en edes viiti kertoa niin noloa tai ei välttämättä noloa mutta väärin tehty.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:MItäs sä sit touhusit eilen??
hih hih aika pahaAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Viis siitä jos kunnia menee, kunhan maine kasvaa, sano se entinen tyttö :xmas:
kännissä? :/Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:no nyt en oo ryypänny oikeestaa kuopuksen syntymän jälkeen nii ku sitä ennen oli tapana. mut kai se mistä mä vielä saan kuulla :headwall: on se ku seurustelun alku aikoina ajoin ukon vanhempien auton aika paskoilleen :headwall: :headwall:
Tää on kyllä paha.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mentiin silloisen poikaystäväni kotiin yöksi railakkaan baari-illan jälkeen, sitten aloitettiin kännissä tuhertaan jotain peiton alla.. No mulle tuli huono olo ja juoksin äkkiä alasti vessaan, oksensin sitten poikaystävän isän syliin(jota en ollut koskaan tavannut) joka istui pytyllä...
no nii mut nyt se sanoo et se oli vielä pien vahinko..mitä sit meinaavatkaan mutta enpä jaksa tostakaan ny murhetta enää kantaa :xmas: tsemppiä kaikille jotka luulee et ei selvii känni mokista!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ai siis:kännissä? :/Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:no nyt en oo ryypänny oikeestaa kuopuksen syntymän jälkeen nii ku sitä ennen oli tapana. mut kai se mistä mä vielä saan kuulla :headwall: on se ku seurustelun alku aikoina ajoin ukon vanhempien auton aika paskoilleen :headwall: :headwall: