain mä osaan pitää hauskaa ja bailata kunnolla, kunhan siihen on vain aikaa ja lapsilla turvallinen hoitaja siksi aikaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27287644]Mä luulen, ettei näillä miehillä ole hajuakaan, paljonko esim. rakennekynsien laitto maksaa. Siihen kampaaja, ripsienpidennykset, kuntosalikortti, tyylikkäät vaatteet... Onko suomalainen mies valmis kustantamaan naiselleen tämän kaiken? Venäläiset miehet kuulemma maksavat mielellään, jotta naisensa näyttävät edustavilta.[/QUOTE]

Aika moni mies sais kyllä varmaan hepulin, jos tietäis kuinka pirusti kaikki kestoripset, tekokynnet ja hiuslisäkkeet huoltoineen maksaa. Ai niin, mutta eihän miehen mitään tietty tarvi maksaa, vaan naisen itse, koska haluaa miellyttää miestään :)
 
hahaha
Voi minkä ketjun olenkaan missannut! :D

Lukematta koko ketjua, vastaan että aihe on erittäin hupaisa. Luulisi provoksi. Joku toivoo että naiset näyttäisivät Johanna Tukiaisilta enemmänkin, niinkö? :D
 
hihis
Mun mies kyllä tykkää musta eniten kun olen meikitön ja puhdas, luonnollinen. Enkä usko että voi muutenkaan yleistää. WT-sakki tykkää varmaan pissiksistä, mut että ihan aikuiset miehet (yleistäen), niin en ihan usko.
 

Yhteistyössä