Syvä-Huokaus
SE OMAVASTUU ON TAKSISSA 9.20?! Olisko pitäny ihan jättää vaikka seksi väliin jos nyt tämä ongelma on ihan todellinen..
Taksikyyti täytyy maksaa kokonaisuudessaan ensin kuskille, ja sitten myöhemmin Kela maksaa ne omavastuun jälkeen jäävät rahat takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Syvä-Huokaus:SE OMAVASTUU ON TAKSISSA 9.20?! Olisko pitäny ihan jättää vaikka seksi väliin jos nyt tämä ongelma on ihan todellinen..
no ambulanssista tulee lasku vaikka olisit viimeisellä matkalla.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Mutta eipä siinä kai muuta vaihtoehtoa ole. Itse kyllä pitäisin rahaa sen verran sivussa että voi taksin tilata. Vaikea uskoa ettei onnistuisi.
silti korvataan. jos olet soittanut ja ovat pyytäneet näytille, kirjoittavat lapunAlkuperäinen kirjoittaja Piipaa:Kela tosiaan korvaa kun menee synnyttämään. Mutta puhuinkin nyt tälläisistä tapauksista jossa jostain syystä joutuu lähtemään esim yöllä käymään sairaalassa. Eihän sitä aina voi tietää jääkö sinne vai onko kaikki kuitenkin kunnossa ja pääsee kotiin.
No sit siin on käynyt joku moka. Ambulanssa lasku tulee suoraan ambulanssi firmalta (nehän on yksityisiä)Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ei mulle tullut laskua kun jouduin ambulanssikyydillä menemään sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja jgf:No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Mutta eipä siinä kai muuta vaihtoehtoa ole. Itse kyllä pitäisin rahaa sen verran sivussa että voi taksin tilata. Vaikea uskoa ettei onnistuisi.
Pelkkä sairaalamaksu.
kyllä se sieltä vielä tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ei mulle tullut laskua kun jouduin ambulanssikyydillä menemään sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja jgf:No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Pelkkä sairaalamaksu.
Ei tule. Yli vuosi aikaa tapauksesta ja erikseen varmistin tuleeko lasku. Vastaus oli että ei tule, koska ensihoitajat arvioivat tilanteen ja päättivät minut viedä.Alkuperäinen kirjoittaja v:kyllä se sieltä vielä tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ei mulle tullut laskua kun jouduin ambulanssikyydillä menemään sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja jgf:No tuleehan siitä ambulansista lasku vaikka olisikin välttämätön. Luulitko että se on ilmasta kyytiä? Tosin halvempaa se on kuin taxilla...Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kaippa siitä ambulanssista lasku sitten perästä tulee jos katsovat että kyyti ei ole välttämätön.
Pelkkä sairaalamaksu.
Taksin. Jos soitat synnärille ja he arvioivat, että on tultava niin matka kyllä korvataan.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Mites minä, tilaanko taksin vain ambulanssin, matkaa sairaalaan 175km ja jokainen voi päässään kuvitella taksimaksun tuolle matkalle jos se vielä pitää takaisinkin maksaa (jos turha reissu ), eipä taida tämän perheen tuloista saada sen vertaa sivuun "varalta" ...
mä en ainakaan uskaltais taksilla lähtä niin pitkän matkan takaa!mulla matkaa 100km ja aina ampparilla menny eikä aina edes olla perille päästy ku on jo vauva syntynyt,et mieluummin synnyttää amppariin ku taksiin..että näin!Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Taksin. Jos soitat synnärille ja he arvioivat, että on tultava niin matka kyllä korvataan.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Mites minä, tilaanko taksin vain ambulanssin, matkaa sairaalaan 175km ja jokainen voi päässään kuvitella taksimaksun tuolle matkalle jos se vielä pitää takaisinkin maksaa (jos turha reissu ), eipä taida tämän perheen tuloista saada sen vertaa sivuun "varalta" ...
Sossu auttaa... aina Ennenvanhaan se meni kyllä että säästöpankki auttaa...ainaAlkuperäinen kirjoittaja kannatan:tulorajat pitäs olla lastenteollekin
ni ja siinä on ammattitaitoiset ihmiset mukana!tai ainakin yleensä=)Alkuperäinen kirjoittaja no:Ambulanssilla maksaa yhtä lailla sen omavastuun 9,25 e kuin taksillakin.