Hakutulokset

1. M

raskaana ja esikoinen uhmissaan potkii mahaan ?

Melkosen kova tälli saa olla ellei somasti osu, et jotain sattus. Mut eipä siinä, koitat vastaisuudessa väistellä ja seuraat sit tilannetta, jos maha tulee kipeäks tai alkaa kovin supistelee tai tulee verta niin lääkäriin.
  2. M

Mä rajähdän ton uhmaikäisen kanssa!!

Mun täytyy nyt kyllä olla eri mieltä..Ei, se ei mene ohi, se vaan aaltoilee niin et joskus on vähä helpompaa ja seuraavana päivänä on taas helvetti valloillaan.. Juu, mäkin oon aika useasti aika kypsä..
  3. M

Tapahtui äsken ruokakaupassa

Juuuuuu, näitä riittää...Ikävä kyllä..Ja ristus kuinka huonokäytöksisiä osa vanhemmasta väestä on jos joutuu pitempään jonottaa jne..
  4. M

facebook, pääsettekö kirjautuun sisälle?

Kyllä mulla face on täs ohes koko ajan auki ja sitä selaan..
  5. M

Eihän kukaan lapsiperhe voi viettää koko kesää vain kotona?

En jaksa laiskana lukea koko ketjua, mut joo, hyvin voi olla ihan vaan kotona ja käydä puistossa jne.. :D Ei mulla ole mitää mielenkiintoa maksaa itteeni kipeeks jostai huvipuistosta jossa lapset ei kuitenkaan viihdy. Katotaan sit muutaman vuoden päästä uudestaan..
  6. M

Hei vaan hei, te vanhemmat, joita vituttaa kun lastenne hoitaja jää lomalle.....

Miks pitäis? Lapsilla on vaatteet, ne on saanu ruokaa ja kaikki on hyvin, mitä siihen pitää vielä lisätä?Joku on selvästikkin huolehtinut niiden perustarpeista kuten minä hoitajalta odotankin. Ei niiden tehtävä ole kasvattaa mun lapsia tai hifistellä mun vaatimusten mukaan, ne hoitaa ne...
  7. M

The ketju

Pistetäänkö postiin? :D Joo, kyllä nyt on jossain vikaa kun viimeks se katos ihan huomaamatta.. Ja on muuten sikahelppo tehdä, pistetäänkö vahinko kiertoon?
  8. M

The ketju

Oonkohan mä sairas, mulla on suklaakakkua jääkaapissa eikä mun tee yhtään mieli syödä sitä.
  9. M

Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

Ja yksikään ihminen ei ole selvännäkijä, kukaan lapseton ei tiedä mitä se lapsen kanssa eläminen oikeasti on ja mitä tunteita sen mukana tulee jne jne, joten miten ihmeessä tollasta voi ajatella etukäteen?
  10. M

kesä tulee, lapsi ei ymmärrä mennä nukumaan

No piemennysverhot on se helppo ratkaisu, mut ei se auta sit jos on yökylässä tms..Ite koittaisin vain selittää et nyt on ilta ja pitää mennä nukkumaan, en antais myöskää kovin paljon päivällä nukkua vaan herättäisin et ei olis niin pirteä iltaa vasten, mahdollisesti pötköttäisin vieressä että...

Yhteistyössä