Herra Majuri
Sviittiin siisAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Ei kun sä tulisit mun kanssa sekoilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä voisin olla bigbrotherina, rankkua ropisisi varmasti
Sviittiin siisAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Ei kun sä tulisit mun kanssa sekoilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä voisin olla bigbrotherina, rankkua ropisisi varmasti
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mikä mun "rooli" olisi?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Scarlett
päätön
Rukoilijasirkka
Dude-76
tripod
Koodi
poppaliina
HraHuu
LoveDoctor
Fjonga
Keijo 50v
Mielipide-eroista aiheutuvat väittelyt muiden talossa olevien kanssa - ainakin ne!Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mikä mun "rooli" olisi?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Scarlett
päätön
Rukoilijasirkka
Dude-76
tripod
Koodi
poppaliina
HraHuu
LoveDoctor
Fjonga
Keijo 50v
Jotkut pääsee panemaan ilman tommosia kulissitalojakinAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mäkin voisin lähtee taloon...:wave: pääsis panemaan
Eiköhän Kooditytölle keksittäis jotain käyttöä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mikä mun "rooli" olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:tripod
Koodi
Mutta ei mua. Ei sillä, että kukaan haluaisikaanAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Jotkut pääsee panemaan ilman tommosia kulissitalojakinAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mäkin voisin lähtee taloon...:wave: pääsis panemaan
Uskonto? Olithan sinä se uskovainen?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mikä mun "rooli" olisi?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Scarlett
päätön
Rukoilijasirkka
Dude-76
tripod
Koodi
poppaliina
HraHuu
LoveDoctor
Fjonga
Keijo 50v