Hakutulokset

1. L

Tietääks joku tietokoneen tuulettimista?

Juu.. tarkoitinkin vain taustalla passiivikäytössä olevia ohjelmia. Tietenkin prosessoritehon kuormitus nostaa lämpöä.
  2. L

Lapsen suusta

Perintöä odotellessa.... :xmas:
  3. L

Tietääks joku tietokoneen tuulettimista?

Oletko huomioinut että ilma pääsee vapaasti kiertämään koneen sisälle ja ulos? Koneen virtalähteessä on tuuletin, eli jos se pitää kovaa ääntä niin yleensä pitää vaihtaa koko virtalähde. Hinta n 50e. Äänet tulee usein puhaltimen laakereista, kun tehtaalla niihin laitetaan jotain tusinatavaraa...
  4. L

Sikaflunssaa....

Onko täällä ketään joka todistetusti sairastaa/ on sairastanut tuon taudin.. Onko todella niin paha kuin sanotaan vai voiko verrata tavalliseen kausiflunssaan. Itse tein päätöksen olla ottamatta rokotusta. Sairastellaan sitten jos kohdalle sattuu tai kuollaan pois.
  5. L

Mies saa pian..

Pakkoko on tuollaista kertoa puutteessa olevalle |O
  6. L

Ambulanssilla vai millä

Eikö taksi vie synnyttäjät ilmaiseksi? No ambulanssilla sit jos ei ole omaa kyytiä
  7. L

Lapsi näpisti eskarista

Mun mielestä riittää, kun keskustelee lapsen kans asiasta ja vie eläimet sit huomenna takaisin sinne. eihän siinä nyt mitään vahinkoa ole tehty kenellekään. Riittää et lapsi ymmärtää asian. Ei kannata tehdä asiasta elämää suurempaa draamaa.
  8. L

olipa ihana viikonloppu...

Onpas ihanaa että edes jollain on kivaa :p Olispa saanut olla kärpäsenä katossa tai nakkina välissä :saint:
  9. L

Ystäviä

:attn:
  10. L

"Pumpattava sänky"-kokemuksia????

No jos haluaa vieraitaan rangaista niin oiva peli siihen, tuskin tulevat toista kertaa :D . Meillä oli yhden yön ja ei tule toista kertaa
  11. L

Perus-jutska ois täs ny kyssärinä= KAnnattaako tunnustaa Jos pettää???

Kannattaa ehkä miettiä sitä pettämistä etukäteen. En suosittele tunnustamaan. Miksi satuttaa toista. Itse siinä on virheen tehnyt ja itse saa tuntojensa kanssa elää.
  12. L

Mitäs nyt BB-talo! Keitä palstalaisia laittaisit taloon?

Mäkin voisin lähtee taloon...:wave: pääsis panemaan :p
  13. L

Voi hitto et on paha olla!

Lovetohtori auttaa murheissa.... pistä yv:tä
  14. L

Eihän ollut pettämistä???

No ei tuo tietenkään... Kyllähän nyt tuntemattoman palleja voi puristella kun kohdalle sattuu ja antaa tissin suuhun... Vittu, mä olen aina väärässä paikassa väärään aikaan :headwall:
  15. L

Kellä ehkäisyrengas?? Pikaista helppiä tarttee,alkaa paniikki iskeä!

Sen verran on kokemusta vieressä seuranneena, että meillä vuoto alkoi 4. päivä ja melkein samalla kellonlyömällä joka kerta. Odotahan vielä rauhassa.
  16. L

Gallup: Minne miehesi on launnut aktinne aikana?

oottekos kokeilleet mitään apuvälineitä.. Ei muuta kuin erotiikkakaupan kautta kotiin :p
  17. L

kerro pahin kännimokasi?? (parannetaan yhdessä mun morkkista:)

Viis siitä jos kunnia menee, kunhan maine kasvaa, sano se entinen tyttö :xmas:
  18. L

kerro pahin kännimokasi?? (parannetaan yhdessä mun morkkista:)

MItäs sä sit touhusit eilen??
  19. L

Muita naisista haaveilijoita?

Olispa kiva päästä kahden naisen kanssa... Vähän kuin erotuomariksi :p
  20. L

G:

Uutta kyselyä pukkaa.. Minkäslainen klitta on palstan neidoilla.. Onko vain pieni nappula vai suuri kuin pikkupojan pili? :whistle: :p

Yhteistyössä