Hakutulokset

  1. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    J.t:lle iso :hug: Mistä olette ostaneet/tilanneet niitä vauvan lämpöpusseja (tai mitä ne nyt on.. :ashamed: ) jotka saa laitettua turvakaukaloon? Taannoin niistä ollut puhetta, mutten enää muista...
  2. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    ananaskirsikka, onpa mukava kuulla että asiat järjesty, nyt lunkisti vain. =) Yö meni aivan pyöriessä, välillä supisteli ja välillä muuten vaan teki kipeää (kai liitoskipuja, esikoiselta ei kyllä tällasia ollu). |O Huomista lääkäriä ootellessa... :|
  3. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    "vaikeista" vauvoista, esikoinen piti meille sellaset shokkihoidot että luulen selviävämme nyt mistä vain... :whistle: :laugh: Jeera miten kipeitä supistuksia tullu taas illan, kiva kun oon vielä yksikseni kotona. Soitin jo lähellä asuvalle kaverilleki että saanhan soittaa yöllä jos tulee...
  4. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    zaara :hug: Kävinpä eilen neuvolassa; paineet olo nyt suht ok viikonlopun suolakuurin johdosta ja painokin oli sitten sen mukainen; lähtöpainoon on nyt tullu n. 7kg :o Sormet ja jalat on kyllä niiiin turvoksissa että... Terkan mukaan se on nyt pienempi paha siihen verrattuna että pysyy...
  5. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    No joo, saikullehan tuota joutui niinku jo aavistelinkin... :ashamed: Verenpaineet on pudonnu jo niin alas että silmissä mustenee kun ylös nousee. Eilisen illan vielä hoipuin töissä mutta nyt aamulla soitin neuvolaan ja terkka käski jäädä kotiin ja syödä suolakeksejä, sipsejä tms. Vetelin...
  6. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Joku, en nyt muista kuka, valitteli huimausta. Täällä sama juttu, eilen mittasin töissä verenpaineen ja oli vaan 100/53 :o Ihme jos pyörryttää! Jos tämän illan vielä yrittäis pysyä tolpillaan töissä, aamusella sitte soittelis neuvolaan neuvoja. Aivan outo vaiva mulle jolla verenpaineet on...
  7. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Päätä särkee jo kolmatta päivää *argh* |O
  8. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Eilisiä rakenneultra kuulumisia; siellähän se vauva pönötti "jo" nätisti pää alaspäin ja kaikki oli kohdallansa! :D :heart: Kovasti potkia mätkytti sitä ultra-anturaa, liekkö kutittanut... :whistle: Sanoin sitte lääkärille että saapi sanoa kumpaa sukupuolta on jos vain näkee ja hän sitte...
  9. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Mä ostin ne Doriksesta joka on Anton&Ninan yhteydessä =) Täytyy muuten kehua noita masutuubeja, mä kun tykkään pitää lyhyemmän mallisia paitoja niin pikkuhiljaa kaikki alkaa käymään lyhyiksi, noilla saa kyllä kivasti navan piiloon. Kävinpä piitkästä aikaa kunnon kävelylenkillä, eka vähä...
  10. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Heippa vaan! Tunnustan laiskuuteni, en jaksanut edellistä pinoa lukea loppuun.. Kotiuduttiin sunnuntaina tyttären kanssa viikon reissulta, lähdettii vähä "ex-temporee" reissun päälle Helsingin seutuun, kylästeltiin, käytiin Korkeasaaressa ym. Tosi kiva oli välillä vaihtaa maisemaa =)...
  11. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    oho, enpä olekaan kuullut että vesirokko voi tulla uudestaanki! ite oon kyllä sen lapsena sairastanu ja esikoiselle ollaan otettu se rokote (mutta voihan se siitä huolimatta tulla, lievempänä). Kalasta, lohta meillä popsitaan aika ahkerasti, joko kaupasta tai itse kalastettua. Esikoinen on kova...
  12. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Kissojen suhtautumisesta vauvoihin on ollu näkyy puhetta. Meillä on leikattu kollikissa jolla oli aika "viileä" suhtautuminen ainakin esikoiseen. Pari kertaa yritti köllötellä sitterissä mutta oppi kyllä ettei sinne ole menemistä! Uteliaana kävi pari kertaa vauvaa nuuskimassa mutta totesi...
  13. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Hellurei! :wave: Tuosta sikaflunssasta, meillä oli töissä asiasta infotilaisuus alkuviikosta, meilläkään ei raskaana olevat saa sikainfluenssapotilaita hoitaa joka tarkoittaa sitä että jos homma tosiaan räjähtää käsiin, jää raskaana olevat erityisäitiyspäivärahalle. Niissä maissa joissa...
  14. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    :wave: heippa pitkästä aikaa! G: Millaisia ylimääräisiä ja ikävähköjä oireita sinulla on ilmennyt raskauden aikana? - alussa oksentelu, nyttemmin lähinnä kuvotus ja närästys - turvotus jota on varsinkin iltaisin ja työvuorojen jälkeen - ajoittainen ummetus - jomottava kipu häpyluun...
  15. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    talvivauva, miten talon etsinnässä kävi? :) Painosta, mulla tullu ehkä n. 3kg lähtöpainoon nähden. En jotenki jaksa siitä stressata kun esikoisesta tuli muhkeat 25kg jotka lähti sitte alle puolessa vuodessa pois... :whistle: Mutta nyt töihin sunnuntaita viettämään, jumankekka kun eilen...
  16. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Eipä ole pahaa sanottavaa Oysin synnäristä, täyttähän siellä toki tuppaa olemaan kun lähikunnista tulee enempi ja enempi Ouluun synnyttäjiä. Meki päästiin kyllä esikoista synnyttäessä suoraan saliin, osaston puolella oliki sitte aika ahdasta... Mutta aina sai apua ja meitä hoitaneet kätilöt oli...
  17. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Levähtelehän nyt rauhassa, sairaslomasta ei pidä huonoa omaatuntoa potea!!! Tympeältä kyllä tuntuu jos pomo on sellanen vähä niuva kun joutuu saikusta soittamaan, tiedän tunteen! :/ Nyt onneksi ymmärtäväinen apulaisosastonhoitaja meidän osastolla, sille on aina "kiva" soittaa. Viimeksiki oli...
  18. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Mä oon kuullu tuon saman vertauksen, kyllähän se varmasti lapsen elämän mullistaa, ymmärtäähän sen. :whistle: Kohdunkaulan pituus oli mulla esikoisesta ekalla lääkärikäynnillä 3cm ja toisella 2cm, nyt on katottu jo 3 kertaa tähän mennessä vuodon ja supistusten takia ja mitat on ollut 2,5cm...
  19. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    ¨ No näin minäki ajattelin, että esim. kun vieraita tulee vauvaa katsomaan niin pitää etukäteen sanoa että huomioivat jotenki ekoisen kaikkein ensimmäiseksi. Ja sitäkin mietin että jos tulevat isin kanssa laitokselle vauvaa katsomaan niin isosiskolle vois olla siellä vauvalta jokin pieni...
  20. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    talvivauva, tervetulloo vaan tänne ouluun! =) tai me nyt ei ihan oulun puolella asuta mutta kummiski tässä 15 km päässä... Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista =) Eilen oli mulla se lääkäriaika supistelujen takia. Tarkisti kohdunkaulan tilanteen ja kaikki oli ok, eivät onneksi kypsytä...

Yhteistyössä