Vika on ehkä siinä, että tunnet itsesi paskaksi ihan ilman minuakin. En voi sille mitään, eikä ole mun tehtävä sun itsetuntoos pönkittää.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Rukoilijasirkka. Hän voisi saada kaikki muut tuntemaan itsensä paskaksi kun on niin "täydellinen". :x
go sirkka! mä tykkäänsun tyylistäs!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vika on ehkä siinä, että tunnet itsesi paskaksi ihan ilman minuakin. En voi sille mitään, eikä ole mun tehtävä sun itsetuntoos pönkittää.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Rukoilijasirkka. Hän voisi saada kaikki muut tuntemaan itsensä paskaksi kun on niin "täydellinen". :x
Harmaat osaa jankata aika lahjakkaasti, on jääny levy soimaan oikeen kunnolla... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja h:scarletin ni ei tarvis pelätä et se pääsis tänne jankkaamaa.
Tai no, oikeestaan kun en katso BBia, niin mielummin sit nuo mun suosikit ei sais olla siellä talossa koska palsta ei olis enää palsta silloin, eli en raskis päästää Lunista, keittistä, fjongaaa enkä savannaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Emilyn -kun laukois jutut livenä niin ei tarttis väittää että juttujaan vääristellään
Lunatic -jotain säpinää, ihastuttais tai vihastuttais
Keittiönoita -järjen ääni talossa
Scarlett -nähtäis olenko ainoa (ei kun toisiksi ainoa) jonka mielestä jankkaa
Savanna -ei tasan olis tylsää
fjonga -samoin
Siinä nyt alkuun
Ei kun sä tulisit mun kanssa sekoilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä voisin olla bigbrotherina, rankkua ropisisi varmasti
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mäkin voisin lähtee taloon...:wave: pääsis panemaan