Eihän ollut pettämistä???

• Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
En minä kyllä usko että tämä juttu on edes tosi :D

Mutta noin pettämiseen yleensä, eiköhän se raja kulje juuri siinä, että mitä sitä voi ihan puolison tietäen tehdä. Jos pitää salailla, niin sitten ollaan yleensä ylitetty se raja.

Uskomatonta
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Sain ravintolasta kyydin kotiin ja vähän lääpittiin autossa, pussailtiin, äijä imi vähän tissejäni, minä puristelin hänen pallejaan, kun sitä pyysi.

Tyydytin itseni ja hän kai myös itsensä siinä, mutta sukupuoliyhteydessä emme olleet, en edes nähnyt hänen elintään.

En uskalla kysyä aviomieheltä mitä mieltä hän olisi, että joko tuo on pettämistä???

Varmasti ei ole kyseessä mikään suhteen alku, tulipahan vaan vähän puristeltua.
Näin ne palstan äidit touhuaa. Häpeä!

vieras
Meidänkin suhteessa tuo olisi jo pettämistä ja loukkaisi paljon. Luottamus menisi siihen, että rakastaako ja haluaako toinen kumppaniaan.

Mitä mieltä itse olet? Kannattaa ensin miettiä miltä sinusta tuntuisi jos miehesi kertoisi tehneensä noin?

vieras
"Dildo on niin vaivalloinen kun se pitää kaivaa yöpöydän laatikosta. On niin paljon kätevämpää meikata itsensä, laittaa hiukset, kokeilla kymmenet eri bilevaatteet ennen kuin löytyy miellyttävät, ottaa pohjia muutamalla kympillä, tilata taksi ja ajaa baariin, maksaa sisäänpääsy ja narikka, *tilata juoma, juoda, käydä ulkona tupakalla* toista *-* noin 100 euron edestä, pokata joku juoppo äijä, hypätä samaan taksiin sen kanssa, antaa sen imeä tissejä ja hinkuttaa itse sen palleja."

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Dildo on niin vaivalloinen kun se pitää kaivaa yöpöydän laatikosta. On niin paljon kätevämpää meikata itsensä, laittaa hiukset, kokeilla kymmenet eri bilevaatteet ennen kuin löytyy miellyttävät, ottaa pohjia muutamalla kympillä, tilata taksi ja ajaa baariin, maksaa sisäänpääsy ja narikka, *tilata juoma, juoda, käydä ulkona tupakalla* toista *-* noin 100 euron edestä, pokata joku juoppo äijä, hypätä samaan taksiin sen kanssa, antaa sen imeä tissejä ja hinkuttaa itse sen palleja."
Ravintolaan olin menossa muutenkin ilman mitään pokaamisajatuksia, ei ollut juoppo, vaan selvinpäin oleva mies, joka toi autolla kotiin, joten ei ihan täsmää :)

apua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:LOL:

että teillä ei kertakaikkiaan oo aikaa seksielämälle....ÖÖ no tota miks sä et jääny baariillan sijasta kotiin virkistämään sitä seksielämää?? Aika tyhmää sinäänsä väittää ettei ole aikaa mut aikaa on kuitenkin käydä baareissa ja vieraiden miesten autossa... UrpÅ..

Yhteistyössä