Näin ne palstan äidit touhuaa. Häpeä!Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Sain ravintolasta kyydin kotiin ja vähän lääpittiin autossa, pussailtiin, äijä imi vähän tissejäni, minä puristelin hänen pallejaan, kun sitä pyysi.
Tyydytin itseni ja hän kai myös itsensä siinä, mutta sukupuoliyhteydessä emme olleet, en edes nähnyt hänen elintään.
En uskalla kysyä aviomieheltä mitä mieltä hän olisi, että joko tuo on pettämistä???
Varmasti ei ole kyseessä mikään suhteen alku, tulipahan vaan vähän puristeltua.
Ravintolaan olin menossa muutenkin ilman mitään pokaamisajatuksia, ei ollut juoppo, vaan selvinpäin oleva mies, joka toi autolla kotiin, joten ei ihan täsmääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:"Dildo on niin vaivalloinen kun se pitää kaivaa yöpöydän laatikosta. On niin paljon kätevämpää meikata itsensä, laittaa hiukset, kokeilla kymmenet eri bilevaatteet ennen kuin löytyy miellyttävät, ottaa pohjia muutamalla kympillä, tilata taksi ja ajaa baariin, maksaa sisäänpääsy ja narikka, *tilata juoma, juoda, käydä ulkona tupakalla* toista *-* noin 100 euron edestä, pokata joku juoppo äijä, hypätä samaan taksiin sen kanssa, antaa sen imeä tissejä ja hinkuttaa itse sen palleja."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Dildo on niin vaivalloinen kun se pitää kaivaa yöpöydän laatikosta. On niin paljon kätevämpää meikata itsensä, laittaa hiukset, kokeilla kymmenet eri bilevaatteet ennen kuin löytyy miellyttävät, ottaa pohjia muutamalla kympillä, tilata taksi ja ajaa baariin, maksaa sisäänpääsy ja narikka, *tilata juoma, juoda, käydä ulkona tupakalla* toista *-* noin 100 euron edestä, pokata joku juoppo äijä, hypätä samaan taksiin sen kanssa, antaa sen imeä tissejä ja hinkuttaa itse sen palleja."
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:No ei tuo tietenkään... Kyllähän nyt tuntemattoman palleja voi puristella kun kohdalle sattuu ja antaa tissin suuhun... Vittu, mä olen aina väärässä paikassa väärään aikaan :headwall:
sä oletkin siellä töissäAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:No ei tuo tietenkään... Kyllähän nyt tuntemattoman palleja voi puristella kun kohdalle sattuu ja antaa tissin suuhun... Vittu, mä olen aina väärässä paikassa väärään aikaan :headwall: