Mitäs nyt BB-talo! Keitä palstalaisia laittaisit taloon?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Rukoilijasirkka. Hän voisi saada kaikki muut tuntemaan itsensä paskaksi kun on niin "täydellinen". :x
Vika on ehkä siinä, että tunnet itsesi paskaksi ihan ilman minuakin. En voi sille mitään, eikä ole mun tehtävä sun itsetuntoos pönkittää.

panit taas jauhot suuhun urpolle
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Rukoilijasirkka. Hän voisi saada kaikki muut tuntemaan itsensä paskaksi kun on niin "täydellinen". :x
Vika on ehkä siinä, että tunnet itsesi paskaksi ihan ilman minuakin. En voi sille mitään, eikä ole mun tehtävä sun itsetuntoos pönkittää.
go sirkka! mä tykkäänsun tyylistäs! :)

vieras
Emilyn -kun laukois jutut livenä niin ei tarttis väittää että juttujaan vääristellään
Lunatic -jotain säpinää, ihastuttais tai vihastuttais
Keittiönoita -järjen ääni talossa
Scarlett -nähtäis olenko ainoa (ei kun toisiksi ainoa) jonka mielestä jankkaa
Savanna -ei tasan olis tylsää
fjonga -samoin

Siinä nyt alkuun :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emilyn -kun laukois jutut livenä niin ei tarttis väittää että juttujaan vääristellään
Lunatic -jotain säpinää, ihastuttais tai vihastuttais
Keittiönoita -järjen ääni talossa
Scarlett -nähtäis olenko ainoa (ei kun toisiksi ainoa) jonka mielestä jankkaa
Savanna -ei tasan olis tylsää
fjonga -samoin

Siinä nyt alkuun :)
Tai no, oikeestaan kun en katso BBia, niin mielummin sit nuo mun suosikit ei sais olla siellä talossa koska palsta ei olis enää palsta silloin, eli en raskis päästää Lunista, keittistä, fjongaaa enkä savannaa :D

Gluteus maximus
Metsola pärjäisi tuolla slummin puolella kun tekisi tonnikalasta ja makaroonista monen viikon herkut. Taloon lisäksi, Timppa, Lunatic, Åboriginal, Keittiönoita, Keijo 50v ja sitten pari pissistä :)

Yhteistyössä