Lapsi näpisti eskarista

• Viestiketjun aloittaja mykistynyt
  • Ensimmäinen viesti
mykistynyt
Kolme pientä eläintä. Saalis ei suuri mutta järkytys oli!
Juttutuokio ettei niin saa tehdä ja lapsi aidosti pahoillaan. Onko liiallinen reaktio jos soitan opettajalla ja pyydän hetken aikaa kun eskari loppuu että tämä asia selvitetään?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en soittanut. Käskin askarrella anteeksi-kortin, ja yhdessä palautimme tavarat ja kortin eskariin.
Mun täytyis joka tapauksessa soittaa kun kulkee taksilla. Ettei laita lasta taksiin vaan odottaa että tulen hakemaan.

Vasta aamulla. Reilu anteeksi pyyntö eskatädiltä jne.

Ikävämpää on se että eskarin vessan pönttöön sullotaan puoli rullaa paperia-> ei voi vetää-> täytyy kaivaa käsipelin tyhjäksi. Sitten kyseinen lapsi ei edes muista kuinka sitä paperia niin paljon sinne pönttöön meni. :eek:

no
ei varmaan soittaa tarvitse. Juttele huomenna hoitajan kanssa, että lapsi haluais pyytää anteeksi tällaista tekoa. Ja laita lapsi sitten vaan antamaan tavarat takaisin ja reilusti pyytämään anteeksi. Mutta tee tämä vain hoitajan läsnäollessa, lasta ei tarvitse nolata sillä että muut kuulee.

Mun mielestä riittää, kun keskustelee lapsen kans asiasta ja vie eläimet sit huomenna takaisin sinne. eihän siinä nyt mitään vahinkoa ole tehty kenellekään. Riittää et lapsi ymmärtää asian. Ei kannata tehdä asiasta elämää suurempaa draamaa.

Munkin mielestä riittää että sanot lapselle että ne on palautettava ja pyydettävä anteeksi, ja soitat aamulla sinne eskariin ja kerrot tilanteen, että ope on ajantasalla kun lapsi palauttaa lelut ja pyytää anteeksi. Jos olette jo kotona puhuneet asiasta ja eskariope osaa varmasti puhua lapsen kanssa ja sinä puhut open kanssa puhelimessa niin ei teidän kolminkeskistä miittiä enää tarvita. Eiköhän juttu mene lapselle perille ilmankin..

ap
Menin hakemaan tytön eskarista ja lapsi kertoi silloin opettajalle mitä teki ja pyysi anteeksi. Opettaja oli kiitollinen että olin myös itse paikalla. Asia hoidettu ja tuskin tekee toista kertaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun on edelleen pakko soittaa etteivät laita lasta taksiin.

Ja juuri haluan hoitaa asian eskarin jälkeen ilman muita lapsia.
Miksi ilman muita?
Miksi siinä pitäisi olla muita? Ei se asia muille kuulu. Oli lapselle ihan kolmestaankin vaikea tilanne, eikä siinä tarvitse olla ylimääräisiä leimaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun on edelleen pakko soittaa etteivät laita lasta taksiin.

Ja juuri haluan hoitaa asian eskarin jälkeen ilman muita lapsia.
Miksi ilman muita?
Miksi siinä pitäisi olla muita? Ei se asia muille kuulu. Oli lapselle ihan kolmestaankin vaikea tilanne, eikä siinä tarvitse olla ylimääräisiä leimaamassa.
ei siihen ylimääräisiä tarvita. on se lapselle muutenki tarpeeksi kova paikka

Yhteistyössä