Piipaa
Jos synnärille pitää lähteä keskellä yötä (kun julkiset ei kulje) tarkistuttamaan tilannetta supistuksien tms takia ja rahaa taksiin ei ole.?
Kyllä lasku tulee perästä.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Eikö taksi vie synnyttäjät ilmaiseksi? No ambulanssilla sit jos ei ole omaa kyytiä
On monikin täällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko joku oikeasti niin tyhmä että ei yhtään varaa rahaa sitä varten? Sitten pitää mennä vaikka polkupyörällä.
No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Mutta eipä siinä kai muuta vaihtoehtoa ole. Itse kyllä pitäisin rahaa sen verran sivussa että voi taksin tilata. Vaikea uskoa ettei onnistuisi.
Ei mulle tullut laskua kun jouduin ambulanssikyydillä menemään sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja jgf:No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Mutta eipä siinä kai muuta vaihtoehtoa ole. Itse kyllä pitäisin rahaa sen verran sivussa että voi taksin tilata. Vaikea uskoa ettei onnistuisi.
kyllä kelakorvaukseen saa synnyttämään mennessäkin.. enään tosin ei saa taksilappua synnäriltä vaan koska kela näkee koneelta että on ollut synnyttämässä ja kun iskee tiskiin taksikuitin samalta päivältä saa korvauksetAlkuperäinen kirjoittaja jgf:No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Kannattaa laittaa etukäteen rahaa sivuun.Alkuperäinen kirjoittaja Piipaa:Siis yleensä kyllä rahaa on. Mutta mietinkin että jos tilanne ja hätä tulee niin mitä tehdä siinä vaiheessa.. Ja tarkoitin siis ennenaikaisen synnytyksen uhkaa.
Ja taksiin pitää tietenkin sit olla säästössä sekä synnärille että takas jos kaikki kunnossa ja kotiin lähettävät.
MItes olis ihan sellainen normaali jarjestely etta jonkun kaverin kanssa juttelet, tai sukulaisen, tai jopa vauvan isan, kanssa siita etta voit soittaa mihin aikaan yosta vaan ja tulevat hakemaan/viemaan jos niikseen on?Alkuperäinen kirjoittaja Piipaa:Ja tiedän että ambulanssi maksaa! Mutta eivät he nyt siinä kyydissä ala rahastamaan. Eikä ole nyt siis tälläistä tilannetta vaan mietin asiaa vain.