Hakutulokset

1. M

Myyntiin, kun neiti ei tykännytkään tästä...??!!

Joskus olen hieman samaa ihmetelly, meillä ei kolmivuotiaskaan vielä valitse et mitä pukee päällensä..
  2. M

Miten ottaisin (avio)eron järkyttämättä miestä?

Noh, melko kovia karikoita läpikäyneenä viime aikoina, sanoisin et otat härkää sarvista ja alat puhumaan siitä miten asiat koet. Paussin ottaminen tms. ei sitä tilannetta todennäköisesti muuta miksikään vaan jos haluaa sitä parisuhdetta jatkaa, pitää jotain alkaa tekemään. Suosittelen...
  3. M

Ystäväpariskuna raahaa koko eläintarhansa melle juhannuksena.

No jos asenne on tuo niin sanoisin suoraan et ei kiitos, meille ei nyt sovi. Suuttuu tai ei..
  4. M

Ystäväpariskuna raahaa koko eläintarhansa melle juhannuksena.

No ehkä kannattas ottaa asia puheeks, johan toi astmaepäily riittää perusteeks..
  5. M

Onko kenenkään muun puoliso muuttunut radikaalisti (naimisiinmenon/lapsien myötä)?

Juu on, mutta siihen on vaikuttanu hieman useampi asia kuin vain avioliitto ja lapset.. Mä tulkitsen omastani sen niin että hän on väsynyt ja masentunut mut ei vaan saa sitä ulos. Käydään pariterapiassa jossa koitetaan näitä kaikkia parisuhteen solmuja aukoa ja mitä siihen kulissien pitoon tulee...
  6. M

Minkä ikäisenä eroon tuttipullosta?

Siis nokkamukiahan kannattaa tarjota heti kun vaan mahdollista, ei se sitä tuttipulloa silti välttämättä syrjäytä. Kyllä mä olen puolen vuoden ikäiselle jo nokkamukin antanu kouraan ja silti on iltapullo otettu.. Esikoinen oli 8kk kun jätti itse kokonaan pullon pois, kuopus on kohta 1,5v ja...
  7. M

Hoitajat! Mitä turhaa valitusta kuulee vanhemmilta?

Mä olen kerran huomauttanut esikoisen päiväunista, kotona kun ei niitä nuku ja toki ymmärrän et pk:ssa on erilainen rytmi jne. mut tarviiko sen lapsen antaa tuntitolkulla nukkua..Ei muuten mut se kostautuu vaan kotona sitten illalla.. Tuosta kerrasta jäi sellanen olo et nyt ne puhuu kuinka mä...
  8. M

Muita jotka hoitavat lapsensa kotona kouluikään asti?

Tämä ei ole mitään päänaukomista vaan mua ihan oikeasti kiinnostaa koska ite olen ollut huolissani näistä asioista.. Eli jos ainokaisesi on kanssasi kotona kouluikään asti, miten hoidat sen sosiaalisen puolen, lapsen kannalta?Te varmaan kyläilette paljon jne? Nimittäin vaikka mulla on...
  9. M

The ketju

Millä ihmeellä mä pääsen tästä närästyksestä?aaaaarggghh, toista päivää jo polttaa niin et pahaa tekee...
  10. M

Mitä te vaikeat vanhemmat kuvittelette??!

Heh, just tätä mä en oo koskaan ymmärtäny et hoitoon pitää olla kaikenmaailman tiketit ja meandit ja ja ja ja ja... :D Pilallehan ne siellä menee! Joo, pitäkää meitä köyhinä mut en mä anna parhaita kamppeita hoitoon rikottavaks ja sotkettavaks..
  11. M

Siis pitääkö niille pk:n tädeille viedä jotkut lahjat vai?

No mä olen varmaan moukka kun en joulunakaan älynny hoitotätejä muistaa mitenkaa..Mut kun lapset vaihto hoitopaikkaa, vein kahvia ja keksiä.. Mä näen ettei ole mun hommani lahjoa ihmisiä joille maksetaan siitä mitä tekevät, siis toki mä arvostan heidän työtään ja olen kovin tyytyväinen...
  12. M

Tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin ja kaipaan sitä mahtavaa onnentunnetta, joka eka kerralla tuli

Mun kokemuksen mukaan ja niin toivottu kun toinen olikin, siitä puuttuu se ensikerran jännitys jne jne.. Ei ne tunteet ollu lainkaan niin vahvoja kun esikoisen kanssa, osa jopa puuttui mutta lapsen syntymän jälkeinen tunneskaala olikin sitten rikkaampi kuin esikoisen kanssa. Eli normaalia.
  13. M

Auton omistajuus, haltijuus ja ulosoton puuttuminen asiaan.

Jos henkilö b jo maksaa velkojaan maksusopimuksen mukaan, ei uo miestä kiinnosta lähtee ulosmittailee sen suuremmin tavaraa. Ja haltijana voi olla koska ei sillon omista ko. tavaraa.
  14. M

pelkäätkö kuolemaa?

En pelkää, enkä pelkää läheistenikään kuolemaa. En vaan osaa ajatella sitä niin lopullisena ja kamalana asiana.
  15. M

Miksi käydä niskapoimu ultrassa

No hyvähän se on tarkistaa et viikot täsmää jne. En minäkää esikoisesta ottanu mitää riskilukuja ja menny noihin seulontoihin, mut koko ja viikot tarkistettiin.
  16. M

Miten teette Facessa sen että toisen nimi näkyy linkkinä

Kaverit voi tägätä, eli kirjoitat vaan kaverin nimeä niin fb tarjoaa sitä automaattisest.
  17. M

Tapahtui äsken ruokakaupassa

Niko Kivelä - Kaupan kassa - YouTube
  18. M

Makkara kuuluu juuston päälle!

Ja jos haluatte hankaloittaa elämäänne lisää, kokeilkaas hetken aikaa täyttää astianpesukoneen lusikkalaatikko niin et kaikki välineet on omissa lokeroissaan, ei samassa, eli haarukat yhdessä, veitset yhdessä jne jne..Siitä saa hienon päähänpinttymän vähän ajan päästä..
  19. M

Makkara kuuluu juuston päälle!

Juusto kuuluu päälle sinä sivistymätön moukka. Ja vessapaperin pitää tulla päältä eikä sieltä seinän vierestä. Ugh.
  20. M

Tapahtui äsken ruokakaupassa

Ja sillä voi etuilla ihan sikamaisesti? :D Miten olis käytöstavata? " anteeksi mutta minulla on vain nämä ostokset ja minun pitäisi päästä istumaan, voisinko mennä eteesi?" Juu, päästäisin, mutta se et tuupataan vaan sanaakaan sanomatta ihan pokalla eteen, saa mut raivostuu, ihan niinku ne...

Yhteistyössä