"Pumpattava sänky"-kokemuksia????

• Viestiketjun aloittaja kuis on
  • Ensimmäinen viesti
kuis on
Meillä olis harkinnassa ostaa vierassängyksi parivuodeversiona Jyskin myymä pumpattava ilmasänky, mutta on se käyttökelpoinen. Onko siinä minkälaista nukkua? Kestääkö se? Toimiiko pumppausmekanismi hyvin? Kaikki tieto tarpeen...

ihan ok
Meillä on olllut sellainen pari vuotta. On ihan ok. Kestävä + pumppaus/ tyhjennys -mekanismi toimii. Tosin kannattaa olla joku petari patjan päällä, koska muutoin sängyssä nukkuessa voi hikoilla (raaka-aine kun kuitenkin on se muovi). Lisäksi se pinnanmuoto päällisosassa ei oo niin kovin mukavan tuntuinen (sellainen kuhmurainen niinkuin uimapatjoissa).

vierastelija
meillä on samainen sänky ja ostin siihen kunnon petarin.Testasin sen itse nukkumalla siinä yön ja kyllä siinä oli hyvä nukkua.Että kyllä kelpaa sitten vieraidenkin!:) ja mikä parasta,sen säilytykseen ei hupene juurikaan tilaa.

Meillä ollut erittäin hyvä ja kovassa käytössä on ollut. Meillä on kans kiintee pumppu siinä ja ehkä hieman havaittavissa että ilmeisesti vuotaa... Yhden yön nukkuu mutta seuraavaa yötä varten on täytettävä lisää jo.

Ja meilläkin siihen laitetaan petari päälle.

Meillä on sellanen vierassänkynä ja ihan ok ollut, vieraat harvemmin on kovin montaa yötä peräkkäin ja ihana kun menee pieneen tilaan säilytykseen. Meillä on iso peitto petarina siinä. Oon huomannu sellasen että kun sen täyttää täyteen niin joskus 10 min päästä kannattaa laittaa vielä ihan pikku hetkeksi täyttymään niin on hyvä nukkua. Jos ei toimi noin niin patja jää aavistuksen verran vajaaksi joka sit häiritsee jos vaikka vieressä nukkuja kääntää kylkeä.

Muoks: Meillä siis Kodin Ykkösestä ostettu mutta eikö noi lie samanlaisia kaikki

ap keksi taas lisäkysymyksen
Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä alkoi vuotamaan se. Tyhjenee yön aikana :/ Mekanismi olis kyllä toiminut...ja pomppii toinen todellakin, jos toinen kääntyilee.
Tuosta tuli mieleen että olisiko parempi sitten jos ostaisi kaksi yhden hengen patjaa? Olisiko nukkumamukavuus kenties parempi?

vieras
Anoppi osti kaksi pumapattavaa meille ja nukun itse mielummin lattialla pojan pikkupatjalla. Ne narisevat aina kun kääntyy, liian pehmeitä muutenkin makuuni, lapsille kyllä käyvät..

ap jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anoppi osti kaksi pumapattavaa meille ja nukun itse mielummin lattialla pojan pikkupatjalla. Ne narisevat aina kun kääntyy, liian pehmeitä muutenkin makuuni, lapsille kyllä käyvät..
No on tämä vaikeaa. Todennäköisesti tämä hankinta tulisi myös omaan käyttöön mummula-visiiteillä... suurin pelkoni on pomppiminen kun toinen kääntyilee ja tietenkin kamala selkä- ja niskajumitus aamulla. Petari siihen kyllä tulisi meidän käytössä päälle varmasti.

ap
Nyt alkoi hirvittämään vaikka eihän ne enää kalliita olekaan. En silti huvita tehdä ihan virhehankintaa. Näissä vaan kiinnosti pieneen tilaan pakkautuminen, ja sängyn korkeus. Olisikohan kellään tutulla tai kaupassa koemakuuversio esillä...

vieras
Mä nukun ainakin huomattavasti mielummin lattialla patjalla kun sellasessa pumpattavassa! joka paikka aamulla kipeenä ja kuoleman väsynyt olo kun sellasesta "herää" jos nyt on hetken saanut nukuttua.

Toimii
Meillä on sellainen parivuodemalli. Hyvin on toiminut. Petarin munkin mielestä vaatii. Meidän sänky ei narise, enkä mä ainakaan pompi kun mies kääntyy. Tottakai siinä hieman heiluu, mutta ei haitaksi asti. Meillä 3 koiraa (kukin n. 30 kg) ja 2 on mun kanssa parhaimmillaan sielä koisinut. Ovat siis hyppineet sinne nukkumaan ihan kunnollakin, eikä ole mitään tapahtunut. Meillä ollut se vieras/kyläily käytössä nyt 2,5 vuotta ja hyvin on toiminut.

Yhteistyössä