Eihän ollut pettämistä???

• Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kysyn
Sain ravintolasta kyydin kotiin ja vähän lääpittiin autossa, pussailtiin, äijä imi vähän tissejäni, minä puristelin hänen pallejaan, kun sitä pyysi.

Tyydytin itseni ja hän kai myös itsensä siinä, mutta sukupuoliyhteydessä emme olleet, en edes nähnyt hänen elintään.

En uskalla kysyä aviomieheltä mitä mieltä hän olisi, että joko tuo on pettämistä???

Varmasti ei ole kyseessä mikään suhteen alku, tulipahan vaan vähän puristeltua.

vieras
No kerroitko miehellesi asiasta vai tuntuuko,että parempi jättää kertomatta?Jos nimittäin koet voivasi kertoa niin sitten ei varmaan ole pettämistä.Ja mietipä niinpäin,että jos miehesi olisi jonkun toisen naisen tissejä imeskellyt ja pussaillut ja sitten tämän vieressä runkannut,niin tuntisitko itsesi petetyksi?Mä tuntisin enkä koskaan mitään noin typerää tekisi.

Ewi
no kyl toi on kaikki missä ollaan seksuuali alueella toisen ihmisen kanssa niin kyl se sit on pettämistä. ihan vaik vaan jos oisit hipassu kerran sen palleja... :/ näin mun ukko opetti... :|

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerroitko miehellesi asiasta vai tuntuuko,että parempi jättää kertomatta?Jos nimittäin koet voivasi kertoa niin sitten ei varmaan ole pettämistä.Ja mietipä niinpäin,että jos miehesi olisi jonkun toisen naisen tissejä imeskellyt ja pussaillut ja sitten tämän vieressä runkannut,niin tuntisitko itsesi petetyksi?Mä tuntisin enkä koskaan mitään noin typerää tekisi.
Varmaan en ilahtuisi, jos mieheni moista olisi hommannut, mutta itselläni oli kyse puhtaasti siitä, että olen ollut puutteessa niin kauan, että olisin voinut hinkata itseäni vaikka lyhtypylvääseen.

Meillä ei kertakaikkiaan ole aikaa seksielämälle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varmaan en ilahtuisi, jos mieheni moista olisi hommannut, mutta itselläni oli kyse puhtaasti siitä, että olen ollut puutteessa niin kauan, että olisin voinut hinkata itseäni vaikka lyhtypylvääseen.

Meillä ei kertakaikkiaan ole aikaa seksielämälle.
Teillä ei ole aikaa seksielämälle mutta vieraitten palleja ehdit hyvinkin puristelemaan?

niin
Mies imi vähän tissiä jne.. mitä jos miehes olis antanut jonkun naisen vähän maistella vaikka pallejaan. Ei kuitenkaan yhdyntää, eikä munan imemistä... Jos se on teidän suhteen sääntöjen mukaan jees, niin eihän sillon tossakaan ole mitään.

Meillä menis pettämisen puolelle ja rajusti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[Meillä ei kertakaikkiaan ole aikaa seksielämälle.
No ei varmaan jos sä hinkuttelet vieraita miehiä autossa? Jos olisit vaikka kotona pysyny ukkos kanssa ja harrastanu seksiä senki ajan?
Mies oli kyllä töissä viime yönäkin, joten ei olisi minun kotonaoloni meidän seksielämäämme juuri kohentanut.

Mies on varmaan 100 tuntia töissä viikossa, ainakin tällä viikolla on ollut.

nolo
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Sain ravintolasta kyydin kotiin ja vähän lääpittiin autossa, pussailtiin, äijä imi vähän tissejäni, minä puristelin hänen pallejaan, kun sitä pyysi.

Tyydytin itseni ja hän kai myös itsensä siinä, mutta sukupuoliyhteydessä emme olleet, en edes nähnyt hänen elintään.

En uskalla kysyä aviomieheltä mitä mieltä hän olisi, että joko tuo on pettämistä???

Varmasti ei ole kyseessä mikään suhteen alku, tulipahan vaan vähän puristeltua.
:LOL:

joku
.
Minkä ihmeen takia et sit voinu itteäs siellä kotona hoidella...niin olis tarpeet ees vähän tyydytetty ja sitli puhdas omatunto

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
.
Minkä ihmeen takia et sit voinu itteäs siellä kotona hoidella...niin olis tarpeet ees vähän tyydytetty ja sitli puhdas omatunto
Kai se vähän kiihottavampaa on, jos on edes mielikuva miehestä tai sen vehkeistä olemassa siinä tilanteessa. Ja on meillä dildoja, mutta ne vaatii tietyn vaivan, että jaksaa aloittaa tai innostuksen.

Yhteistyössä