kerro pahin kännimokasi?? (parannetaan yhdessä mun morkkista:)

• Viestiketjun aloittaja juoppo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Menin aikoinaan kännisolkkaamaan entisen poikaystävän luokse baarissa, kun ensin olin koko illan ahdistelut häntä puhelimella. Ja siis jutun taso oli pelkästään vain yhden asian kerjäämistä, eli olin aika toivoton ja toivottoman helppo!
Ja kyllä on hävettänyt monet vuodet kys illan tekemiset. :( Siis oli niiiiiin ala-arvoista toimintaa, ette tosikaan.

mie
Mentiin silloisen poikaystäväni kotiin yöksi railakkaan baari-illan jälkeen, sitten aloitettiin kännissä tuhertaan jotain peiton alla.. ;) No mulle tuli huono olo ja juoksin äkkiä alasti vessaan, oksensin sitten poikaystävän isän syliin(jota en ollut koskaan tavannut) joka istui pytyllä...

vieras
Ajelin autolla karmeassa jurrissa ostamaan tupakkaa yht. joku 60km, lähentelin työkaveria "vähän" liikaa, kerroin ihan liian henkilökohtaisia asioita itsestäni... Ikinä ei oo hävettäny niin paljon kuin sen viikonlopun jälkeen.

Ewi
no nyt en oo ryypänny oikeestaa kuopuksen syntymän jälkeen nii ku sitä ennen oli tapana. mut kai se mistä mä vielä saan kuulla :headwall: on se ku seurustelun alku aikoina ajoin ukon vanhempien auton aika paskoilleen :headwall: :headwall:

ai siis
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
no nyt en oo ryypänny oikeestaa kuopuksen syntymän jälkeen nii ku sitä ennen oli tapana. mut kai se mistä mä vielä saan kuulla :headwall: on se ku seurustelun alku aikoina ajoin ukon vanhempien auton aika paskoilleen :headwall: :headwall:
kännissä? :/

No enhän minä mutta muut. :saint:
Kaverini soitti kännissä yöllä poikakaverilleen "seksipuhelun". Oli jatkanut puhelua jonkin aikaa ja oli jo hyvässä vauhdissa ennen kuin tajusi että toisessa päässä onkin poikakaverin isä. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mentiin silloisen poikaystäväni kotiin yöksi railakkaan baari-illan jälkeen, sitten aloitettiin kännissä tuhertaan jotain peiton alla.. ;) No mulle tuli huono olo ja juoksin äkkiä alasti vessaan, oksensin sitten poikaystävän isän syliin(jota en ollut koskaan tavannut) joka istui pytyllä...
Tää on kyllä paha. :LOL: :LOL:

Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja ai siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
kännissä? :/
no nii mut nyt se sanoo et se oli vielä pien vahinko..mitä sit meinaavatkaan mutta enpä jaksa tostakaan ny murhetta enää kantaa :xmas: tsemppiä kaikille jotka luulee et ei selvii känni mokista!!! :wave:

Yhteistyössä